quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef motorbloempje het volgende:van mijn lief voor kerst een blender en een 'Wokbijbel' gehad
CULkerstcadeautjes zijn tof
![]()
Wat geraspte parmezaan eraan toevoegen helpt..quote:Op maandag 24 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooooooooooo dat was super!!!!!!!!!!
Jullie geloven het niet: ik ben vergeten foto's te maken van mijn kerstdiner. Ik had de camera in de keuken staan en voordat de visite kwam heb ik enthousiast foto's staan te maken van de amuses en van de tafel, maar van de gerechten: nee hoor. Te druk!!!!
![]()
We hebben van zes tot tien getafeld en het was allemaal goed gegaan! Alleen de risotto was een beetje mislukt, te veel vocht toegevoegd. Het torentje wat ik er van wilde bouwen leek dus op een ingezakte plumpudding, maar toch.
![]()
Vooral de courgettesoep (geserveerd met knoflook bruchetta's) en de crumble met appel (en amaretto en amandelen en een bol slagroomijs) vielen erg in de smaak!![]()
En nu............ ben ik erg moe!!!!!!! De keuken is weer opgeruimd en ik zit nu nog met een borreltje bailey's na te genieten........
thankyou. Ach, het was allemaal op dus het smaakte wel!quote:Op maandag 24 december 2007 23:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat geraspte parmezaan eraan toevoegen helpt..
Voor de volgende keer
Schat, het is vakantie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit mijn nagels te lakken en mijn haar is inmiddels geverfd. Om fokking kwart voor één. We hadden echt niet om 13 uur uit bed moeten komen![]()
![]()
Ik moest wel. Ik moest knokken voor de beste 35%-producten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het sowieso al dapper dat je je in de AH gewaagd hebt tijdens de dolle dwaze minuten
Ja maar wij moesten boodschappen doen, langs onze tafel-leverancier, het huis kuisen, voorkoken voor tweede kerstdag, koken voor vandaag, dat óp eten, AYNIL met een schuin oog kijken, nog iets werkachtigs doen, haar verven (ik), én nagels lakken (ik) én de wereld redden (hij) in Enemy Territory. Halleluja wat een gedoequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, het is vakantie.
Ik kwam vanmiddag ook pas om 13:30 eruit gekropen en zit nu vol energie, dus vandaar dat ik maar aan het koken ben geslagen.
Onze ap was haske rustig vanmiddagquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
O en ik eet geen lam, maar het ziet er wel fantastisch uit Steer!![]()
Ik vind het sowieso al dapper dat je je in de AH gewaagd hebt tijdens de dolle dwaze minuten
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
En oh ja....ik moet ook nog mijn nagels lakken en mijn haren verven.
Beide. Ik ben een watje. Maar ik vind het (gelukkig) ook helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze ap was haske rustig vanmiddag
Maar bij de kaaswinkel stonden ze buiten
Wrom eet je geen lam, niet lekker? of te aaibaar?
Do tell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
De dienst was erg mooi, ook een prachtige kerk!
Op pagina 3 van het programma-boekje moest ik al plassen![]()
Ik heb HEM emotioneel gemaakt met mijn kadootje voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |