Wat een k*t-site met pop-ups.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele volksstammen doen http://www.mygames.to/?show=163#show hoor.
Ik heb de Wiiquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele volksstammen doen http://www.mygames.to/?show=163#show hoor.
O sorry, ik dacht dat het een eenvoudige site was. Het spelletje is erg leuk in elk geval.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een k*t-site met pop-ups.
Trouwens mijn lieve billen gaan, as we speek, nu naar boven, dus denk ik dat ik daar niet al te lang na nu achteraan ga kruipen.
Ik kruip ook achter jou die 'billen' aan.quote:
* KrnKje brengt zichzelf in sociaal-internet-isolement en gaat aan de statistiekquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:50 schreef KrnKje het volgende:
Hiep hiep hoera
Ik ga me vandaag toch echt eens aan de studie dwingen; maandag tentamen van een 6 studiepunten-vak, wel de moeite waard om het tweede deel ook binnen te halen...
Heb er echt he-le-maaaal geen zin in!
Euc, wat doe je????????????????/ Je zou altijd eerst om de hyves vragenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter![]()
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Euc, wat doe je????????????????/ Je zou altijd eerst om de hyves vragen![]()
Beterschap Tezz, voortaan niet meer zoveel drinken
Morguh iedereen. Heb lekker een dagje vrij genomen, vrijdag begint de studie al
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef Bluezz het volgende:
je lijkt ineens geen meisje meer maar een vrouw![]()
![]()
![]()
Maar die zet ik hier niet neer hoor. Ik PM je wel even.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef Den_Haag het volgende:
@Duderinnetje, we missen nog je hyves
Mot je me wel even toevoegenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
@Dude,![]()
@SOL, ik ga nog even naar de foto's kijk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mot je me wel even toevoegen![]()
En ik neem aan dat ik dan de rest van het stel hier ook wel etegnkom via jou?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb euc-, SOL, steer en Den_Haag nu toegevoegd volgens mij. Die kon ik zo snel even vinden.
Gezallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |