Dit neigt dan wel weer naar snobisme toequote:Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheept
Zo bij de supermarkt koop ik dat soort dingen nooit
Ik moet zeggen dat mijn italiaans menuutje ook niet voor al te veel stress zorgt en ook veel dingen die ik van te voren gewoon kan kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
CNK en SoL, veel plezier met kerstinkopen doen! Ik was er vorig jaar echt ontzettend veel tijd mee kwijt. Maar dit jaar even niet.
Tezz
Nee, al meer dan een jaar niet meer. Hij heeft nu een best wel interessant programma op net5quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Ananasfilmpje bekeken net, ziet er wel erg leuk uit zeg!
Ben niet zo op die kok, die is toch van dat hysterische rtl4 programma?
Tuurlijk kan dat, maar zo is het makkelijkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit neigt dan wel weer naar snobisme toe
Op de markt, in de groentewinkel en als je ze kunt herkennen in de supermarkt zijn er prima ananassen te koop.
Ligt eraan, inpakken kost iig 50 cent extra!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Bizar?? Leuk!!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef Euc- het volgende:
Best bizar, ben gewoon aan het mailen met 1 van de grootste chefs uit de hedendaagse franse keuken, Michel Troisgros
Die tol is leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?
Als je mee gaat vinnik het best. Wil al jaren bij een topzaak in Frankrijk eten, gewoon in 2 dagen op en neer rijden, maar tis altijd te duur voor iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
Euc, regel is een diner bij die gast
Au, mijn hoofd doet trouwens pijn. was weer iets te gezellig gister.
http://www.thetasteoflife(...)05356/tonijnsashimi/quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepee
straks bedenken wat we morgen gaan eten en dan boodschappen doen.. wordt iig iets met rauwe vis en/of sushi![]()
engaat mijn kerstcadeau zoeken in de stad, dus vanmiddag even het rijk alleen en rustig boodschapjes doen
Hmm, dan moet ik hem meteen in de oven schuiven als ik het hoofgerecht serveer, dan moet het wel lukken om hem een uur later op tafel te hebben, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moet kunnen, wel ff in de koelkast doen omdat de botercrumbles stijf moet blijven. En dan een halfuur vantevoren weer uit de oven halen ofzo.
Makkelijk. Hoe lang was een crumble ook alweer? 30 minuten in de oven? Als het niet lang genoeg is kun je hem nog heel even onder de grill schuiven aan het eind en erbij blijven staan. Binnen een minuut krokant.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik hem meteen in de oven schuiven als ik het hoofgerecht serveer, dan moet het wel lukken om hem een uur later op tafel te hebben, toch?
Persoonlijk vind ik bij een grillpan/grillplaat met lage grillstrepen (dikke) marinades erg irritant, maar dunne, goed afgedropen marinades moeten wel lukken denk ik. Zelf zou ik gewoon droog met kruiden doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Tezz het volgende:
Oh nog een vraagje om mijn kerstdiner te laten slagen: hals hoofdgerecht serveer ik spiezen van varkenshaas van de grill met italiaanse kruiden, maar ik zit nog een beetje met de vraag of ik het vlees wel of niet zal marineren vooraf. Het oorspronkelijke plan was om gewoon spiezen te grillen met wat kruiden er overheen, maar misschien is marineren beter.
Ja haha, ik zeg vanmorgen nog tegen mijn man dat ik eigenlijk weinig kerstdinerstress heb dit jaar. Ik bedoel: de boodschappen zijn (bijna) binnen, de gerechten zijn simpel, het serviesgoed staat klaar. No worry's zou je denken. Maar nu zit ik een beetje na te denken en komen er (vooral qua planning) toch nog wel wat vraagjes bovendrijven, haha............quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat een strets allemaal in huize Tezz
/ja hoor, dat is een marinade van rode wijn, knoflook en verse oregano!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Tezz het volgende:
Oh nog een vraagje om mijn kerstdiner te laten slagen: hals hoofdgerecht serveer ik spiezen van varkenshaas van de grill met italiaanse kruiden, maar ik zit nog een beetje met de vraag of ik het vlees wel of niet zal marineren vooraf. Het oorspronkelijke plan was om gewoon spiezen te grillen met wat kruiden er overheen, maar misschien is marineren beter.
Een marinade van rode wijn, knoflook en verse oregano, is dat wat???
En dan kom ik over 2 uur ook nog langs op de koffiequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja haha, ik zeg vanmorgen nog tegen mijn man dat ik eigenlijk weinig kerstdinerstress heb dit jaar. Ik bedoel: de boodschappen zijn (bijna) binnen, de gerechten zijn simpel, het serviesgoed staat klaar. No worry's zou je denken. Maar nu zit ik een beetje na te denken en komen er (vooral qua planning) toch nog wel wat vraagjes bovendrijven, haha............
Is goed: ik ben op het terrein van Voetbalvereniging Valkenswaard om mijn man en vrienden aan te moedigen en om een pilsje te drinken in de kantine rond dit tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan kom ik over 2 uur ook nog langs op de koffie
Hmmmmmm hij JOKT dus..............is maar goed dat ik dan ga kijken straks......quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Koffie
Het is trouwens wel raar dat je man moet voetballen, aangezien ik gisteren naar FC Den Bosch wilde maar de boel was afgelast, en ook dit weekend alle amateurwedstrijden zijn afgelast. De velden zijn bevroren en dat is nu niet zo bevorderlijk voor je knieën of je dijbeen als je een sliding maakt.
Is het daar nog altijd gratis zuipen op vrijdagavond voor de dames trouwens?quote:
Nee dat is helaas niet meer. Dat had toch niet echt het beoogde resultaat. Wat er wel gebeurde is dat vrouwen niet meer graag op stap gingen op vrijdagavond, omdat er allemaal zeer irritante situaties ontstonden in de kroeg omdat mannen het idee hadden dat die vrouwen allemaal op 'iets' uit waren.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is het daar nog altijd gratis zuipen op vrijdagavond voor de dames trouwens?
Oh mij juist wel, in het originele Honolulu filmpje maakt de uitvinder van het gerecht het, dat was nog veel mooier en zag er nog lekkerder uit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
grr... ik wil iets lekkers morgen maken, maar kan gewoon niets bedenkenenneh.. -Euc- die van dat filmpje lijkt me weer niet zó geweldig..
![]()
ik ga nog even denken en dan richting winkelcentrum en gewoon maar wat halen en dan kijk ik wel wat ik ervan maak
Klinkt goed! Hoelaat word ik verwacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het menu voor morgen:
voorgerecht: rucola met geitenkaas, pijnboompitten en honingmosterd dressingspul
hoofdgerecht: sushi/sashimi/nigirisushi met zalm en surimi![]()
nagerecht: bananen-chocolade-crumble
Je gaat heerlijke gegrilde coquilles in een soep gooien!?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, behalve een shitload aan voedsel en drank hebben we ook eindelijk eens een staafmixer gescoord.
Dat ding heb ik nodig voor mijn safraan/pastissoep met gegrilde cocquilles die ik eerste kerstdag wil gaan brouwen.
Tuurlijk, praktisch elk fruit kan met chocolade. Maak er een (dip)saus van, of ijs! Of gewoon de ananas in stukjes snijden, door basterdsuiker halen en dan even aanbakken in een droge pan, zodat een caramellaagje eromheen ontstaat, dan de chocolade er heeeel dun geschaafd (neem een dunschiller, of evt. een kaasschaaf) overheen legggen als het nog heet is, zodat het eroverheen smelt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat heb ik ook nog gemaaktAnanas
want we hebben gisteren zo'n ananasslicer gekocht
dus toen ik ze net bij de aldi zag liggen meteen meegenomen
eens kijken of ik daar vanavond wat mee kan..
kan ananas met chocolade?heb echt tè veel kookchocolade liggen hier
Wel wat ijs bij doen hequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
oehdat klinkt erg lekker
zelfs de basterdsuiker heb ik nog
![]()
straks maar eens proberen![]()
dank je
Ja, ik ga dit recept proberen te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:10 schreef Euc- het volgende:
Je gaat heerlijke gegrilde coquilles in een soep gooien!?
zeg zeg....ik denk dat ik het maar bij Zweden hou.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Dan verhuis ik mee. In IJsland zijn namelijk meer vrouwen dan mannen
Proefrit was niet nodig. Motor was toch te klein. Nu maar een anti-kater biertje. Morgen naar het oosten toe.
Was een leuke motor. Mooi om mee te starten. Nu maar verder zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg zeg....ik denk dat ik het maar bij Zweden hou.
Dat is shitzeg! Was het wel een mooie motor?
Kan alvast vertellen dat het in het Oosten ook koud is!
Nee, Zweedse mannen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was een leuke motor. Mooi om mee te starten. Nu maar verder zoeken.
Zweedse dames
Mannen in speedo´s....quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Belgische vrouwen![]()
Dames
En ik was weer gaan zwemmen in de Tongelreep (is maar 2 minuut fietsen van hier), heb passepartout gekocht
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
en het was ook nog lekkers, dat toetje
én, ik heb er foto's van gemaakt
Kom je langs Bluezz? Heb ook nog een aantal goede wijntjes staanquote:
Ach zo vaak heb ik nu ook weer niet iets te vieren.............quote:
Met haar dronk ik het niet alleen maar om iets te vierenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach zo vaak heb ik nu ook weer niet iets te vieren.............
En voor nu ben ik de liters bier nog aan het verwerken....
Zo heb ik een tijdje bij de Dommelsche bierbrouwerij (Interbrew destijds, nu InBev) gewerkt. Daar was standaard iedere vrijdagmiddag vanaf 16.00 uur iets te vieren: de zon schijnt, de zon schijnt niet, het is pasen, het is geen pasen, er is weer lente/herfst/zomer/winterbok , er is geen lente/herfst/zomer/winterbok...............you name it!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met haar dronk ik het niet alleen maar om iets te vieren![]()
of elke *** was iets te vieren
Leren ze dat op elke hotelschool?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb die champagne van een ex geleerd. hotello. er moet altijd een koude fles champagne in huis zijn
het smaakte ons iig érg goed..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
!![]()
Niet helemaaaal wat ik voor ogen had, maar ziet er lekker uit!
welk apparaat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Mjammie Mobloke![]()
Wat heb je daar veur apparaat?
Of was dat al gevraagd
Gok het wel. Meestal zijn ze ook goed in de ontbijtjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
Leren ze dat op elke hotelschool?
Hier ook standaard hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil je man wel dat je even in rode lingerie gaat dansenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
Ga zometeen maar lekker in bed met een goed boek of zo (tenminste, als de letters niet voor mijn neus dansen)
Die ananas-slicer heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welk apparaat?![]()
die Ananas-Slicer?
Nou, geen romantiek in huize Tezz vanavond. Ik kwam namelijk om zeven uur thuis van de borrel (heel keurig en braaf, omdat ik onze dochter bij had), maar manlief kwam om negen uur thuis met een flink stuk in z'n kraag en die heb ik linea recta door naar bedje gestuurd. Daar ligt ie flink te snurken, ik hoor het hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wil je man wel dat je even in rode lingerie gaat dansen![]()
Okee okee, ik wil het.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gok het wel. Meestal zijn ze ook goed in de ontbijtjesLeren ze bij de hockeyclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Nee hoor, op de hotelschoolquote:
Je snapt hem niet..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, op de hotelschool
(middelbare, De Rooi Pannen. Jajajaja een paar jaartjes volgehouden aldaar)
Een spruitje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Het is groen en het is geen kikker.
Tezz heeft biertjes gedronken tralalalalalquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, ik lig in een deuk om je![]()
![]()
Haagie, slettebak
Toch een kikkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Het is groen en het is geen kikker.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Euc- het volgende:
Wat is geel en heeft het IQ van een rubbereendje?
een rubbereendjequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Euc- het volgende:
Wat is geel en heeft het IQ van een rubbereendje?
Ik ben er nog steeds. En heb al drie grote glazen water op, hahaha. En overigens hielp het door de kou naar huis fietsen ook wel hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik werd toch raar aangekeken hier thuis omdat ik hardop lachte acther m'n laptopje!
Tezz, ik denk dat je al in bed ligt, maar ff een tip van flip: drink een heleboel water voordat je naar bed gaat! voorkomt en een heleboel dorst morgen, en de dufheid en katerigheid!
Weltrusten!
Dombo op weg naar een begrafenisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Wat is zwart en ziet er uit als een olifant?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Stereo o o o o o o o o o
ik ga slapen heur.
Jij ging 20 minuten geleden al naar bed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef AKnynke het volgende:
Dat zijn de leukste middagen!
Ik zie het, naja, mijn fles wijn begint ook te pratenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:53 schreef AKnynke het volgende:
Helemaal niet, ben nog steeds op.
Uuuh, nee niet echtquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef beunkster het volgende:
Euc-, heb jij nog een goed recept voor hazepeper?
Ik heb hier nog een haas in delen liggen namelijk...
Ah fuck, ik kom nu pas weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Stereo o o o o o o o o o
ik ga slapen heur.
Daar komt alleen mijn voedsel in, ja.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, doe die mond maar wijd open, Bloesje![]()
Mijn moeder zegt dat katowice wel een leuke stad is, ik schijn er ook ooit een keertje geweest te zijn....quote:Op zondag 23 december 2007 04:14 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op Skyscanner.net gekeken naar de goedkoopste vlucht vanuit Eindhoven. Die was naar Katowice, Polen. Heb gelijk een (annuleerbare) kamer geboekt in een hotel daar, 70 EUR per twee dagen, mwah.
Kan iemand mij nu vertellen of Katowice een beetje leuk en spannend is, voordat ik ook een vlucht daar naartoe boek?
[ afbeelding ]
Hun logo voorspelt niet zoveel goeds, eik.
Barcelona niks?quote:Op zondag 23 december 2007 06:48 schreef Stereotomy het volgende:
tob tob tob.... tentamens in de tweede week van januari. Toch van 27-29 december weggaan maar? Met een budget van 200 EUR all-in.... da's een nieuwe Palm
En als ik er een nachtje over slaap zijn alle aanbiedingen weg.
Naja. Als ze morgen nog niet weg zijn dan ga ik. Het is dan een teken dat ik moet gaan.![]()
Welterusten lieve CUL'ers die allemaal allang naar bed zijn![]()
Ik ben benieuwd. Wel lekker, even een paar dagen eruit, lijkt me.quote:Op zondag 23 december 2007 06:48 schreef Stereotomy het volgende:
tob tob tob.... tentamens in de tweede week van januari. Toch van 27-29 december weggaan maar? Met een budget van 200 EUR all-in.... da's een nieuwe Palm
En als ik er een nachtje over slaap zijn alle aanbiedingen weg.
Naja. Als ze morgen nog niet weg zijn dan ga ik. Het is dan een teken dat ik moet gaan.![]()
Welterusten lieve CUL'ers die allemaal allang naar bed zijn![]()
Je had ook gewoon een paar dagen naar Rotterdam kunnen gaan. Daar zitten meer Polen dan in Katowice.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Steer, met de Poolse dames
Volgens mij ben ik ooit door Katowice heen gereden onderweg naar Krakow. Het zag er nogal saai en grijs en grauw uit. Krakow is wel heel erg leuk. Wawal is erg leuk (mooi kasteel en kathedraal), beetje door de oude stad heen wandelen en de zoutmijn (Wieliczka) kun je overslaan. Typische tourist trap. Een zoutmijn waar je vooral beelden van zout ziet staan en niet hoe ze er nou eigenlijk werkten.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Geboekt
We (heb vriend van mij gevraagd of hij mee wilde gaan en hij verveelde zich te pletter deze vakantie, dus we gaan samen![]()
) gaan naar Krakow!!!! Dat ligt 40 km ten oosten van Katowice en schijnt een veel leukere bestemming te zijn.
Vlucht is uiteindelijk 120 EUR retour uitgevallen, en driesterrenhotel geboekt voor 20 EUR pppn.
Zeker, vanavond al weer een potje gespeeld. Mijn familie is gek op spelletjes....quote:Op zondag 23 december 2007 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Pokeren nog gelukt Nynke?
Zeker, vanavond al weer een potje gespeeld. Mijn familie is gek op spelletjes....quote:Op zondag 23 december 2007 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Pokeren nog gelukt Nynke?
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?quote:Op maandag 24 december 2007 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat een mooie TT![]()
Zie ik nu pas.
Is een liedjequote:Op maandag 24 december 2007 02:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?
http://www.rowwenheze.nl/quote:Op maandag 24 december 2007 02:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?
Whahahahahah!quote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg Duderinnetje...
.... waar is m'n auto?
Men zegt dat jij een druk pratend baasje bent in het echte leven.quote:
O echt? Ik praat heel niet zo veel hoor, dacht ik?quote:Op maandag 24 december 2007 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Men zegt dat jij een druk pratend baasje bent in het echte leven.![]()
en jou kus ik niet meer na die onterechte ban![]()
Demain Eucquote:Op maandag 24 december 2007 03:04 schreef Euc- het volgende:
Pfff, wat gaat de tjd 's nachts toch ook altijd snel lijkt het.. Zo was het kwart voor 2 en wou ik bijna gaan slapen, kom je iets tegen over Nieuw Zeeland is het opeens 5 over 3, hoe meer ik over al die landen lees, hoe meer ik erheen wil! Liefst morgen al!!!! Kon het maar
Ik ga slapen, a demain!
quote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef Euc- het volgende:
Jij hebt zeker wel een witte kerst ofniet?
Behoorlijk ja. Net weer twintig cm sneeuw van de parkeerplaats weg moeten schuiven.quote:Op maandag 24 december 2007 02:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.rowwenheze.nl/
Hoe is het daar lieve popo?
Nou dat is met recht een witte kerstquote:Op maandag 24 december 2007 03:07 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk ja. Net weer twintig cm sneeuw van de parkeerplaats weg moeten schuiven.
Maar ik klaag niet.
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.quote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O echt? Ik praat heel niet zo veel hoor, dacht ik?
Ik riep in de rust van een voetbalwedstrijd een stand van een twee weken daarvoor gespeelde wedstrijd. Kutmods in VBL ook altijd.quote:Heb ik je ooit gebanned?Dat weet ik echt niet meer. Ik was niet zo banhappy, dus je zal het heus wel verdiend hebben
Dat wel.quote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat is met recht en witte kerst
Niet alleen vannacht toch monootjequote:Op maandag 24 december 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.![]()
Alle torrent linkjes die ik zie leiden naar een fake versiequote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen, een juweeltje van een film net gezien ; Atonement.. ben er gewoon van onder de indruk.
(Flauwe) grappen komen hier echt helemaal niet meer aan, vrees ik, op dit tijdstipquote:Op maandag 24 december 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.![]()
[..]
O en toen heb ik je gebanned? Dat is wel erg stom zeg! Door de bomen het bos niet meer zien denk ik.quote:Ik riep in de rust van een voetbalwedstrijd een stand van een twee weken daarvoor gespeelde wedstrijd. Kutmods in VBL ook altijd.
quote:Lekker daar in de VS pop
Hij's dood. Ik heb nog steeds een rozenplantje dat zelfs nu z'n best nog doet om te bloeien.quote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef Bluezz het volgende:
Zit je zonnebloem nou onder een dik pak schnee, pops
Een witgesneeuwde schipperstruiquote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wel.
En dan kom ik weer binnen, met de schipperstrui helemaal wit, krijg ik op m'n donder van m'n dame omdat de bank dan nat wordt.
Weet je hoe fucking koud ik het heb met die kutsneeuw al dagen op mijn dunne victor & rolf japonnetjequote:Op maandag 24 december 2007 03:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Een witgesneeuwde schipperstrui![]()
![]()
![]()
![]()
Het klinkt alleen al zo lekker!
Werd je dat net nog ff ingefluisterd of zo, net stond dat er nog nietquote:Op maandag 24 december 2007 03:17 schreef popolon het volgende:
Oh ja, ik ben lekker. Met of zonder schipperstrui.
Nou m'n dame is te zwanger om nog zo laat op te blijven dus dat was ik.quote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Werd je dat net nog ff ingefluisterd of zo, net stond dat er nog niet
Vind je het ook goed als ik het doe en je hem per PM heb gestuurd?quote:
Die snap ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 03:28 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist heeft Simon van Collum een kaartje gestuurd naar ene Stereotommie
Ja zeg, zonder Google is die niet te snappenquote:Op maandag 24 december 2007 03:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat werd me al voorspeld.
Zal ik hem uitliggen?
Zeg pop, Snapple, is dat echt lekker of doen ze in Friends maar alsofquote:
Dus nu moet je hem weer uitliggen dat je nu het over Cas Spijkers hebt?quote:
Eh?quote:Op maandag 24 december 2007 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg pop, Snapple, is dat echt lekker of doen ze in Friends maar alsof
quote:Op maandag 24 december 2007 03:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Eh?
Ik ken wel een ander leuk grapje als het om versprekingen gaat.
M'n vrouw is Canadese/Amerikaanse maar heeft zeven jaar in NL gewoond.quote:Op maandag 24 december 2007 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een keer gehad in een Albert Heijn to Go maar vond het werkelijk erg smerig. Ik dacht, jij woont daar, dus jij hebt het vast vaker gehad en kan er beter over oordelen dan ondergetekende.
Wat bedoel je met 'dit' ?quote:Op maandag 24 december 2007 04:00 schreef Bluezz het volgende:
Nou als iemand me dit kan uitliggen vind ik het knap.
In het serieus requesttopic is het nog best gezellig, alleen de muzak
Is dat niet de bedoeling dan?quote:
Dakraam. There we go.quote:
Niet dat ik liever met SOL in bed zou liggen, maar je hebt op al je andere punten helemaal gelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 07:15 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen
Tis vroeg, koud en ik moet gaan werken, terwijl ik liever lekker in bed zou blijven liggen met SoL
quote:Op maandag 24 december 2007 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja zeg, SoL, dan ben ik er niet
Doe 's een foto?
Sorry CF, geen foto'squote:Op maandag 24 december 2007 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
SnOLlie, mag zeker niet zeggen dat jullie al een tijd een leuk gezinnetje cluppie vormen?
quote:Op maandag 24 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet dat ik liever met SOL in bed zou liggen, maar je hebt op al je andere punten helemaal gelijk.
En ik wil niet werken, want ik krijg acht mensen te eten vanavond dus ik wil lekker kokkerellen!
Ach, als onze amerikaanse vriend ons met een bezoek vereerd moet er wel iemand zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AKnynke het volgende:
Ook een hele goede morgen. Wat een drukte hier in de late uurtjes zeg!
gastvrijheid staat hoog in het vaandel...quote:Op maandag 24 december 2007 11:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, als onze amerikaanse vriend ons met een bezoek vereerd moet er wel iemand zijn natuurlijk
Het is ook allemaal heerlijk bij/tussn onsquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day
SOL, wat klinkt het heerlijk allemaal bij jullie![]()
Vanmiddag toch nog wat dingetjes kopen, terwijl we dachten genoeg te hebben
Ik heb zo'n zak cranberries liggen voor bij bambi, maar is 10 min. koken in water genoeg, of kunnen we het nog lekkerder maken???
Ja de nachtmisquote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Een dienst die om half 12 's nachts begint?
Ik had gehoopt om een uur of 10/half 11 dus.quote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ok, kom uit het noorden
Onze diensten begonnen altijd om een uur of 20-21 als ik me niet vergis.
35%enquote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga zo om 18:00 maar eens bij de AH langs![]()
![]()
omg dat is echt triestquote:Op maandag 24 december 2007 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net een stukje in de krant over kerststress bij kinderen van gescheiden ouders... vertelde er een stel dat ze in 2 kerstdagen, 4 kerstdiners voor hun kiezen kregen om iedereen maar tevreden te houden
En weer ben ik enorm dankbaar dat wij beiden onze ouders nog hebben, ze ook nog eens niet gescheiden zijn en ook nog eens onderling (dus ouders met schoonouders) een prima band hebben. Kerst vieren wij dus altijd gewoon samen. Klaar. Maar ik sta daar wel heel vaak bij stil en vind het ook helemaal geweldig dat het kan!quote:Op maandag 24 december 2007 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net een stukje in de krant over kerststress bij kinderen van gescheiden ouders... vertelde er een stel dat ze in 2 kerstdagen, 4 kerstdiners voor hun kiezen kregen om iedereen maar tevreden te houden
Toch maar heen en weer rijden met kerst?quote:
Zo, nu nog een nieuwe rug voor de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Huis wordt nu ook gepoetst, eens per jaar moet dat toch echt
Geen probleem, operatie, 2 weekjes ziekenhuis en 6 maanden gips en je bent zo goed als nieuwquote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, nu nog een nieuwe rug voor de kerst.
Wij hebben samen nog maar één ouder. En vraag me niet hoe, maar er was tóch nog gesteggel over wanneer we zouden komenquote:Op maandag 24 december 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
En weer ben ik enorm dankbaar dat wij beiden onze ouders nog hebben, ze ook nog eens niet gescheiden zijn en ook nog eens onderling (dus ouders met schoonouders) een prima band hebben. Kerst vieren wij dus altijd gewoon samen. Klaar. Maar ik sta daar wel heel vaak bij stil en vind het ook helemaal geweldig dat het kan!
Wow, stijlvol hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 19:04 schreef Euc- het volgende:
Ole, vanmiddag toch weer ff naar de stad geweest![]()
Eindelijk een jas gekocht die ik al erg lang wou hebben, kon alleen een plaatje vinden van de echt zwarte versie, ik heb hem in het antraciet:
[ afbeelding ]
Eendenborschtje derbij ?quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ben moederziel alleen aan het werk hier. Piazzolla op de achtergrond, wijntje erbij, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |