Ja ik heb je uitgenodigd! Moest even zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik had geen vriendenuitnodiging nee
![]()
![]()
René en ik gaan deze week voor een katje kijken![]()
![]()
![]()
we maken een hordeur in de keuken zodat 't beestje niet naar buiten kan ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn lijstje, de enige David.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Kan het enkeltje den haag niet vinden
golferbeeb, das allemaal te nieuwerwets voor je, niet aan beginnen
je hebt een foto hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hyves is al 2 minuten mijn profielpicture aan het uploaden, volgens mij klopt dat niet
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei Bloes, Neutral is ook mijn brand![]()
![]()
Wij roeleren de pan uit man.
jullie lullen trouwens sneller dan dat ik kan type, dit was een reactie op stereo!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef AKnynke het volgende:
mij opzoeken!
Ha, en je dacht dat ik dat niet expres deed?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer je hebt je profiel nu zo ingesteld dat ik helmaal niks meer kan zien![]()
Je moet alles op vrienden instellen, schat
Dat was eenvoudigquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef AKnynke het volgende:
mij opzoeken!
Wel voor 'vrienden', dat probleem had SOL ook, maar aangezien ik al een paar krabbels van mensen heb, denk ik dat het systeem nog even moet 'updaten'quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan je niet 'krabbelen' stereo, je profiel is namelijk niet voor iedereen zichtbaar..:(
Shit, had m'n Brad Pitt-foto moeten uploadenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:23 schreef Euc- het volgende:
Ik had je me anders voorgesteld, maarja, dat is altijd zo op internet
Ik kom tot aan je navel!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
klein maar fijn!
vinnut maar raarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel voor 'vrienden', dat probleem had SOL ook, maar aangezien ik al een paar krabbels van mensen heb, denk ik dat het systeem nog even moet 'updaten'
ik ook niet!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vinnut maar raarik ben je vriendje en kan je opeens niet meer krabbelen nu je je profiel anders hebt ingesteld
Geef me een wattenstaafje, dan ga ik je navel ontsmetten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef AKnynke het volgende:
Dat zeg ik, klein maar toch fijn!
wtfquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vinnut maar raarik ben je vriendje en kan je opeens niet meer krabbelen nu je je profiel anders hebt ingesteld
Ik heb hem nu op Friends of Friends staan, een instellinkje hoger. Hopelijk werkt ditquote:Who can see my scraps and post new scraps:
Doe maar niet, ik kan niet tegen kietelen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef me een wattenstaafje, dan ga ik je navel ontsmetten.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik kan niet tegen kietelen!
Nee, zo bedoelde ik het niet. Laat ook maarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, had m'n Brad Pitt-foto moeten uploaden
Waar is die van jou!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
dus gaan jullie hier bespreken wat je op hyves doet en ziet??
Wel voor vrienden.... JULLIE dus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef AKnynke het volgende:
je profiel is namelijk niet zichtbaar voor iedereen
Ik vind Hyves helemaal leukquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er een gehad maar ik die heb ik weer gedelete, vind het serieus onzin dat gehyves
Willen ineens allemaal mensen in je lijst die je vroeger al niets te zeggen had en nu dus nog niet... zie de meerwaarde daar niet van
ik snap het gewoon niet denk ik
oudquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Het is groen en plakt aan je billen?
Kermit de Sticker![]()
ik voeg alleen mensen toe waar ik wat mee heb/had.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er een gehad maar ik die heb ik weer gedelete, vind het serieus onzin dat gehyves
Willen ineens allemaal mensen in je lijst die je vroeger al niets te zeggen had en nu dus nog niet... zie de meerwaarde daar niet van
ik snap het gewoon niet denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
Jij bent een geval apart SOL. Maar dat is lief bedoeld
Jij en hyves. Niet iedereen krijgt daar zo'n leuke relatie uit. En je bent gewoon liefquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
why ben ik een geval apart, ookal is het lief bedoeld
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij en hyves. Niet iedereen krijgt daar zo'n leuke relatie uit. En je bent gewoon lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |