In combinatie met de vorige post van die groene schaamhaarpoes, doet het mij toch vermoeden dat ze een slokje op heeft.quote:
Tuurlijk heeft het totaal geen waarde, ik vind het vooral leuk om af en toe via hyves contact te hebben met mensen die ik normaal nooit meer spreek. Bv oud klasgenootjes, oude vrienden, jeugdliefdes etc etcquote:Op woensdag 12 december 2007 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoe
Maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zegt het nou of je 1236 'vrienden' hebt?
* Bluezz is er vast te oud voor, zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
Weetje eik ben ik ook niet zo kersterig, de laatste jaren is een boom sowieso geen must, ben meer van het subtiele, alhoewel mijn boompjes ook altijd erg smaakvol warenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gevoel SOL
Wij zijn totaal niet kersterig, hebben er gewoon niet veel mee, maar vind het toch errugdat Bloezezoon + dinnetje hier komen eten. (Maar als ze dat op een andere zondag bijv. doen, is het net zo
)
trustequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
http://www.linkedin.com/quote:Op woensdag 12 december 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
nooit van gehoord.
Ik vind hyves btw wel erg leuk
Truste lieverdquote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Net een eBay auction verkeerd gesniped, voor niets opgebleven.![]()
Terusten allen.
Steer, denk aan dat nummer. Op een gegeven moment moet je haar met een mooie boog uit je leven trappen. De hele tijd aan het lijntje gehouden worden is niet goed voor jou.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC
Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen gezeik
En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker
Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Voeg mij dan eens toequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn oudersquote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Bluezz, ik ben ook niet zo kerstig. Normaal al niet, dit jaar zeker niet. Problemen met ouders. Ik werk er hard aan, maar het is nog niet echt je van het ofzo
A-HA!quote:Stereo, ja, sorry voor onze sekse. We zijn niet allemaal altijd even helder vrees ik.
Mr CF en ik zijn na ruim 3 jaar relatie ook een tijd uit elkaar geweest![]()
Hoe lang moet die stage gaan duren?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:59 schreef Euc- het volgende:
Ik was ook van plan uit te slapen, tot ik om half 7 wakker werd gebeld door een hotel in Dubai![]()
Ja mensen, er zit TIJDSVERSCHIL tussen, _£%()£%()_£($%)"£(%$
Gesprek ging verder wel goed, waren 3 kwartier verder opeens, zucht..
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn oudersMaar kan er wel altijd terecht en zij bij mij.
[..]
A-HA!
Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang moet die stage gaan duren?
Volgens mij is Dubai best leuk voor eventjes, maar als je er een jaar moet zitten...Zou ik liever naar NZ of de VS gaan.
Ik hoor er veel verhalen over, heel wat mensen van 'hiero' lopen daar stage of doen er projecten. Het is echt een apart wereldje...
Het lijkt mij wel leuk (voor max twee maanden) maar ja, het is daar een dusdanig op mannen georienteerde samenleving dat deze zeer geemancipeerde dame waarschijnlijk in de problemen zou raken
*Huil hier mee met de CULers*quote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MMMjja. Ik doe het nu maar gewoon even niet. Maar dat hele verhaal hoeft niet op fok! Of zal ik een leuk huil-topic openen in R&P?
Ik ben makkelijk met dat soort dingen, geld is maar geld, dat kun je wel ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.
[..........]
Het is natuurlijk id weer anders in de hotelbranche.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.
Precies! Spijker op de kop enzo..quote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.
NZ, erg exclusief qua stage. Mooie lokale cultuur en landschappen. Je kunt er skieen en genoeg andere sporten. Uit het rijtje zou ik deze doen. Staat ook nog bij mij op de verlanglijst.
USA, geinig maar niet echt speciaal. De Amerikaanse stijl moet je echt liggen wil je het daar leuk hebben. Wel meer jonge buitenlanders dan in NZ.
Zegquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
skien kan ook in Dubaiquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
Alles kan in dubaiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skien kan ook in Dubai
En ik bedoelde qua jongeren meer mensen die daar ook stage lopen of werken.
No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emiratesquote:Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skien kan ook in Dubai
En ik bedoelde qua jongeren meer mensen die daar ook stage lopen of werken.
Gewoon daar gaan werken. Elke dag skienquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emirates
Er is een leuk dubai topicquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |