quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem het je persoonlijk kwalijk![]()
Nee gekkie, was een plagerij naar de twee postende knullen van dat moment.
Een heerlijk 2008 SOL. Ook voor die prachtdochter en -vent.![]()
Ik geniet altijd zo van je posts. Hoop dat je ons op de hoogte blijft houden.
Van oorsprong journaliste (NRC)quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter![]()
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Hey grappig, ik wou vroeger altijd journalist worden, plus brandweerman en (f16/helikopter)piloot, maar van die 3 was journalist toch het meest realistischequote:Op woensdag 2 januari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van oorsprong journaliste (NRC)
Sinds ik naar het noorden en - dus - mijn lief ben vertrokken, ben ik juf Journalistiek op een HBO en freelance ik voor de krant.
Kom eens langs als jew in grunn bent
We hebben Tha Dude al eens gemeet en dat beviel prima.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
En heeeeeeeeel stieukum hoop ik op een (mini)meet met jou voor 2008![]()
Wat dacht je van Onder de Linden in Aduard?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
. Doe nu trouwens enorm mijn best om een beetje bekend restaurant in groningen te bedenken maar moet het je schuldig blijven..
Zegquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hey grappig, ik wou vroeger altijd journalist worden, plus brandweerman en (f16/helikopter)piloot, maar van die 3 was journalist toch het meest realistische![]()
Eigenlijk geen idee meer waarom ik uiteindelijk naar de hotelschool ben gegaan..
Zal ik doen, na een barre reis van bijna 4 uur (enkel, zonder vertragingen!) gaan we wel ergens een hapje eten. Doe nu trouwens enorm mijn best om een beetje bekend restaurant in groningen te bedenken maar moet het je schuldig blijven..
Ligt dat bij groningen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Onder de Linden in Aduard?
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:29 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ligt dat bij groningen?![]()
Woeii, hebben we al 2 restaurants
Weet ik veel, ik ken al die boerengaten in groningen toch nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).
9 minuten rijden van huis (centrum Groningen)
Mental note: op verlanglijstje zet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).
9 minuten rijden van huis (centrum Groningen)
Limburgquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken al die boerengaten in groningen toch niet![]()
Heb het al moeilijk zat met al die gehuchten in mijn eigen limburg
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Mental note: op verlanglijstje zet.
Daar eten en dan slapen bij Dude.
Alhoewel:quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Mental note: op verlanglijstje zet.
Daar eten en dan slapen bij Dude.
Als jij eens hier in de buurt bent moet je ook maar een gil gevenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Limburg![]()
Ik heb altijd gezegd dat, als ik ooit uit Grunn vertrek, ik naar Limburg ga (óf Nederland uit).
Limboland is prachtig
http://www.slenema.nl/index.php?ID=10quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel:
http://www.slenema.nl/index.php?ID=12
Daar slapen is ook leuk.
Het was echt fantastisch. Mooie gerechten zonder opsmuk, heel puur. Mooie wijnen ook. Prima bediening in een kleine setting, waardoor we ons echt bijzonder voelden. Wij hebben genoten in elk geval. En het overnachten (en mooie ontbijt) droegen daar alleen maar aan bij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Was het wat trouwens? Wat eten betreft?
Prijzen zijn ook wel te doen
Ik zou dat echt doen (hoe graag we juliie ook hier hebben!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel:
http://www.slenema.nl/index.php?ID=12
Daar slapen is ook leuk.
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Vlak bij huis, maar een overnachting waard
Prijs valt ook nog wel mee incl. een overnachting. Komen alleen wel de drankjes bijquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.
We gaan in februari iets soortgelijks (iets minder luxe) met een paar vrienden doen in Schoorl bij http://www.merlet.nl/main.php?page=91
Heerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.
We gaan in februari iets soortgelijks (iets minder luxe) met een paar vrienden doen in Schoorl bij http://www.merlet.nl/main.php?page=91
Had je nou niet even dat blad van mijn grote roerganger onder die Vara-gids kunnen wegshoppen, schat?quote:
Bedoel je van Merlet? Ik weet niet goed of ik de korte of lange versie heb gegeven, maar mijn vader was net dood en mijn moeder was direct daarop de volgende en het was een compleet gekkenhuis in mijn leven. En mijn zus en zwager namen een break in Merlet en vroegen mij toen ook. In alle ellende zó genoten daar. En leren eten, zoals gezegd. Voor het eerst kaviaar. Voor het eerst truffels. Voor het eerst kaas ná, van de kar, met een deskundige. Damnquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je verteld in de librije doed![]()
Maar golfer is het kwijt, wil je het nog ff uit de servetten doen voor hem?
quote:Oh enneh ik had vannacht om een paar seconden voor 12 nog een foto van gemaakt.
Er werd de wacht gehouden bij de kreeft namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je nou niet even dat blad van mijn grote roerganger onder die Vara-gids kunnen wegshoppen, schat?
Nu ik dit verhaal weet, een prima reden voor mij om er in februari nog extra van te gaan genieten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Bedoel je van Merlet? Ik weet niet goed of ik de korte of lange versie heb gegeven, maar mijn vader was net dood en mijn moeder was direct daarop de volgende en het was een compleet gekkenhuis in mijn leven. En mijn zus en zwager namen een break in Merlet en vroegen mij toen ook. In alle ellende zó genoten daar. En leren eten, zoals gezegd. Voor het eerst kaviaar. Voor het eerst truffels. Voor het eerst kaas ná, van de kar, met een deskundige. Damn![]()
Mja, was eigenlijk wel een Fok! hoogtepunt van mij vorig jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
En natuurlijk nog veel meer meets met Bloes&Golfer, Stereo en ColdFeet![]()
Ach gos. Als dat al een hoogtepunt is geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, was eigenlijk wel een Fok! hoogtepunt van mij vorig jaar.![]()
Er ging een siddering door mijn lijf toen ik u de hand mocht schudden, Herr Golfertquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gos. Als dat al een hoogtepunt is geweest.
Als je ooit iets niet tegen een WO-2, 2e generatieslachtoffer moet doen is het Duits tegen mij praten.quote:
* Stereotomy wijst naar ColdFeetquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit iets niet tegen een WO-2, 2e generatieslachtoffer moet doen is het Duits tegen mij praten.
Rare poepchinees dat je er bent.
Het zegt me wel iets..quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
en ... en... hoe zou het met Justmattie zijn?
Klinkt als een normale jongen hoor, mét eenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hm,
justmattie
Met een postingsgemiddelde van nu 10 per dag al 60 dagen niet meer op Fok geweest?
Je bent dus ook intussen FOK!-verslaafd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:51 schreef Euc- het volgende:
Hahahaha nee ZO erg is het ook weer niet, maar de afgelopen paar maanden waren niet erg bevordelijk.. Heb inmiddels al een hele lijst aan afspaken met allerlei vriend(inn)en), vage kenissen en ander gespuis. Met de een ga ik op stap, met de ander ff ergens wat eten/drinken, en bij de ander ga ik een weekend naar italie
Broertjequote:Op woensdag 2 januari 2008 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, nou ik vind het vreemd hoor Bloes.
Nu eerst slapen, anders ben ik morgen weer zo brak als een konijn, net als elke dag 's ochtends.
Wat mot ik andersquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus ook intussen FOK!-verslaafd?
Je aanmelden als mod?quote:
KPD is nog vrij..quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je aanmelden als mod?
Dat is ook altijd nog een leuk tijdverdrijf voor kansloze users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |