Ik heb zoiets ooit in 1 dag gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:
Zo, en nu sluit ik hyves in ieder geval af, en kom ik er de eerst komende week niet meer op!![]()
aankomend weekend een rondje nederland maken. Vrijdag middag vanuit Maastricht naar Zwolle, naar mijn nichtje en haar 5(!!!!!) kinderen, zaterdagmorgen naar leeuwarden om mijn oma een gelukkig nieuwjaar te wensen, zaterdag middag naar Amsterdam om eens even bij te kletsen met een vriendin en zaterdagavond weer terug naar Maastricht...
Nu al naar bedje SOL??quote:
Nahhh lang w8en op de nieuwe SCquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nu al naar bedje SOL??
Ik ben bang dat ik voorlopig niet slaap. Ik heb tussen hetdoor vandaag zowat de hele dag geslapen. Oh ja, en net de film I am Legend gekeken.....
\quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh lang w8en op de nieuwe SC
Ohja jij woont daar ja.. Waalre ben ik een poosje terug geweest eten. Bij de treeswijk..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:31 schreef Tezz het volgende:
Ik mag morgen gewoon op de fiets naar het werk in het aangrensende dorpje Waalre, vier kilometer verderop. De auto wilde net niet starten toen mijn man ging werken, dus waarschijnlijk wordt het echt de fiets morgen. Grr....
Treeswijk is wel oke ja. Kom er niet vaak, vroeger wel eens met zakendineetjes. Toen ik nog een fancy secretaresse was, haha.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ohja jij woont daar ja.. Waalre ben ik een poosje terug geweest eten. Bij de treeswijk..
Was een verrekte duur etentje, vooral door de leuke weg erheen
"Wel ok" is idd een goede omschrijving..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Treeswijk is wel oke ja. Kom er niet vaak, vroeger wel eens met zakendineetjes. Toen ik nog een fancy secretaresse was, haha.
(ben nog steeds secretaresse alleen nu bij een ietwat minder fancy organisatie, haha).
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
"Wel ok" is idd een goede omschrijving..
1 van de zaken in de omgeving waar ik niet snel meer terug zal komen. Net als de Karpedonk
Werkelijk een enorm baggerfilm, I am Legend. Rot geschrokken van die Zombies.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nu al naar bedje SOL??
Ik ben bang dat ik voorlopig niet slaap. Ik heb tussen hetdoor vandaag zowat de hele dag geslapen. Oh ja, en net de film I am Legend gekeken.....
Ik vond hem wat langdradig. Maar rotgeschrokken?? Nee dat niet. Maar dat komt ook doordat mijn man een fan is van het horrorgenre en ik dus meerdere malen echt vette scary shit voor mijn kiezen krijg....quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkelijk een enorm baggerfilm, I am Legend. Rot geschrokken van die Zombies.
Idd, zoals vlakbij Heeze zitten voor Boreasquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
Truste DEquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zus is ook helemaal aan hyves verslingerdsnap ik ook niet
maar goed, tijd om te slapen want ik val zowat om
Ik dacht dat dat Maastricht was!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
Gaan snel een X een meet houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
En idd, wanneer zullen we es afsprekenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |