Is er een kaas-topic? Mmm, ook eens kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Perruche het volgende:
en door het kaastopic ga ik NU naar de amrkt om kaas te kopen. Iemand aanbevelingen?
Langzaam de kaas toevoegen aan de wijn... beetje maizena erbij misschien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:32 schreef Perruche het volgende:
ja, kaas fondue, hoe maak je dat nou? wij krijgen steeds van die klonters erin :S
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:21 schreef Perruche het volgende:
hm ik heb bij de bio kazenman een blauwe geitenkaas (zacht en een witte brie gehaald, maar die brie smaakt echt naar niets (en hij zag er nog wel zo uitgelopen uit!)
die geit is trouwens wel heel lekker, lady blue heet di, aanrader!
klinkt bekendquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:07 schreef Tezz het volgende:
Kaas?? Kaas!!!!!!!! Alles is lekker met kaas!!!!! Kaas in het voorgerecht, kaas in het hoofdgerecht, kaas als toetje!!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:29 schreef Euc- het volgende:
Hier een wasje, daar een wasje, gooi maar lekker in de.. wasmachine, laat maar lekker draaaaaien
Gevangen, naar de fabriek in Frankrijk gestuurd, gefileerd, bevroren, naar de visafslag op Urk gestuurd, ontdooit en hup, naar de marktkraam waar Golfer en Bloes hun 'verse' kabeljauwhaasje hebben gekocht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
De weekendboodschappen zijn weer in huis en meteen ook een paar nieuwe kleertjes gekocht.
Vanavond een supervers kabeljauwhaasje van de markt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Gevangen, naar de fabriek in Frankrijk gestuurd, gefileerd, bevroren, naar de visafslag op Urk gestuurd, ontdooit en hup, naar de marktkraam waar Golfer en Bloes hun 'verse' kabeljauwhaasje hebben gekocht.
Ik vertrouw niets meer, na die Pangasiusdingen
Alleen de dagvissers hebben echt verse vis. Voor de rest word altijd alles ingevroren, dit is wettelijk zo geregeld. Tilapia, pangasius, al die vage shit is gewoon smakeloze kweek uit vietnam. Snap ook niet waarom restaurants dat op de kaart durven te zetten, is precies hetzelfde als kip op de kaart zetten, dat doet ook geen hond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, kabeljauw vers vertrouw ik ook nog wel, aangezien dat vaak uit de Noordzee wordt opgevist.
Maar ik was zeer geschokt toen bleek dat alle Pangasius in Nederland uit Vietnam komt - in bevroren toestand - en dat ze een gedeelte bij de visafslag (Urk, in die aflevering) ontdooien, alvorens ze in doosjes te verstoppen en als 'vers' te verkopen op de markt of voorverpakt in de supermarkt. Precies dezelfde vis als de bevroren boel, maar dan 3 EUR per kilo duurder. Echt heel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |