abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 01:45:54 #1
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55208067

Vorige deeltjes:
Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
[CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
[CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
[CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
[CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
[CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
[CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
[CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
[CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
[CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
[CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
[CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
[CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
[CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
[CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
[CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
[CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
[CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
[CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
[CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
[CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
[CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
[CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
[CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
[CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
[CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
[CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
[CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
[CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
[CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
[CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
[CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
[CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
[CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
[CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
[CUL SC #39] Ober, refill!
[CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
[CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
[CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
[CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
[CUL SC #44] Nu met 35% korting!
[CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
[CUL SC #46] Fris en fruitig
[CUL SC #47] Met SoL op reis!
[CUL SC] Deeltje #48 alweer
[CUL SC #49] Op naar de 50 !!
[CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
[CUL SC # 51] Wat zeggie!?
[CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
[CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
[CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
[CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
[CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
[CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
[CUL-SC] #60 Hondenweer!
CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 12 december 2007 @ 01:46:09 #2
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55208070
Zie je dioet ie wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_55208078
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:45 schreef MissHobje het volgende:
Oh ik open jnioet Euc wel
In combinatie met de vorige post van die groene schaamhaarpoes, doet het mij toch vermoeden dat ze een slokje op heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 december 2007 @ 01:49:32 #4
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55208097
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoe
Maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zegt het nou of je 1236 'vrienden' hebt?

* Bluezz is er vast te oud voor, zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
Tuurlijk heeft het totaal geen waarde, ik vind het vooral leuk om af en toe via hyves contact te hebben met mensen die ik normaal nooit meer spreek. Bv oud klasgenootjes, oude vrienden, jeugdliefdes etc etc
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 12 december 2007 @ 01:50:33 #5
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55208109
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55208110
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gevoel SOL

Wij zijn totaal niet kersterig, hebben er gewoon niet veel mee, maar vind het toch errug dat Bloezezoon + dinnetje hier komen eten. (Maar als ze dat op een andere zondag bijv. doen, is het net zo )
Weetje eik ben ik ook niet zo kersterig, de laatste jaren is een boom sowieso geen must, ben meer van het subtiele, alhoewel mijn boompjes ook altijd erg smaakvol waren .

Maar gewoon de sfeer...de kleine dingetjes die het 'm doen.

Ben ook niet zo'n iemand die de kerstdagen als een plichtpleging ziet vwb bezoekjes aan (schoon)ouders, als ik het met mijn ouders vier, is dat gewoon omdat ik graag bij ze wil zijn en het supergezellig is

En net wat jij zegt Bluezz, gebeurt het op een andere dag dan is de sfeer net zo Maar de kerstijd heeft toch net dat iets extra's
pi_55208112
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
truste
pi_55208113
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55208130
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
nooit van gehoord.

Ik vind hyves btw wel erg leuk
pi_55208145
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
  woensdag 12 december 2007 @ 01:54:54 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55208149
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:

nooit van gehoord.

Ik vind hyves btw wel erg leuk
http://www.linkedin.com/
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 december 2007 @ 02:11:59 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55208277
LinkedIn is idd in principe geheel zakelijk, heb ook een account. Ik ben ook niet van de Hyves-vrienden-netwerk-dingen maar ben overstag gegaan voor Facebook.

En ja Bloes, praten helpt een beetje
Confidence through competence
  woensdag 12 december 2007 @ 02:13:32 #13
55709 Stereotomy
pi_55208290
Ik ga maar eens naar bed. Net een eBay auction verkeerd gesniped, voor niets opgebleven.

Terusten allen.
pi_55208363
quote:
Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Net een eBay auction verkeerd gesniped, voor niets opgebleven.

Terusten allen.
Truste lieverd
pi_55208830
Goedemorgen allemaal.........heerlijk geslapen en een rustig dagje voor de boeg! Ik hoeft maar tot 12.00 uur te werken dus dat is maar ff en vanmiddag hier in huis wat rommelen en gewoon lekker relaxed doen!

Fijne (werk)dag allemaal...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55208844
Morning, had heerlijk gegeten in de Zwetheul. Maar wel jammer was dat de bediening bijvoorbeeld kledderde met het water inschenken en dingen dubbel kwam vertellen en dat soort slordigheden...

Zo eerst maar eens water tanken, ik heb zo'n dorst (nee geen nadorst want de cosmo die ik gemaakt had smaakte raar... had andere cranberriesap (met granaatappel) en die was echt minder lekker)

Fijne dag iig alvast allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55209528
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC

Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc. vrouwen gezeik

En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker

Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Steer, denk aan dat nummer. Op een gegeven moment moet je haar met een mooie boog uit je leven trappen. De hele tijd aan het lijntje gehouden worden is niet goed voor jou.

Morguh trouwens. Heb besloten na het gezeik van gisteren vandaag ff lekker uit te slapen. Beetje thuiswerken vanochtend.
pi_55209536
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Voeg mij dan eens toe
pi_55209741
jaaaaaaaaaaa, meet!

het is er helemaal langsgeschoten gisteren door wat akkefietjes, het niet vinden van een kerstboom en hoofdpijn enzo

maar, ja, meet dus

goedemorgen
Ja doei.
pi_55209798
zie geschopt topic

Ga nu douchen en dan werken. allemaal
pi_55209837
Mogge!

Bluezz, ik ben ook niet zo kerstig. Normaal al niet, dit jaar zeker niet. Problemen met ouders. Ik werk er hard aan, maar het is nog niet echt je van het ofzo

Dus Mr ColdFeet en ik blijven thuis, denk ik. Lastig is dat het wel echt een family holiday is, dus zowat al onze vrienden zitten wel bij familie.
Hoewel ik nu bedenk dat ik wel ergens een hotelletje kan boeken ofzo.... Twijfel...

Stereo, ja, sorry voor onze sekse. We zijn niet allemaal altijd even helder vrees ik.
Mr CF en ik zijn na ruim 3 jaar relatie ook een tijd uit elkaar geweest
pi_55209877
quote:
Op woensdag 12 december 2007 01:46 schreef MissHobje het volgende:
Zie je dioet ie wel
wat?

is er ook Hobtiteling?
Ja doei.
  woensdag 12 december 2007 @ 09:59:54 #23
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55210600
Ik was ook van plan uit te slapen, tot ik om half 7 wakker werd gebeld door een hotel in Dubai

Ja mensen, er zit TIJDSVERSCHIL tussen, _£%()£%()_£($%)"£(%$

Gesprek ging verder wel goed, waren 3 kwartier verder opeens, zucht..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 12 december 2007 @ 10:31:06 #24
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55211282
Hmm, verslapen en college gemist
Vandaag werken... een lezing over Green Design dadelijk... jaja
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  woensdag 12 december 2007 @ 10:36:06 #25
55709 Stereotomy
pi_55211396
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!

Bluezz, ik ben ook niet zo kerstig. Normaal al niet, dit jaar zeker niet. Problemen met ouders. Ik werk er hard aan, maar het is nog niet echt je van het ofzo
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn ouders Maar kan er wel altijd terecht en zij bij mij.
quote:
Stereo, ja, sorry voor onze sekse. We zijn niet allemaal altijd even helder vrees ik.
Mr CF en ik zijn na ruim 3 jaar relatie ook een tijd uit elkaar geweest
A-HA!
pi_55211399
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:59 schreef Euc- het volgende:
Ik was ook van plan uit te slapen, tot ik om half 7 wakker werd gebeld door een hotel in Dubai

Ja mensen, er zit TIJDSVERSCHIL tussen, _£%()£%()_£($%)"£(%$

Gesprek ging verder wel goed, waren 3 kwartier verder opeens, zucht..
Hoe lang moet die stage gaan duren?

Volgens mij is Dubai best leuk voor eventjes, maar als je er een jaar moet zitten... Zou ik liever naar NZ of de VS gaan.

Ik hoor er veel verhalen over, heel wat mensen van 'hiero' lopen daar stage of doen er projecten. Het is echt een apart wereldje...
Het lijkt mij wel leuk (voor max twee maanden ) maar ja, het is daar een dusdanig op mannen georienteerde samenleving dat deze zeer geemancipeerde dame waarschijnlijk in de problemen zou raken
pi_55211438
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn ouders Maar kan er wel altijd terecht en zij bij mij.
[..]

A-HA!

MMMjja. Ik doe het nu maar gewoon even niet. Maar dat hele verhaal hoeft niet op fok! Of zal ik een leuk huil-topic openen in R&P?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:52:10 #28
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55211747
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe lang moet die stage gaan duren?

Volgens mij is Dubai best leuk voor eventjes, maar als je er een jaar moet zitten... Zou ik liever naar NZ of de VS gaan.

Ik hoor er veel verhalen over, heel wat mensen van 'hiero' lopen daar stage of doen er projecten. Het is echt een apart wereldje...
Het lijkt mij wel leuk (voor max twee maanden ) maar ja, het is daar een dusdanig op mannen georienteerde samenleving dat deze zeer geemancipeerde dame waarschijnlijk in de problemen zou raken
Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.

Kan momenteel dus op 3 locaties terecht, UAE, USA en NZ. Voordeel van dubai is dat zij (gratis) accomodatie regelen, ik 7 dagen per week 3 maaltijden per dag krijg (en omdat ik dan van het "management" ben hoef ik niet in de personeelskantine maar mag ik gewoon in de F&B outlets eten, waaronder ook zeer luxe restaurants (mits er plaats is)) en de redelijk lage visum kosten.

USA en NZ moet ik alles zelf regelen, waarbij de topper een 2000 euro voor een visum in USA is, en dan moet ik daar ook nog rondkomen. NZ is iets goedkoper kwa visum, een 400 euro als ik het goed heb, maar dan moet je zo gruwelijk veel aan je ticket betalen.

Ik denk toch dat het NZ gaat worden, gewoon omdat het zo machtig mooi daar is, je vanuit daar heel goedkoop naar de pacific islands kan vliegen (solomon eilanden, cook eilanden, frans polynesie (bora bora! ) etc etc), en heel goedkoop naar Australie. Dat zou betekenen dat ik eindelijk eens mn familie kan ontmoeten die ik daar heb wonen.

Wil ook gaan proberen nadat ik mijn diploma heb naar canada te gaan, ivm de olympics komen daar heeeeel veel kansen open.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 12 december 2007 @ 10:54:00 #29
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55211789
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

MMMjja. Ik doe het nu maar gewoon even niet. Maar dat hele verhaal hoeft niet op fok! Of zal ik een leuk huil-topic openen in R&P?
*Huil hier mee met de CULers*

Trouwens, als iemand connecties heeft in USA die mij aan een DS-2019 form kunnen helpen (deel van het visum, mag alleen uitgegeven worden door bedrijven die het mogen uitgeven en die vragen er een 1000 euro voor), jullie weten me te vinden!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55211977
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.

[..........]
Ik ben makkelijk met dat soort dingen, geld is maar geld, dat kun je wel ergens vandaan halen.

Sowieso, in Dubai en omgeving ben je denk ik ook best snel uitgekeken, even al die grote bouw- en baggerprojecten bekijken en dan heb je al het moois wel te pakken want volgens mij is de omgeving niet erg extreem fantastisch, itt NZ, waar ik ook erg graag nog s een tijdje wil werken.

Ook lijkt Dubai me relatief 'eenzaam', heel veel strenge moslims, aziatisch lager personeel, en de westerlingen daar... Ja, 't is wel een typisch soort mensen...

(ik zit even hardop mee te denken, niet dat je dit per se in je overweging mee moet nemen, hoor )
Mij dunkt dat je zowel in de VS als in NZ sneller/makkelijker aansluiting vindt.
pi_55212153
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.

NZ, erg exclusief qua stage. Mooie lokale cultuur en landschappen. Je kunt er skieen en genoeg andere sporten. Uit het rijtje zou ik deze doen. Staat ook nog bij mij op de verlanglijst.

USA, geinig maar niet echt speciaal. De Amerikaanse stijl moet je echt liggen wil je het daar leuk hebben. Wel meer jonge buitenlanders dan in NZ.
pi_55212297
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.
Het is natuurlijk id weer anders in de hotelbranche.
Ik moet zeggen, ik ben vooral bekend met de verhalen uit de baggerwereld, en dat is best ehm.... speciaal
  woensdag 12 december 2007 @ 11:24:08 #33
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55212426
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:

NZ, erg exclusief qua stage. Mooie lokale cultuur en landschappen. Je kunt er skieen en genoeg andere sporten. Uit het rijtje zou ik deze doen. Staat ook nog bij mij op de verlanglijst.

USA, geinig maar niet echt speciaal. De Amerikaanse stijl moet je echt liggen wil je het daar leuk hebben. Wel meer jonge buitenlanders dan in NZ.
Precies! Spijker op de kop enzo..

Hoewel ik het niet eens ben dat er meer jonge buitenlanders in de USA zitten dan in NZ (Vooral in mijn gebied, ben aangenomen in Miami Beach, Florida). NZ is backpackers paradise, net als aussie en thailand stikt het er van de backpackers.

Moeilijke keuze, maar denk toch dat het NZ gaat worden uiteindelijk, ook het mooiste hotel/lodge. ( http://www.hukalodge.com vs http://www.setai.com )

Ach, tijd zat, hoef voorlopig nog niet 123 een keuze te maken
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55212441
Locatie zegt natuurlijk ook niet zoveel over de stage-opdracht. En daar kom je voor, after all
  woensdag 12 december 2007 @ 11:27:22 #35
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55212485
Oh?

Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55212659
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?

Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
Zeg Ik ben een zeer serieuze streber hoor

Stagelopen is echt fantastisch
pi_55213354
quote:
Oh?

skien kan ook in Dubai

En ik bedoelde qua jongeren meer mensen die daar ook stage lopen of werken.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:07:53 #38
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_55213569
goeiemorgen
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

skien kan ook in Dubai

Alles kan in dubai
Als je maar eu hebt
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 12 december 2007 @ 12:25:20 #39
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55214069
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

skien kan ook in Dubai

No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emirates
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55214115
NZ lijkt me echt een fantastisch land! zo ontzettend divers... en idd een goeie poort naar de rest van die kant van de wereld...

Schoonzusje is er net drie weken geweest en als ik die verhalen hoor!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55215772
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Euc- het volgende:

[..]

No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emirates
Gewoon daar gaan werken. Elke dag skien
  woensdag 12 december 2007 @ 13:31:01 #42
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55215951
quote:
Oh?

Er is een leuk dubai topic
Krijg je een leuke indruk

edit: moest ff zoeken naar topic.

Dubai, here I come! dat dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_55216659
Zooooooo jullie gaan hard vandaag met posten! Wel interessant om te lezen moet ik zeggen, om te zien wat jullie zoal bezig houdt! Leuk hoor!

Ik heb net de laatste hand gelegd aan het verzinnen van mijn kerstmenu. Dit ga ik serveren aan mijn vrienden op kerstavond. Nadat ik iedereen enthousiast had uitgenodigd kwam ik er achter dat ik die dag moest werken tot 14.00 uur.....(grrrr), dus het moest iets simpels worden met niet al te veel voorbereiding. Ik ben er uit, dit wordt het (italiaans dus):

Carpaccio
Zuppa di Zuchini met knoflookbruchetta
Gevulde pasta met pesto
Spiezen met italiaanse kruiden en citroen
Salade van gegrilde groente met ricotta
Risotto torentje met champignonroom
crumble van appeltjes met amarettolikeur
cappucino compleet

Ben er wel blij mee! De soep en wat andere zaken kan ik de dag van te voren bereiden, de crumble zet ik 's middags kant en klaar en de rest is zo simpel dat ik het gewoon ter plekke kan maken. Simpel, maar toch feestelijk dacht ik zo!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 12 december 2007 @ 14:01:51 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55216675
Leuk, dat luxeprobleem, Euc-
Poef.....gone! ©golfer
pi_55216889
Tezzz klinkt erg lekker:Y
pi_55217009
Mmm dat klinkt lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55217238
Ik zou naar NZ gaan Eucie
Enneh USA lijkt me niks
pi_55217290
Hmmm, die soep kan ik wel gebruiken voor christmass-eve. Dan moet ik een soep maken voor bij een Italiaans diner.
pi_55217356
Tezz hoelaat moesten we er ook alweer zijn ?
pi_55217740
* nieuweling meld zich

n.a.v. de CUL meet die misschien komt toch maar eens even hier kijken, ben geen kook-held, maar vind het wel erg leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')