Mooi SOLquote:Op maandag 10 december 2007 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Verder een heel bijzondere avond gehad. Ik wilde zo graag foto's van hem zien, van zoals ik me HEM herinner in mijn pubertijd.
Onverwachts kwamen we ook foto's tegen van zijn vorige vriendin, samen met hem en de kinderen.
De fotootjes heb ik apart gehouden en bij de foto's van hun twee in de kast gelegd, waar foto's van HEM en HAAR staan, samen met een ketting van haar die we tussen de foto's vonden...
Ik was een jaar of 11 en toen was ik stilletjes vlieft op hem. Maar toen was ik nog niet met jongens bezig, ik klom nog in bomen en de ultieme sport was met slootje springen toch echt niet in de sloot terecht te komenquote:Op maandag 10 december 2007 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi SOL
Dus je kent HEM al heel lang, begrijp ik?
Wat leuk!quote:Op maandag 10 december 2007 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Soms zeg ik ook wel: weet je niet hoe bijzonder het is voor mij, dat ik met jou heb....
Ik vond een paar maanden geleden een oude agenda terug (ik was 15 toen) en daar had HIJ zijn adres enzo ingeschreven en ik daarna eem hartje er doorheen
via hyves, ik zocht een vriendin en klikte haar school aan en zag de foto van zijn broertje, en ik dacht gelijk: mmm wie weet staat HIJ er ook opquote:Op maandag 10 december 2007 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
![]()
Hoe hebben jullie elkaar weer teruggevonden? Toeval?
Jeujquote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
via hyves, ik zocht een vriendin en klikte haar school aan en zag de foto van zijn broertje, en ik dacht gelijk: mmm wie weet staat HIJ er ook opBerichtje achtergelaten, een week msn, sms en bellen en we zijn onafscheidelijk
![]()
Ohja wij gaan samen wonen en ik krijg kippen
Wat heerlijk!quote:Op maandag 10 december 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben ook bestwel blij![]()
Leuker dan hem kan je het niet krjigen![]()
Ik adoreer HEM
quote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja wij gaan samen wonen en ik krijg kippen
De clou van de spot-reeks is dat ongelukken eigenlijk niet bestaan in werk-omgevingen. Bij dit spotje is er vloeistof gemorst in de keuken waar ze met een flinke pan kokend water/vet in uitglijdt, met in 0,5 seconde-shot de zichtbare gevolgen...quote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga m niet eens kijken, geloof ik.
Waar gaat het over?
Ik vond een andere spot waarbij een dame van een ladder pleurt door een glazen tafel heen en daarna opstaat met gebroken arm en rustig vertelt dat ongelukken niet bestaan toch wel iets minder fijn... Hmm understatement.quote:
Werkt wel erg motiverend dat men je op zo veel plaatsen wel kan gebruikenquote:Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Euc- het volgende:
Hmmm, misschien was het toch niet zo slim geweest om bij een heleboel hotels ineens te solliciteren, kreeg net een telefoontje uit Miami Beach
Hoewel ik daar waarschijnlijk toch niet heen ga ivm de idioot hoge visum kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |