Staat bij ons in de kelder, die is dus al op temperatuurquote:Op maandag 31 december 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie! die moet ik ook nog koud zetten
Moet je ook geen mixpak gebruikenquote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens dat mix-pak moet het met water.. zou ik dan tóch melk kunnen gebruiken?er zit in dat mixpak namelijk geen melk-vervanger
eigen receptuur is toch meestal het lekkerste ...quote:Op maandag 31 december 2007 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. ik denk dat ik het mixpak maar wegzet en het gewoon op eigen recept doe
Hier ook, voor bij de buren waar we zijn vanavond en nog een lekkere voor vannacht samenquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef cul_non_kul het volgende:
Btw ... de champagnes staan al gekoeld ..
Vork?quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Laatste boodschappen voor vanavond gehaald.
Nu nog even een lekker sausje bedenken voor bij de kreeft.
Oh, en gefeliciteerd Moblo en Vork.
Zelfgemaakte mayonaise gaat weer wel perfect bij kreeft!quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Laatste boodschappen voor vanavond gehaald.
Nu nog even een lekker sausje bedenken voor bij de kreeft.
Oh, en gefeliciteerd Moblo en Vork.
Oeps. Foutje.quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vork?waar moet je die mee feliciteren ?
Ik hou het wel bij een mayo-sausje.quote:Op maandag 31 december 2007 15:22 schreef Euc- het volgende:
Zelfgemaakte mayonaise gaat weer wel perfect bij kreeft!
Of anders een aardappelsausje, is ook erg lekker. (Aardappels schillen en in grove blokken tjoppen, in een pan doen en net tot de aardappels onder staan met water vullen, beetje zout erbij, evt. wat groenten als je het in huis hebt erbij doen (witte! venkel/knol zou ideaal zijn), en misschien wat kruiden, maar als je het niet in huis hebt dan laat je het gewoon achterwege.
Pan aan de kook brengen en daarna het vuur klein draaien, dit een uur ofzo laten staan en zeven, houd de aardappelprut die overgebleven is achter en doe het water in een blender, voeg de aardappelprut langzaam toe tot de gewenste dikte is verkregen. Op smaak brengen met flink wat zout en peper et voila
Ik ga donderdag naar eindhoven, ff de stad in en misschien even naar stratumquote:Op maandag 31 december 2007 16:06 schreef KrnKje het volgende:vindt het kleine beetje gember in de oliebollen niet lekker... maar ze smaken toch nog goed
En ze zijn lekkerrr
Broer en schoonzussie laten lang op zich wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |