Daar komt alleen mijn voedsel in, ja.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, doe die mond maar wijd open, Bloesje![]()
Mijn moeder zegt dat katowice wel een leuke stad is, ik schijn er ook ooit een keertje geweest te zijn....quote:Op zondag 23 december 2007 04:14 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op Skyscanner.net gekeken naar de goedkoopste vlucht vanuit Eindhoven. Die was naar Katowice, Polen. Heb gelijk een (annuleerbare) kamer geboekt in een hotel daar, 70 EUR per twee dagen, mwah.
Kan iemand mij nu vertellen of Katowice een beetje leuk en spannend is, voordat ik ook een vlucht daar naartoe boek?
[ afbeelding ]
Hun logo voorspelt niet zoveel goeds, eik.
Barcelona niks?quote:Op zondag 23 december 2007 06:48 schreef Stereotomy het volgende:
tob tob tob.... tentamens in de tweede week van januari. Toch van 27-29 december weggaan maar? Met een budget van 200 EUR all-in.... da's een nieuwe Palm
En als ik er een nachtje over slaap zijn alle aanbiedingen weg.
Naja. Als ze morgen nog niet weg zijn dan ga ik. Het is dan een teken dat ik moet gaan.![]()
Welterusten lieve CUL'ers die allemaal allang naar bed zijn![]()
Ik ben benieuwd. Wel lekker, even een paar dagen eruit, lijkt me.quote:Op zondag 23 december 2007 06:48 schreef Stereotomy het volgende:
tob tob tob.... tentamens in de tweede week van januari. Toch van 27-29 december weggaan maar? Met een budget van 200 EUR all-in.... da's een nieuwe Palm
En als ik er een nachtje over slaap zijn alle aanbiedingen weg.
Naja. Als ze morgen nog niet weg zijn dan ga ik. Het is dan een teken dat ik moet gaan.![]()
Welterusten lieve CUL'ers die allemaal allang naar bed zijn![]()
Je had ook gewoon een paar dagen naar Rotterdam kunnen gaan. Daar zitten meer Polen dan in Katowice.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Steer, met de Poolse dames
Volgens mij ben ik ooit door Katowice heen gereden onderweg naar Krakow. Het zag er nogal saai en grijs en grauw uit. Krakow is wel heel erg leuk. Wawal is erg leuk (mooi kasteel en kathedraal), beetje door de oude stad heen wandelen en de zoutmijn (Wieliczka) kun je overslaan. Typische tourist trap. Een zoutmijn waar je vooral beelden van zout ziet staan en niet hoe ze er nou eigenlijk werkten.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Geboekt
We (heb vriend van mij gevraagd of hij mee wilde gaan en hij verveelde zich te pletter deze vakantie, dus we gaan samen![]()
) gaan naar Krakow!!!! Dat ligt 40 km ten oosten van Katowice en schijnt een veel leukere bestemming te zijn.
Vlucht is uiteindelijk 120 EUR retour uitgevallen, en driesterrenhotel geboekt voor 20 EUR pppn.
Zeker, vanavond al weer een potje gespeeld. Mijn familie is gek op spelletjes....quote:Op zondag 23 december 2007 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Pokeren nog gelukt Nynke?
Zeker, vanavond al weer een potje gespeeld. Mijn familie is gek op spelletjes....quote:Op zondag 23 december 2007 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
Pokeren nog gelukt Nynke?
Mis ik wat? Is het echt die 5000km verschil dan?quote:Op maandag 24 december 2007 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat een mooie TT![]()
Zie ik nu pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |