Oh mij juist wel, in het originele Honolulu filmpje maakt de uitvinder van het gerecht het, dat was nog veel mooier en zag er nog lekkerder uit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
grr... ik wil iets lekkers morgen maken, maar kan gewoon niets bedenkenenneh.. -Euc- die van dat filmpje lijkt me weer niet zó geweldig..
![]()
ik ga nog even denken en dan richting winkelcentrum en gewoon maar wat halen en dan kijk ik wel wat ik ervan maak
Klinkt goed! Hoelaat word ik verwacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het menu voor morgen:
voorgerecht: rucola met geitenkaas, pijnboompitten en honingmosterd dressingspul
hoofdgerecht: sushi/sashimi/nigirisushi met zalm en surimi![]()
nagerecht: bananen-chocolade-crumble
Je gaat heerlijke gegrilde coquilles in een soep gooien!?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, behalve een shitload aan voedsel en drank hebben we ook eindelijk eens een staafmixer gescoord.
Dat ding heb ik nodig voor mijn safraan/pastissoep met gegrilde cocquilles die ik eerste kerstdag wil gaan brouwen.
Tuurlijk, praktisch elk fruit kan met chocolade. Maak er een (dip)saus van, of ijs! Of gewoon de ananas in stukjes snijden, door basterdsuiker halen en dan even aanbakken in een droge pan, zodat een caramellaagje eromheen ontstaat, dan de chocolade er heeeel dun geschaafd (neem een dunschiller, of evt. een kaasschaaf) overheen legggen als het nog heet is, zodat het eroverheen smelt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat heb ik ook nog gemaaktAnanas
want we hebben gisteren zo'n ananasslicer gekocht
dus toen ik ze net bij de aldi zag liggen meteen meegenomen
eens kijken of ik daar vanavond wat mee kan..
kan ananas met chocolade?heb echt tè veel kookchocolade liggen hier
Wel wat ijs bij doen hequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
oehdat klinkt erg lekker
zelfs de basterdsuiker heb ik nog
![]()
straks maar eens proberen![]()
dank je
Ja, ik ga dit recept proberen te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:10 schreef Euc- het volgende:
Je gaat heerlijke gegrilde coquilles in een soep gooien!?
zeg zeg....ik denk dat ik het maar bij Zweden hou.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Dan verhuis ik mee. In IJsland zijn namelijk meer vrouwen dan mannen
Proefrit was niet nodig. Motor was toch te klein. Nu maar een anti-kater biertje. Morgen naar het oosten toe.
Was een leuke motor. Mooi om mee te starten. Nu maar verder zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg zeg....ik denk dat ik het maar bij Zweden hou.
Dat is shitzeg! Was het wel een mooie motor?
Kan alvast vertellen dat het in het Oosten ook koud is!
Nee, Zweedse mannen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was een leuke motor. Mooi om mee te starten. Nu maar verder zoeken.
Zweedse dames
Mannen in speedo´s....quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Belgische vrouwen![]()
Dames
En ik was weer gaan zwemmen in de Tongelreep (is maar 2 minuut fietsen van hier), heb passepartout gekocht
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
en het was ook nog lekkers, dat toetje
én, ik heb er foto's van gemaakt
Kom je langs Bluezz? Heb ook nog een aantal goede wijntjes staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |