Dit neigt dan wel weer naar snobisme toequote:Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheept
Zo bij de supermarkt koop ik dat soort dingen nooit
Ik moet zeggen dat mijn italiaans menuutje ook niet voor al te veel stress zorgt en ook veel dingen die ik van te voren gewoon kan kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
CNK en SoL, veel plezier met kerstinkopen doen! Ik was er vorig jaar echt ontzettend veel tijd mee kwijt. Maar dit jaar even niet.
Tezz
Nee, al meer dan een jaar niet meer. Hij heeft nu een best wel interessant programma op net5quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Ananasfilmpje bekeken net, ziet er wel erg leuk uit zeg!
Ben niet zo op die kok, die is toch van dat hysterische rtl4 programma?
Tuurlijk kan dat, maar zo is het makkelijkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit neigt dan wel weer naar snobisme toe
Op de markt, in de groentewinkel en als je ze kunt herkennen in de supermarkt zijn er prima ananassen te koop.
Ligt eraan, inpakken kost iig 50 cent extra!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Bizar?? Leuk!!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef Euc- het volgende:
Best bizar, ben gewoon aan het mailen met 1 van de grootste chefs uit de hedendaagse franse keuken, Michel Troisgros
Die tol is leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?
Als je mee gaat vinnik het best. Wil al jaren bij een topzaak in Frankrijk eten, gewoon in 2 dagen op en neer rijden, maar tis altijd te duur voor iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
Euc, regel is een diner bij die gast
Au, mijn hoofd doet trouwens pijn. was weer iets te gezellig gister.
http://www.thetasteoflife(...)05356/tonijnsashimi/quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepee
straks bedenken wat we morgen gaan eten en dan boodschappen doen.. wordt iig iets met rauwe vis en/of sushi![]()
engaat mijn kerstcadeau zoeken in de stad, dus vanmiddag even het rijk alleen en rustig boodschapjes doen
Hmm, dan moet ik hem meteen in de oven schuiven als ik het hoofgerecht serveer, dan moet het wel lukken om hem een uur later op tafel te hebben, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moet kunnen, wel ff in de koelkast doen omdat de botercrumbles stijf moet blijven. En dan een halfuur vantevoren weer uit de oven halen ofzo.
Makkelijk. Hoe lang was een crumble ook alweer? 30 minuten in de oven? Als het niet lang genoeg is kun je hem nog heel even onder de grill schuiven aan het eind en erbij blijven staan. Binnen een minuut krokant.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik hem meteen in de oven schuiven als ik het hoofgerecht serveer, dan moet het wel lukken om hem een uur later op tafel te hebben, toch?
Persoonlijk vind ik bij een grillpan/grillplaat met lage grillstrepen (dikke) marinades erg irritant, maar dunne, goed afgedropen marinades moeten wel lukken denk ik. Zelf zou ik gewoon droog met kruiden doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Tezz het volgende:
Oh nog een vraagje om mijn kerstdiner te laten slagen: hals hoofdgerecht serveer ik spiezen van varkenshaas van de grill met italiaanse kruiden, maar ik zit nog een beetje met de vraag of ik het vlees wel of niet zal marineren vooraf. Het oorspronkelijke plan was om gewoon spiezen te grillen met wat kruiden er overheen, maar misschien is marineren beter.
Ja haha, ik zeg vanmorgen nog tegen mijn man dat ik eigenlijk weinig kerstdinerstress heb dit jaar. Ik bedoel: de boodschappen zijn (bijna) binnen, de gerechten zijn simpel, het serviesgoed staat klaar. No worry's zou je denken. Maar nu zit ik een beetje na te denken en komen er (vooral qua planning) toch nog wel wat vraagjes bovendrijven, haha............quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat een strets allemaal in huize Tezz
/ja hoor, dat is een marinade van rode wijn, knoflook en verse oregano!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Tezz het volgende:
Oh nog een vraagje om mijn kerstdiner te laten slagen: hals hoofdgerecht serveer ik spiezen van varkenshaas van de grill met italiaanse kruiden, maar ik zit nog een beetje met de vraag of ik het vlees wel of niet zal marineren vooraf. Het oorspronkelijke plan was om gewoon spiezen te grillen met wat kruiden er overheen, maar misschien is marineren beter.
Een marinade van rode wijn, knoflook en verse oregano, is dat wat???
En dan kom ik over 2 uur ook nog langs op de koffiequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja haha, ik zeg vanmorgen nog tegen mijn man dat ik eigenlijk weinig kerstdinerstress heb dit jaar. Ik bedoel: de boodschappen zijn (bijna) binnen, de gerechten zijn simpel, het serviesgoed staat klaar. No worry's zou je denken. Maar nu zit ik een beetje na te denken en komen er (vooral qua planning) toch nog wel wat vraagjes bovendrijven, haha............
Is goed: ik ben op het terrein van Voetbalvereniging Valkenswaard om mijn man en vrienden aan te moedigen en om een pilsje te drinken in de kantine rond dit tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan kom ik over 2 uur ook nog langs op de koffie
Hmmmmmm hij JOKT dus..............is maar goed dat ik dan ga kijken straks......quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Koffie
Het is trouwens wel raar dat je man moet voetballen, aangezien ik gisteren naar FC Den Bosch wilde maar de boel was afgelast, en ook dit weekend alle amateurwedstrijden zijn afgelast. De velden zijn bevroren en dat is nu niet zo bevorderlijk voor je knieën of je dijbeen als je een sliding maakt.
Is het daar nog altijd gratis zuipen op vrijdagavond voor de dames trouwens?quote:
Nee dat is helaas niet meer. Dat had toch niet echt het beoogde resultaat. Wat er wel gebeurde is dat vrouwen niet meer graag op stap gingen op vrijdagavond, omdat er allemaal zeer irritante situaties ontstonden in de kroeg omdat mannen het idee hadden dat die vrouwen allemaal op 'iets' uit waren.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is het daar nog altijd gratis zuipen op vrijdagavond voor de dames trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |