Is een liedjequote:Op maandag 24 december 2007 02:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?
http://www.rowwenheze.nl/quote:Op maandag 24 december 2007 02:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?
Whahahahahah!quote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg Duderinnetje...
.... waar is m'n auto?
Men zegt dat jij een druk pratend baasje bent in het echte leven.quote:
O echt? Ik praat heel niet zo veel hoor, dacht ik?quote:Op maandag 24 december 2007 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Men zegt dat jij een druk pratend baasje bent in het echte leven.![]()
en jou kus ik niet meer na die onterechte ban![]()
Demain Eucquote:Op maandag 24 december 2007 03:04 schreef Euc- het volgende:
Pfff, wat gaat de tjd 's nachts toch ook altijd snel lijkt het.. Zo was het kwart voor 2 en wou ik bijna gaan slapen, kom je iets tegen over Nieuw Zeeland is het opeens 5 over 3, hoe meer ik over al die landen lees, hoe meer ik erheen wil! Liefst morgen al!!!! Kon het maar
Ik ga slapen, a demain!
quote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef Euc- het volgende:
Jij hebt zeker wel een witte kerst ofniet?
Behoorlijk ja. Net weer twintig cm sneeuw van de parkeerplaats weg moeten schuiven.quote:Op maandag 24 december 2007 02:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.rowwenheze.nl/
Hoe is het daar lieve popo?
Nou dat is met recht een witte kerstquote:Op maandag 24 december 2007 03:07 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk ja. Net weer twintig cm sneeuw van de parkeerplaats weg moeten schuiven.
Maar ik klaag niet.
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.quote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O echt? Ik praat heel niet zo veel hoor, dacht ik?
Ik riep in de rust van een voetbalwedstrijd een stand van een twee weken daarvoor gespeelde wedstrijd. Kutmods in VBL ook altijd.quote:Heb ik je ooit gebanned?Dat weet ik echt niet meer. Ik was niet zo banhappy, dus je zal het heus wel verdiend hebben
Dat wel.quote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat is met recht en witte kerst
Niet alleen vannacht toch monootjequote:Op maandag 24 december 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.![]()
Alle torrent linkjes die ik zie leiden naar een fake versiequote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen, een juweeltje van een film net gezien ; Atonement.. ben er gewoon van onder de indruk.
(Flauwe) grappen komen hier echt helemaal niet meer aan, vrees ik, op dit tijdstipquote:Op maandag 24 december 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer vannacht uitsluitend uiterst flauwe grappen te maken die niet aankomen.![]()
[..]
O en toen heb ik je gebanned? Dat is wel erg stom zeg! Door de bomen het bos niet meer zien denk ik.quote:Ik riep in de rust van een voetbalwedstrijd een stand van een twee weken daarvoor gespeelde wedstrijd. Kutmods in VBL ook altijd.
quote:Lekker daar in de VS pop
Hij's dood. Ik heb nog steeds een rozenplantje dat zelfs nu z'n best nog doet om te bloeien.quote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef Bluezz het volgende:
Zit je zonnebloem nou onder een dik pak schnee, pops
Een witgesneeuwde schipperstruiquote:Op maandag 24 december 2007 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wel.
En dan kom ik weer binnen, met de schipperstrui helemaal wit, krijg ik op m'n donder van m'n dame omdat de bank dan nat wordt.
Weet je hoe fucking koud ik het heb met die kutsneeuw al dagen op mijn dunne victor & rolf japonnetjequote:Op maandag 24 december 2007 03:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Een witgesneeuwde schipperstrui![]()
![]()
![]()
![]()
Het klinkt alleen al zo lekker!
Werd je dat net nog ff ingefluisterd of zo, net stond dat er nog nietquote:Op maandag 24 december 2007 03:17 schreef popolon het volgende:
Oh ja, ik ben lekker. Met of zonder schipperstrui.
Nou m'n dame is te zwanger om nog zo laat op te blijven dus dat was ik.quote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Werd je dat net nog ff ingefluisterd of zo, net stond dat er nog niet
Vind je het ook goed als ik het doe en je hem per PM heb gestuurd?quote:
Die snap ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 03:28 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist heeft Simon van Collum een kaartje gestuurd naar ene Stereotommie
Ja zeg, zonder Google is die niet te snappenquote:Op maandag 24 december 2007 03:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat werd me al voorspeld.
Zal ik hem uitliggen?
Zeg pop, Snapple, is dat echt lekker of doen ze in Friends maar alsofquote:
Dus nu moet je hem weer uitliggen dat je nu het over Cas Spijkers hebt?quote:
Eh?quote:Op maandag 24 december 2007 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg pop, Snapple, is dat echt lekker of doen ze in Friends maar alsof
quote:Op maandag 24 december 2007 03:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Eh?
Ik ken wel een ander leuk grapje als het om versprekingen gaat.
M'n vrouw is Canadese/Amerikaanse maar heeft zeven jaar in NL gewoond.quote:Op maandag 24 december 2007 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een keer gehad in een Albert Heijn to Go maar vond het werkelijk erg smerig. Ik dacht, jij woont daar, dus jij hebt het vast vaker gehad en kan er beter over oordelen dan ondergetekende.
Wat bedoel je met 'dit' ?quote:Op maandag 24 december 2007 04:00 schreef Bluezz het volgende:
Nou als iemand me dit kan uitliggen vind ik het knap.
In het serieus requesttopic is het nog best gezellig, alleen de muzak
Is dat niet de bedoeling dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |