en ook zo meteen weer slapen

druk bezig met verhuizen enzo

even een copy-paste uit het Dieetclubtopic:
-------

en ik zijn druk aan het verhuizen... na twee dagen kerst en eten en doen (ben benieuwd wat de schade maandag is

) ook vandaag flink gezeuld en gesjouwd en gerend en gehold en gevlogen
Ik ben om 10 uur vanuit Doetinchem vertrokken naar Arnhem om het huis aan kant te maken met de hier vanochtend neergezette spullen en René is nog een keer van Doetinchem naar Nijmegen, terug naar Doetinchem gereden met zware spullen die daar in de opslag moeten

en hij is nu onderweg naar huis..
Hier de kerstboom eruit geflikkerd met veel geweld en de daarbij in 1000-tallen gesneuvelde naalden

ben nog lang bezig geweest dat op te ruimen
En nu.. lekker gedouched en op de bank even de mail checken en zodadelijk als René er ook is lekker naar bedje toe.. want morgen willen we om 9 uur bij de IKEA zijn

ge-wel-dig

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad, en nou ja..

ergens tussen zaterdag en maandag heb ik wel weer even tijd om wat te posten

oh ja, en de kerstcadeau-score:
Blender
Wokbijbel (kookboek)
Dove (douchefris)
Niveatasje met allerlei dingen
Esprit truitje
Fles Barcardi
Lekkere fles champagne
Tapas-kookboekje
Allemaal overlevingspakketten van de Xenos
Thermo-sokken
Handdoek
Oil&Vinnegar setje met "Dippings" spul
en dan heeft

nog allemaal leuke dingen zoals een boekje over Oostenrijk (waar we heen gaan deze zomer) en douchefris en ook een niveasetje (dan voor Men), twee flesjes Duvel met een glas, ook voedselpakketten, schaaltje voor dipsauzen, en geloof nog wat mini-dingen

zijn allemaal geen dure dingen overigens hoor, en komen ook/vooral van de lootjes af die we getrokken hebben en uit een Tombola-spel (dobbelen om cadeautjes)
maar wel tof..

----

liever lui dan moe