dat zou wel héél toevallig zijn jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik de 17e.
Ik dacht even, ze zou toch niet ook nog eens...
Denk dat je ook zijn carriere in het oogpunt moet nemen. En ga ook even na welke reistijd jullie beide acceptabel vinden. Verder, zouden jullie een weekendrelatie kunnen hebben? Denk het eigenlijk niet als je een fulltime relatie gewend bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De gevolgen voor Mr CF zijn echt een belangrijke afweging, ja. Ik denk dat ik het nog relatief tref; hij is best flexibel, kan overal wel werken (en ik zit stiekem erg te hopen op de Eindhovense vestiging die zijn huidige baas aan het opzetten is).
De financiele zaken vallen veel meer in de marge; het zijn allebei prima betaalde plekken, om het prijsverschil zou ik 't niet latenIn Belgie zouden we niet zo snel een huis kopen, maar dat ben ik voor die andere baan ook niet direct van plan.
Oh en cul_non_kul: ik vind dit NU een leuk vakgebied; als ik wil kan ik er zonder moeite tot mijn pensioen leuk & interessant werk in vinden. Switchen kan altijd nog, toch?
Schijn best lief te zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat zal heus
ach wie weet krijg ik ook nog " mensen-ontmoet cohones"
Horizontaal schijn je er niets meer van te merken hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis dat je zo klein bent, maar anders.....
Maakt niet uit steer, je mag er best voor uit komen. Het gaat ook niet om hoe groot ie is maar hoe je hem gebruiktquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Horizontaal schijn je er niets meer van te merken hoor.
het lengteverschil dan, niet dat andere![]()
Ik denk dat een weekendrelatie (voor een jaar oid) wel zou lukken. Niet de leukste keus natuurlijk, maar ook niet helemaal onoverkomelijk. Bovendien: ik kan, zeker in het begin, ook best twee dagen thuiswerkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Niet vergeten de OP aan te passen Dude
[..]
Denk dat je ook zijn carriere in het oogpunt moet nemen. En ga ook even na welke reistijd jullie beide acceptabel vinden. Verder, zouden jullie een weekendrelatie kunnen hebben? Denk het eigenlijk niet als je een fulltime relatie gewend bent.
Switchen kan altijd nog maar een bepaalde functie kan het makkelijker of moeilijker maken een leuke switch te maken.
Maar ook woonomgeving is belangrijk. Lijkt het je leuk om ergens te wonen. Heb wel eens een erg goede baan afgewezen omdat ik in de middle of nowhere in Gelderland moest gaan wonen, dat trok me niet echt terwijl de functie wel goed was (HSE manager van een site van GE, en dat met 25)
[..]
Schijn best lief te zijn.
dat ding sloeg toch op hyves?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom staat dat gouden bijengeval in de OP?
Krnk, jij bent wel echt een bestek- en serviesliefhebber, of niet? Plaats eens een groter plaatje van je fraaie bestekset?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef KrnKje het volgende:
Dit is geen slowchatten meer!!Bestekset verdubbeld en uitgebreid met dessertbestek, gebakvorkjes, opscheplepels etc
[ afbeelding ]
Bestek en servies moet toch goed, degelijk en mooi zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Krnk, jij bent wel echt een bestek- en serviesliefhebber, of niet? Plaats eens een groter plaatje van je fraaie bestekset?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:46 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Bestek en servies moet toch goed, degelijk en mooi zijn?
[ afbeelding ]
Deze serie dus, vastpakstuk is plat op t eind, lijkt een beetje rond hier...
Heb zo geen foto voor handen, komt nog wel n keer
O, ik zoek even een taartfoto dan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
dat ding sloeg toch op hyves?
Nu izou er een taart moeten staan ?
En toch kon ik het niet laten:quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Hoe langer ik je 'ken', hoe leuker ik je ga vinden
Keek net even op je blog; babbelaars zien er super uit, die ga ik ook s maken, nadat ik een fatsoenlijke kookthermometer heb gekocht. Maar ik vind wel dat je pastadeeg nog voor verbetering vatbaar ishet ziet er zo rafelig uit...
Wauw, mooi bestek hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef KrnKje het volgende:
[..]
En toch kon ik het niet laten:
[ link | afbeelding ]
Alles nu 6-delig, behalve het grote servies, de theelepeltjes en de opscheplepels links hebben we nu ook allemaal dubbel, behalve de taartschep, die hadden we nog niet...
De pasta was aan de zijkanten iets rafelig omdat het bij de laatste keren door de pasta-machine halen een keer was gescheurdMaar voor een eerste keer erg geslaagd
Conrad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef KrnKje het volgende:
[..]
En toch kon ik het niet laten:
[ link | afbeelding ]
Alles nu 6-delig, behalve het grote servies, de theelepeltjes en de opscheplepels links hebben we nu ook allemaal dubbel, behalve de taartschep, die hadden we nog niet...
De pasta was aan de zijkanten iets rafelig omdat het bij de laatste keren door de pasta-machine halen een keer was gescheurdMaar voor een eerste keer erg geslaagd
Ooh en een kookthermometer is bij Conrad gunstig geprijst; geen hippe kookwinkel eromheen
Ja geweldig hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:04 schreef cul_non_kul het volgende:Dude, de foto is briljant, ik moest erg lachen ... laat ze die taart maar afleveren in Krimpen
Zoeken op:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |