Nu publiek geheim dusquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef Tezz het volgende:
Drukdrukdruk vandaag. Moet nog rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan........
Nee valt eigenlijk best mee. Ben hapjes aan het maken voor vanavond: gevulde bladerdeegdriehoekjes (met pittig vlees), gevulde eieren, beenham, kaasplankje en nog wat (maar dat moet ik nog verzinnen)
Niet te druk Tez, anders val je straks voor middernacht in slaap
Mijn papa maakt de oliebollen, dat kan hij als de beste! (geheim ingredienten zijn amaretto en noten)
Gewoon lekker bankhangen, filmpje op, wijntje erbijquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
weet eigenlijk nog niet wat ik precies ga doen vandaag. Misschien wel ff lekker niks. Hele kerstperiode aan het heen en weer racen geweest. wordt straks al druk genoeg met nyenrode.
agosssssquote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg visite, 6 vrienden. Is altijd wel gezellig..............Wordt ook vaak errug laat. Morgen om 11.00 moet ik echter op de familieborrel verschijnen.......da's dan weer minder...
Mijn dochter komt net boos de keuken inlopen waarom ik geen hapjes met vis maak (je weet wel, die vrienden die niets lusten komen). Toen moest ik haar mededelen dat ze uit logeren gaat vanavond en de hapjes dus sowieso niet voor haar bestemd zijn. Hmm. Toen was ze nog bozer....
Het is een complot!quote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Krijg net van mijn schoonouders dezelfde kaart met 'Samen is leuker!' omdat we gaan samenwonen als dat ik van Isabeau heb gehad![]()
In het kader van het kaartencomplotquote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
nu zit ik nog met één dilemma..
oliebollen bakken.. heb nu én bloem.. en een mix-pak.. (voor de zekerheid maar gehaald)
wat zal ik nu eerst doen.. gewoon met bloem proberen of gewoon de instructies op het honig-pak volgen
quote:
goeie! die moet ik ook nog koud zettenquote:Op maandag 31 december 2007 12:57 schreef DarkElf het volgende:
Hellow!
Alvast een hele leuke avond iedereen! En laat de champagne maar goed stromen
Staat bij ons in de kelder, die is dus al op temperatuurquote:Op maandag 31 december 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie! die moet ik ook nog koud zetten
Moet je ook geen mixpak gebruikenquote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens dat mix-pak moet het met water.. zou ik dan tóch melk kunnen gebruiken?er zit in dat mixpak namelijk geen melk-vervanger
eigen receptuur is toch meestal het lekkerste ...quote:Op maandag 31 december 2007 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. ik denk dat ik het mixpak maar wegzet en het gewoon op eigen recept doe
Hier ook, voor bij de buren waar we zijn vanavond en nog een lekkere voor vannacht samenquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef cul_non_kul het volgende:
Btw ... de champagnes staan al gekoeld ..
Vork?quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Laatste boodschappen voor vanavond gehaald.
Nu nog even een lekker sausje bedenken voor bij de kreeft.
Oh, en gefeliciteerd Moblo en Vork.
Zelfgemaakte mayonaise gaat weer wel perfect bij kreeft!quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Laatste boodschappen voor vanavond gehaald.
Nu nog even een lekker sausje bedenken voor bij de kreeft.
Oh, en gefeliciteerd Moblo en Vork.
Oeps. Foutje.quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vork?waar moet je die mee feliciteren ?
Ik hou het wel bij een mayo-sausje.quote:Op maandag 31 december 2007 15:22 schreef Euc- het volgende:
Zelfgemaakte mayonaise gaat weer wel perfect bij kreeft!
Of anders een aardappelsausje, is ook erg lekker. (Aardappels schillen en in grove blokken tjoppen, in een pan doen en net tot de aardappels onder staan met water vullen, beetje zout erbij, evt. wat groenten als je het in huis hebt erbij doen (witte! venkel/knol zou ideaal zijn), en misschien wat kruiden, maar als je het niet in huis hebt dan laat je het gewoon achterwege.
Pan aan de kook brengen en daarna het vuur klein draaien, dit een uur ofzo laten staan en zeven, houd de aardappelprut die overgebleven is achter en doe het water in een blender, voeg de aardappelprut langzaam toe tot de gewenste dikte is verkregen. Op smaak brengen met flink wat zout en peper et voila
Ik ga donderdag naar eindhoven, ff de stad in en misschien even naar stratumquote:Op maandag 31 december 2007 16:06 schreef KrnKje het volgende:vindt het kleine beetje gember in de oliebollen niet lekker... maar ze smaken toch nog goed
En ze zijn lekkerrr
Broer en schoonzussie laten lang op zich wachten...
Dat treft, want ik ben er ookquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
Hier zijn alle voorbereidingen om er een lekke gezellig intiem avondje met z'n tweeën van te maken ook getroffen.
Laat het nieuwe jaar maar komen.
* Bluezz gaat gezellig naast haageneessie zitten en houd haar glas bijquote:Op maandag 31 december 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie nog wat ik doe. heb nu een lekker wijntje open
Doe mij maar een whiskietje voordat ik aan de bubbels begin.quote:Op maandag 31 december 2007 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
* schenkt Bluezz een lekker glaasje in
Mr. Golfer ook wat?
Kende je dat nog niet? Deadliest Catch,ze zijn inmiddels al aan het zoveelste seizoen bezig. Erg gaaf idd, heb een tijdje terug gehoord dat een oud collega nu deckhand is op zo een schip. Arme kerelquote:Op maandag 31 december 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei
Heb net op Discovery Channel die docu gezien over de krabvissers. Mijn god, 20.000 kilo aan krab a 100 dollar per stuk in je vrachtruim.
Krab/Kreeft, whatever
Same to you all.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa gelukkig nieuwjaar allemaal
Hopelijk veel sex. En geld. En vrienden. Dan komt geluk zelf ook wel.
Dat gaat het zeer zeker. Na vanavond moet ik 1 deze dagen een tripje naar Den Haag inplannen!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa eucie voor jou gaat het ook allemaal knallen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:42 schreef Tezz het volgende:
Wie Oh Wie heeft bedacht dat de nieuwjaarsreceptie van de family om 11.00 uur begint????? En Wie Oh Wie heeft bedacht dat ik daar bij moet zijn??? En waarom ging mijn visite pas om zes uur naar huis????
heb je dat nog nooit gezienquote:Op maandag 31 december 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei
Heb net op Discovery Channel die docu gezien over de krabvissers. Mijn god, 20.000 kilo aan krab a 100 dollar per stuk in je vrachtruim.
Krab/Kreeft, whatever
idem.. lichte kater.. maar vervelend genoeg om niet écht ergens zin in te hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:12 schreef KrnKje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
'*licht katertje verwerkt*
ZZR 1400 of een hayabusa neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
geen kater. heb zelfs mijn huis opgeruimd. heb ik al heel lang niet meer gedaan. Straks lekker achter de XBOX zitten. En nadenken of ik die motor nu ga kopen of niet.
ZZR1100 ook goed?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
hayabusawat een lelijke hokken zijn dat
ZZR1400 is nog wel mooimijn vriend heeft een ZZR600, dat is ook al een leuk ding
![]()
Vooruitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ZZR1100 ook goed?![]()
En een Hayabusa pas ik toch niet op.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6sDL-o1AWl0&NR=1
Nog een verlaat kerstfilmpje om het af te leren
1 - checkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa gelukkig nieuwjaar allemaal
Hopelijk veel sex. En geld. En vrienden. Dan komt geluk zelf ook wel.
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw? Ik was op een feest in Frankfurt, op 101 meter hoogt, was wel erg gaaf. Alleen zijn de Duitse mannen zo klein dat ik (en m'n sexy shirt) een attractie op zich was, op een gegeven moment werd dat erg vervelend.
Nynke in sexy shirtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?
Ja, in de Blue Parrot, waar ik sjans met 16-jarige meisjes van het ROCquote:
no pictures available. Maar, ff voor de imagequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?
Als je niet wil dat je BH zichtbaar is, moet je het ook niet aantrekken hè, slimmert.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
no pictures available. Maar, ff voor de image, had er toch maar een hemdje onderaan getrokken, omdat je anders tot aan mijn broekriem kon kijken, en de gehele bh ook zichtbaar zou zijn...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
no pictures available. Maar, ff voor de image, had er toch maar een hemdje onderaan getrokken, omdat je anders tot aan mijn broekriem kon kijken, en de gehele bh ook zichtbaar zou zijn...
Kom ik ff langsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, in de Blue Parrot, waar ik sjans met 16-jarige meisjes van het ROC
Woeiiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Frankfurtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Ook een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hoe was jullie oud en nieuw? Ik was op een feest in Frankfurt, op 101 meter hoogt, was wel erg gaaf. Alleen zijn de Duitse mannen zo klein dat ik (en m'n sexy shirt) een attractie op zich was, op een gegeven moment werd dat erg vervelend.
En in een grote groep zijn er altijd wat problemen, maar ik heb heerlijk gedanst en gesjanst! Eens even compleet uit je dak gaan is zo tof!
Nu, na een reis van 6 uur weer terug in Maastricht, zit op de chinese bezorgdienst te wachten. Morgen weer gezond!
Wat denk je zellufquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:31 schreef Euc- het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat je een grapje maakt met de blue parrot![]()
Ik ken je toch niet? Voor al wat ik weet ben jij 1 van die players die er wél komtquote:
Duderinnetje, ook voor jou een heel gelukkig 2008, dat je er het beste van mag maken jij lieve, knappe en geestige meid!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja halloBen ik onzichtbaar of zo
De mist is opgetrokken heur
Zeg eens even 'Jij ook een gelukkig nieuwjaar lieve, knappe en als klap op de vuurpijl ook nog geestige Duderinnetje!'
Gelukkig nieuwjaar Duderinnetjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg eens even 'Jij ook een gelukkig nieuwjaar lieve, knappe en als klap op de vuurpijl ook nog geestige Duderinnetje!'
Och jij spontane lieve gekkie jijquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Duderinnetje, ook voor jou een heel gelukkig 2008, dat je er het beste van mag maken jij lieve, knappe en geestige meid![/u]
Nou, als dat geen gelukkig nieuwjaar wordtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar DuderinnetjeGelukkig nieuwjaar Duderinnetje
Gelukkig nieuwjaar Duderinnetje
That's mequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jij spontane lieve gekkie jij
Nee nu wordt het te gekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Duderinnetje![]()
Voor het geval je er geen genoeg van kan krijgen
Duuude, je weet toch hoe je van een aantal oversexte heren zonder vriendin (quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
ik stapte in de trein, en goed drie uur later was ik er!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Frankfurt![]()
Hoe was je daar zo beland Nynke?
O shit!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duuude, je weet toch hoe je van een aantal oversexte heren zonder vriendin () de aandacht moet trekken?
Smart assquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik stapte in de trein, en goed drie uur later was ik er!
Ja geweldige stad! Mooie mengeling van oud en nieuw. En gewoon stoer, door het internationale zakelijke leven daar.quote:
Nee, ik heb er vrienden wonen, en we hebben een soort reunie gehouden. Erg leuk! Ik vind Frankfurt ook wel een toffe stad geloof ik, veel mooie nieuwe gebouwen!
Ik zou er inderdaad wel eens een tijdje willen wonen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smart ass![]()
[..]
Ja geweldige stad! Mooie mengeling van oud en nieuw. En gewoon stoer, door het internationale zakelijke leven daar.
Daar is dan wel bijzonder weinig voor nodig bij jou.quote:
Diequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is dan wel bijzonder weinig voor nodig bij jou.
Geef mij ook zo'n vrouw.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Diestond er precies voor mannetjes zoals jij!
Nope!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, had ik jou trouwens al een heel gelukkig nieuwjaar gewenst?
Ik ben nog lekker een dagje extra vrij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Morgen weer over tot de orde van de dag. Moeten jullie alweer werken, of nog even vrij?
gelukkig nieuw jaar aan jou ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha lieve CULlers! Een smakelijk 2008 gewenst!
Wij hebben een echte lome eerste januari hier. Zoals het hoort.
Restjes smullenMijn ontbijt (om 15 uur
) was popcorn, mijn afternoon tea was sushi en nu pingen we een restantje nacho-oven-schotel.
Die ontwerpt software!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat doet dudeman eik. voor noeste arbeid ?
Dat lijkt me apart ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:08 schreef AKnynke het volgende:
Wij zaten in Frankfurt, op 101 meter hoogte. Om 12 uur was het nog mooi, daarna steeg de rook van het vuurwerk omhoog en zaten we in een soort rare mist. Het was wel bijzonder! Ook een rare ervaring om het vuurwerk van zo hoog te zien, je ziet het namelijk allemaal onder je, en je hoort niets!
Nee, je moet medelijden hebben met die mensen die geen vuurwerk hadden gekocht en er door de mist niets van konden zienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een beetje leedvermaak over al die mensen die voor honderden euro's aan vuurwerk hadden gekocht en er door de mist niets van konden zien.
Klinkt goed Nynkequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Ook een gelukkig nieuwjaar allemaal!
En in een grote groep zijn er altijd wat problemen, maar ik heb heerlijk gedanst en gesjanst! Eens even compleet uit je dak gaan is zo tof!
Nu, na een reis van 6 uur weer terug in Maastricht, zit op de chinese bezorgdienst te wachten. Morgen weer gezond!
Ik neem het je persoonlijk kwalijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Duderinnetje: Happy New Year beeb, ik zat niet achter de comp, dus wist niet dat je genegeerd werd![]()
![]()
![]()
En bedankt weerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem het je persoonlijk kwalijk![]()
Nee gekkie, was een plagerij naar de twee postende knullen van dat moment.
Nou, we kunnen nog even onredelijk tegen elkaar schreeuwen, met onze handen in de zij en de kin voor uitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja nu is het allemaal koek en ei zeker!![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, we kunnen nog even onredelijk tegen elkaar schreeuwen, met onze handen in de zij en de kin voor uit![]()
Dat vind ik persoonlijk altijd wel erg leuk om te doen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Toch die tietenfoto moeten posten hè?
* Delete *quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ookMaar er is een betere manier op dit alles op te lossen
![]()
[..]
Ach, volgende keer beterquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Delete *
Och shit, had het even eerder gezegd
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem het je persoonlijk kwalijk![]()
Nee gekkie, was een plagerij naar de twee postende knullen van dat moment.
Een heerlijk 2008 SOL. Ook voor die prachtdochter en -vent.![]()
Ik geniet altijd zo van je posts. Hoop dat je ons op de hoogte blijft houden.
Van oorsprong journaliste (NRC)quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter![]()
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Hey grappig, ik wou vroeger altijd journalist worden, plus brandweerman en (f16/helikopter)piloot, maar van die 3 was journalist toch het meest realistischequote:Op woensdag 2 januari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van oorsprong journaliste (NRC)
Sinds ik naar het noorden en - dus - mijn lief ben vertrokken, ben ik juf Journalistiek op een HBO en freelance ik voor de krant.
Kom eens langs als jew in grunn bent
We hebben Tha Dude al eens gemeet en dat beviel prima.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
En heeeeeeeeel stieukum hoop ik op een (mini)meet met jou voor 2008![]()
Wat dacht je van Onder de Linden in Aduard?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
. Doe nu trouwens enorm mijn best om een beetje bekend restaurant in groningen te bedenken maar moet het je schuldig blijven..
Zegquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hey grappig, ik wou vroeger altijd journalist worden, plus brandweerman en (f16/helikopter)piloot, maar van die 3 was journalist toch het meest realistische![]()
Eigenlijk geen idee meer waarom ik uiteindelijk naar de hotelschool ben gegaan..
Zal ik doen, na een barre reis van bijna 4 uur (enkel, zonder vertragingen!) gaan we wel ergens een hapje eten. Doe nu trouwens enorm mijn best om een beetje bekend restaurant in groningen te bedenken maar moet het je schuldig blijven..
Ligt dat bij groningen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Onder de Linden in Aduard?
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:29 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ligt dat bij groningen?![]()
Woeii, hebben we al 2 restaurants
Weet ik veel, ik ken al die boerengaten in groningen toch nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).
9 minuten rijden van huis (centrum Groningen)
Mental note: op verlanglijstje zet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijn lief er in september mee naartoe genomen. Inclusief overnachting (erg leuk! Het is een oude herberg).
9 minuten rijden van huis (centrum Groningen)
Limburgquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken al die boerengaten in groningen toch niet![]()
Heb het al moeilijk zat met al die gehuchten in mijn eigen limburg
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Mental note: op verlanglijstje zet.
Daar eten en dan slapen bij Dude.
Alhoewel:quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Mental note: op verlanglijstje zet.
Daar eten en dan slapen bij Dude.
Als jij eens hier in de buurt bent moet je ook maar een gil gevenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Limburg![]()
Ik heb altijd gezegd dat, als ik ooit uit Grunn vertrek, ik naar Limburg ga (óf Nederland uit).
Limboland is prachtig
http://www.slenema.nl/index.php?ID=10quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel:
http://www.slenema.nl/index.php?ID=12
Daar slapen is ook leuk.
Het was echt fantastisch. Mooie gerechten zonder opsmuk, heel puur. Mooie wijnen ook. Prima bediening in een kleine setting, waardoor we ons echt bijzonder voelden. Wij hebben genoten in elk geval. En het overnachten (en mooie ontbijt) droegen daar alleen maar aan bij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Was het wat trouwens? Wat eten betreft?
Prijzen zijn ook wel te doen
Ik zou dat echt doen (hoe graag we juliie ook hier hebben!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel:
http://www.slenema.nl/index.php?ID=12
Daar slapen is ook leuk.
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Vlak bij huis, maar een overnachting waard
Prijs valt ook nog wel mee incl. een overnachting. Komen alleen wel de drankjes bijquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.
We gaan in februari iets soortgelijks (iets minder luxe) met een paar vrienden doen in Schoorl bij http://www.merlet.nl/main.php?page=91
Heerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zier er inderdaad erg leuk en lekker uit dat arrangement met 1 overnachting.
We gaan in februari iets soortgelijks (iets minder luxe) met een paar vrienden doen in Schoorl bij http://www.merlet.nl/main.php?page=91
Had je nou niet even dat blad van mijn grote roerganger onder die Vara-gids kunnen wegshoppen, schat?quote:
Bedoel je van Merlet? Ik weet niet goed of ik de korte of lange versie heb gegeven, maar mijn vader was net dood en mijn moeder was direct daarop de volgende en het was een compleet gekkenhuis in mijn leven. En mijn zus en zwager namen een break in Merlet en vroegen mij toen ook. In alle ellende zó genoten daar. En leren eten, zoals gezegd. Voor het eerst kaviaar. Voor het eerst truffels. Voor het eerst kaas ná, van de kar, met een deskundige. Damnquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je verteld in de librije doed![]()
Maar golfer is het kwijt, wil je het nog ff uit de servetten doen voor hem?
quote:Oh enneh ik had vannacht om een paar seconden voor 12 nog een foto van gemaakt.
Er werd de wacht gehouden bij de kreeft namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je nou niet even dat blad van mijn grote roerganger onder die Vara-gids kunnen wegshoppen, schat?
Nu ik dit verhaal weet, een prima reden voor mij om er in februari nog extra van te gaan genieten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Bedoel je van Merlet? Ik weet niet goed of ik de korte of lange versie heb gegeven, maar mijn vader was net dood en mijn moeder was direct daarop de volgende en het was een compleet gekkenhuis in mijn leven. En mijn zus en zwager namen een break in Merlet en vroegen mij toen ook. In alle ellende zó genoten daar. En leren eten, zoals gezegd. Voor het eerst kaviaar. Voor het eerst truffels. Voor het eerst kaas ná, van de kar, met een deskundige. Damn![]()
Mja, was eigenlijk wel een Fok! hoogtepunt van mij vorig jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
En natuurlijk nog veel meer meets met Bloes&Golfer, Stereo en ColdFeet![]()
Ach gos. Als dat al een hoogtepunt is geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, was eigenlijk wel een Fok! hoogtepunt van mij vorig jaar.![]()
Er ging een siddering door mijn lijf toen ik u de hand mocht schudden, Herr Golfertquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gos. Als dat al een hoogtepunt is geweest.
Als je ooit iets niet tegen een WO-2, 2e generatieslachtoffer moet doen is het Duits tegen mij praten.quote:
* Stereotomy wijst naar ColdFeetquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit iets niet tegen een WO-2, 2e generatieslachtoffer moet doen is het Duits tegen mij praten.
Rare poepchinees dat je er bent.
Het zegt me wel iets..quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
en ... en... hoe zou het met Justmattie zijn?
Klinkt als een normale jongen hoor, mét eenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hm,
justmattie
Met een postingsgemiddelde van nu 10 per dag al 60 dagen niet meer op Fok geweest?
Je bent dus ook intussen FOK!-verslaafd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:51 schreef Euc- het volgende:
Hahahaha nee ZO erg is het ook weer niet, maar de afgelopen paar maanden waren niet erg bevordelijk.. Heb inmiddels al een hele lijst aan afspaken met allerlei vriend(inn)en), vage kenissen en ander gespuis. Met de een ga ik op stap, met de ander ff ergens wat eten/drinken, en bij de ander ga ik een weekend naar italie
Broertjequote:Op woensdag 2 januari 2008 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, nou ik vind het vreemd hoor Bloes.
Nu eerst slapen, anders ben ik morgen weer zo brak als een konijn, net als elke dag 's ochtends.
Wat mot ik andersquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus ook intussen FOK!-verslaafd?
Je aanmelden als mod?quote:
KPD is nog vrij..quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je aanmelden als mod?
Dat is ook altijd nog een leuk tijdverdrijf voor kansloze users.
Wat een k*t-site met pop-ups.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele volksstammen doen http://www.mygames.to/?show=163#show hoor.
Ik heb de Wiiquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele volksstammen doen http://www.mygames.to/?show=163#show hoor.
O sorry, ik dacht dat het een eenvoudige site was. Het spelletje is erg leuk in elk geval.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een k*t-site met pop-ups.
Trouwens mijn lieve billen gaan, as we speek, nu naar boven, dus denk ik dat ik daar niet al te lang na nu achteraan ga kruipen.
Ik kruip ook achter jou die 'billen' aan.quote:
* KrnKje brengt zichzelf in sociaal-internet-isolement en gaat aan de statistiekquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:50 schreef KrnKje het volgende:
Hiep hiep hoera
Ik ga me vandaag toch echt eens aan de studie dwingen; maandag tentamen van een 6 studiepunten-vak, wel de moeite waard om het tweede deel ook binnen te halen...
Heb er echt he-le-maaaal geen zin in!
Euc, wat doe je????????????????/ Je zou altijd eerst om de hyves vragenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter![]()
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Euc, wat doe je????????????????/ Je zou altijd eerst om de hyves vragen![]()
Beterschap Tezz, voortaan niet meer zoveel drinken
Morguh iedereen. Heb lekker een dagje vrij genomen, vrijdag begint de studie al
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef Bluezz het volgende:
je lijkt ineens geen meisje meer maar een vrouw![]()
![]()
![]()
Maar die zet ik hier niet neer hoor. Ik PM je wel even.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef Den_Haag het volgende:
@Duderinnetje, we missen nog je hyves
Mot je me wel even toevoegenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
@Dude,![]()
@SOL, ik ga nog even naar de foto's kijk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mot je me wel even toevoegen![]()
En ik neem aan dat ik dan de rest van het stel hier ook wel etegnkom via jou?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb euc-, SOL, steer en Den_Haag nu toegevoegd volgens mij. Die kon ik zo snel even vinden.
Gezallig
Ja ik heb je uitgenodigd! Moest even zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik had geen vriendenuitnodiging nee
![]()
![]()
René en ik gaan deze week voor een katje kijken![]()
![]()
![]()
we maken een hordeur in de keuken zodat 't beestje niet naar buiten kan ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn lijstje, de enige David.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Kan het enkeltje den haag niet vinden
golferbeeb, das allemaal te nieuwerwets voor je, niet aan beginnen
je hebt een foto hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hyves is al 2 minuten mijn profielpicture aan het uploaden, volgens mij klopt dat niet
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei Bloes, Neutral is ook mijn brand![]()
![]()
Wij roeleren de pan uit man.
jullie lullen trouwens sneller dan dat ik kan type, dit was een reactie op stereo!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef AKnynke het volgende:
mij opzoeken!
Ha, en je dacht dat ik dat niet expres deed?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer je hebt je profiel nu zo ingesteld dat ik helmaal niks meer kan zien![]()
Je moet alles op vrienden instellen, schat
Dat was eenvoudigquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef AKnynke het volgende:
mij opzoeken!
Wel voor 'vrienden', dat probleem had SOL ook, maar aangezien ik al een paar krabbels van mensen heb, denk ik dat het systeem nog even moet 'updaten'quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan je niet 'krabbelen' stereo, je profiel is namelijk niet voor iedereen zichtbaar..:(
Shit, had m'n Brad Pitt-foto moeten uploadenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:23 schreef Euc- het volgende:
Ik had je me anders voorgesteld, maarja, dat is altijd zo op internet
Ik kom tot aan je navel!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
klein maar fijn!
vinnut maar raarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel voor 'vrienden', dat probleem had SOL ook, maar aangezien ik al een paar krabbels van mensen heb, denk ik dat het systeem nog even moet 'updaten'
ik ook niet!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vinnut maar raarik ben je vriendje en kan je opeens niet meer krabbelen nu je je profiel anders hebt ingesteld
Geef me een wattenstaafje, dan ga ik je navel ontsmetten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef AKnynke het volgende:
Dat zeg ik, klein maar toch fijn!
wtfquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vinnut maar raarik ben je vriendje en kan je opeens niet meer krabbelen nu je je profiel anders hebt ingesteld
Ik heb hem nu op Friends of Friends staan, een instellinkje hoger. Hopelijk werkt ditquote:Who can see my scraps and post new scraps:
Doe maar niet, ik kan niet tegen kietelen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef me een wattenstaafje, dan ga ik je navel ontsmetten.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik kan niet tegen kietelen!
Nee, zo bedoelde ik het niet. Laat ook maarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, had m'n Brad Pitt-foto moeten uploaden
Waar is die van jou!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
dus gaan jullie hier bespreken wat je op hyves doet en ziet??
Wel voor vrienden.... JULLIE dus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef AKnynke het volgende:
je profiel is namelijk niet zichtbaar voor iedereen
Ik vind Hyves helemaal leukquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er een gehad maar ik die heb ik weer gedelete, vind het serieus onzin dat gehyves
Willen ineens allemaal mensen in je lijst die je vroeger al niets te zeggen had en nu dus nog niet... zie de meerwaarde daar niet van
ik snap het gewoon niet denk ik
oudquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Het is groen en plakt aan je billen?
Kermit de Sticker![]()
ik voeg alleen mensen toe waar ik wat mee heb/had.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er een gehad maar ik die heb ik weer gedelete, vind het serieus onzin dat gehyves
Willen ineens allemaal mensen in je lijst die je vroeger al niets te zeggen had en nu dus nog niet... zie de meerwaarde daar niet van
ik snap het gewoon niet denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
Jij bent een geval apart SOL. Maar dat is lief bedoeld
Jij en hyves. Niet iedereen krijgt daar zo'n leuke relatie uit. En je bent gewoon liefquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
why ben ik een geval apart, ookal is het lief bedoeld
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij en hyves. Niet iedereen krijgt daar zo'n leuke relatie uit. En je bent gewoon lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |