Met haar dronk ik het niet alleen maar om iets te vierenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach zo vaak heb ik nu ook weer niet iets te vieren.............
En voor nu ben ik de liters bier nog aan het verwerken....
Zo heb ik een tijdje bij de Dommelsche bierbrouwerij (Interbrew destijds, nu InBev) gewerkt. Daar was standaard iedere vrijdagmiddag vanaf 16.00 uur iets te vieren: de zon schijnt, de zon schijnt niet, het is pasen, het is geen pasen, er is weer lente/herfst/zomer/winterbok , er is geen lente/herfst/zomer/winterbok...............you name it!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met haar dronk ik het niet alleen maar om iets te vieren![]()
of elke *** was iets te vieren
Leren ze dat op elke hotelschool?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb die champagne van een ex geleerd. hotello. er moet altijd een koude fles champagne in huis zijn
het smaakte ons iig érg goed..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
!![]()
Niet helemaaaal wat ik voor ogen had, maar ziet er lekker uit!
welk apparaat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Mjammie Mobloke![]()
Wat heb je daar veur apparaat?
Of was dat al gevraagd
Gok het wel. Meestal zijn ze ook goed in de ontbijtjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
Leren ze dat op elke hotelschool?
Hier ook standaard hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil je man wel dat je even in rode lingerie gaat dansenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
Ga zometeen maar lekker in bed met een goed boek of zo (tenminste, als de letters niet voor mijn neus dansen)
Die ananas-slicer heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welk apparaat?![]()
die Ananas-Slicer?
Nou, geen romantiek in huize Tezz vanavond. Ik kwam namelijk om zeven uur thuis van de borrel (heel keurig en braaf, omdat ik onze dochter bij had), maar manlief kwam om negen uur thuis met een flink stuk in z'n kraag en die heb ik linea recta door naar bedje gestuurd. Daar ligt ie flink te snurken, ik hoor het hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wil je man wel dat je even in rode lingerie gaat dansen![]()
Okee okee, ik wil het.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gok het wel. Meestal zijn ze ook goed in de ontbijtjesLeren ze bij de hockeyclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Nee hoor, op de hotelschoolquote:
Je snapt hem niet..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, op de hotelschool
(middelbare, De Rooi Pannen. Jajajaja een paar jaartjes volgehouden aldaar)
Een spruitje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Het is groen en het is geen kikker.
Tezz heeft biertjes gedronken tralalalalalquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, ik lig in een deuk om je![]()
![]()
Haagie, slettebak
Toch een kikkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Het is groen en het is geen kikker.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Euc- het volgende:
Wat is geel en heeft het IQ van een rubbereendje?
een rubbereendjequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Euc- het volgende:
Wat is geel en heeft het IQ van een rubbereendje?
Ik ben er nog steeds. En heb al drie grote glazen water op, hahaha. En overigens hielp het door de kou naar huis fietsen ook wel hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik werd toch raar aangekeken hier thuis omdat ik hardop lachte acther m'n laptopje!
Tezz, ik denk dat je al in bed ligt, maar ff een tip van flip: drink een heleboel water voordat je naar bed gaat! voorkomt en een heleboel dorst morgen, en de dufheid en katerigheid!
Weltrusten!
Dombo op weg naar een begrafenisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Wat is zwart en ziet er uit als een olifant?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Stereo o o o o o o o o o
ik ga slapen heur.
Jij ging 20 minuten geleden al naar bed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef AKnynke het volgende:
Dat zijn de leukste middagen!
Ik zie het, naja, mijn fles wijn begint ook te pratenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:53 schreef AKnynke het volgende:
Helemaal niet, ben nog steeds op.
Uuuh, nee niet echtquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef beunkster het volgende:
Euc-, heb jij nog een goed recept voor hazepeper?
Ik heb hier nog een haas in delen liggen namelijk...
Ah fuck, ik kom nu pas weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Stereo o o o o o o o o o
ik ga slapen heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |