Dakraam. There we go.quote:
Niet dat ik liever met SOL in bed zou liggen, maar je hebt op al je andere punten helemaal gelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 07:15 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen
Tis vroeg, koud en ik moet gaan werken, terwijl ik liever lekker in bed zou blijven liggen met SoL
quote:Op maandag 24 december 2007 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja zeg, SoL, dan ben ik er niet
Doe 's een foto?
Sorry CF, geen foto'squote:Op maandag 24 december 2007 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
SnOLlie, mag zeker niet zeggen dat jullie al een tijd een leuk gezinnetje cluppie vormen?
quote:Op maandag 24 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet dat ik liever met SOL in bed zou liggen, maar je hebt op al je andere punten helemaal gelijk.
En ik wil niet werken, want ik krijg acht mensen te eten vanavond dus ik wil lekker kokkerellen!
Ach, als onze amerikaanse vriend ons met een bezoek vereerd moet er wel iemand zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AKnynke het volgende:
Ook een hele goede morgen. Wat een drukte hier in de late uurtjes zeg!
gastvrijheid staat hoog in het vaandel...quote:Op maandag 24 december 2007 11:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, als onze amerikaanse vriend ons met een bezoek vereerd moet er wel iemand zijn natuurlijk
Het is ook allemaal heerlijk bij/tussn onsquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day
SOL, wat klinkt het heerlijk allemaal bij jullie![]()
Vanmiddag toch nog wat dingetjes kopen, terwijl we dachten genoeg te hebben
Ik heb zo'n zak cranberries liggen voor bij bambi, maar is 10 min. koken in water genoeg, of kunnen we het nog lekkerder maken???
Ja de nachtmisquote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Een dienst die om half 12 's nachts begint?
Ik had gehoopt om een uur of 10/half 11 dus.quote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ok, kom uit het noorden
Onze diensten begonnen altijd om een uur of 20-21 als ik me niet vergis.
35%enquote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga zo om 18:00 maar eens bij de AH langs![]()
![]()
omg dat is echt triestquote:Op maandag 24 december 2007 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net een stukje in de krant over kerststress bij kinderen van gescheiden ouders... vertelde er een stel dat ze in 2 kerstdagen, 4 kerstdiners voor hun kiezen kregen om iedereen maar tevreden te houden
En weer ben ik enorm dankbaar dat wij beiden onze ouders nog hebben, ze ook nog eens niet gescheiden zijn en ook nog eens onderling (dus ouders met schoonouders) een prima band hebben. Kerst vieren wij dus altijd gewoon samen. Klaar. Maar ik sta daar wel heel vaak bij stil en vind het ook helemaal geweldig dat het kan!quote:Op maandag 24 december 2007 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net een stukje in de krant over kerststress bij kinderen van gescheiden ouders... vertelde er een stel dat ze in 2 kerstdagen, 4 kerstdiners voor hun kiezen kregen om iedereen maar tevreden te houden
Toch maar heen en weer rijden met kerst?quote:
Zo, nu nog een nieuwe rug voor de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Huis wordt nu ook gepoetst, eens per jaar moet dat toch echt
Geen probleem, operatie, 2 weekjes ziekenhuis en 6 maanden gips en je bent zo goed als nieuwquote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, nu nog een nieuwe rug voor de kerst.
Wij hebben samen nog maar één ouder. En vraag me niet hoe, maar er was tóch nog gesteggel over wanneer we zouden komenquote:Op maandag 24 december 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
En weer ben ik enorm dankbaar dat wij beiden onze ouders nog hebben, ze ook nog eens niet gescheiden zijn en ook nog eens onderling (dus ouders met schoonouders) een prima band hebben. Kerst vieren wij dus altijd gewoon samen. Klaar. Maar ik sta daar wel heel vaak bij stil en vind het ook helemaal geweldig dat het kan!
Wow, stijlvol hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 19:04 schreef Euc- het volgende:
Ole, vanmiddag toch weer ff naar de stad geweest![]()
Eindelijk een jas gekocht die ik al erg lang wou hebben, kon alleen een plaatje vinden van de echt zwarte versie, ik heb hem in het antraciet:
[ afbeelding ]
Eendenborschtje derbij ?quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ben moederziel alleen aan het werk hier. Piazzolla op de achtergrond, wijntje erbij, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |