In combinatie met de vorige post van die groene schaamhaarpoes, doet het mij toch vermoeden dat ze een slokje op heeft.quote:
Tuurlijk heeft het totaal geen waarde, ik vind het vooral leuk om af en toe via hyves contact te hebben met mensen die ik normaal nooit meer spreek. Bv oud klasgenootjes, oude vrienden, jeugdliefdes etc etcquote:Op woensdag 12 december 2007 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoe
Maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zegt het nou of je 1236 'vrienden' hebt?
* Bluezz is er vast te oud voor, zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
Weetje eik ben ik ook niet zo kersterig, de laatste jaren is een boom sowieso geen must, ben meer van het subtiele, alhoewel mijn boompjes ook altijd erg smaakvol warenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gevoel SOL
Wij zijn totaal niet kersterig, hebben er gewoon niet veel mee, maar vind het toch errugdat Bloezezoon + dinnetje hier komen eten. (Maar als ze dat op een andere zondag bijv. doen, is het net zo
)
trustequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
http://www.linkedin.com/quote:Op woensdag 12 december 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
nooit van gehoord.
Ik vind hyves btw wel erg leuk
Truste lieverdquote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Net een eBay auction verkeerd gesniped, voor niets opgebleven.![]()
Terusten allen.
Steer, denk aan dat nummer. Op een gegeven moment moet je haar met een mooie boog uit je leven trappen. De hele tijd aan het lijntje gehouden worden is niet goed voor jou.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC
Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen gezeik
En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker
Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Voeg mij dan eens toequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn oudersquote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Bluezz, ik ben ook niet zo kerstig. Normaal al niet, dit jaar zeker niet. Problemen met ouders. Ik werk er hard aan, maar het is nog niet echt je van het ofzo
A-HA!quote:Stereo, ja, sorry voor onze sekse. We zijn niet allemaal altijd even helder vrees ik.
Mr CF en ik zijn na ruim 3 jaar relatie ook een tijd uit elkaar geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |