Dat treft, want ik ben er ookquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
Hier zijn alle voorbereidingen om er een lekke gezellig intiem avondje met z'n tweeën van te maken ook getroffen.
Laat het nieuwe jaar maar komen.
* Bluezz gaat gezellig naast haageneessie zitten en houd haar glas bijquote:Op maandag 31 december 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie nog wat ik doe. heb nu een lekker wijntje open
Doe mij maar een whiskietje voordat ik aan de bubbels begin.quote:Op maandag 31 december 2007 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
* schenkt Bluezz een lekker glaasje in
Mr. Golfer ook wat?
Kende je dat nog niet? Deadliest Catch,ze zijn inmiddels al aan het zoveelste seizoen bezig. Erg gaaf idd, heb een tijdje terug gehoord dat een oud collega nu deckhand is op zo een schip. Arme kerelquote:Op maandag 31 december 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei
Heb net op Discovery Channel die docu gezien over de krabvissers. Mijn god, 20.000 kilo aan krab a 100 dollar per stuk in je vrachtruim.
Krab/Kreeft, whatever
Same to you all.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa gelukkig nieuwjaar allemaal
Hopelijk veel sex. En geld. En vrienden. Dan komt geluk zelf ook wel.
Dat gaat het zeer zeker. Na vanavond moet ik 1 deze dagen een tripje naar Den Haag inplannen!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa eucie voor jou gaat het ook allemaal knallen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:42 schreef Tezz het volgende:
Wie Oh Wie heeft bedacht dat de nieuwjaarsreceptie van de family om 11.00 uur begint????? En Wie Oh Wie heeft bedacht dat ik daar bij moet zijn??? En waarom ging mijn visite pas om zes uur naar huis????
heb je dat nog nooit gezienquote:Op maandag 31 december 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei
Heb net op Discovery Channel die docu gezien over de krabvissers. Mijn god, 20.000 kilo aan krab a 100 dollar per stuk in je vrachtruim.
Krab/Kreeft, whatever
idem.. lichte kater.. maar vervelend genoeg om niet écht ergens zin in te hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:12 schreef KrnKje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
'*licht katertje verwerkt*
ZZR 1400 of een hayabusa neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
geen kater. heb zelfs mijn huis opgeruimd. heb ik al heel lang niet meer gedaan. Straks lekker achter de XBOX zitten. En nadenken of ik die motor nu ga kopen of niet.
ZZR1100 ook goed?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
hayabusawat een lelijke hokken zijn dat
ZZR1400 is nog wel mooimijn vriend heeft een ZZR600, dat is ook al een leuk ding
![]()
Vooruitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ZZR1100 ook goed?![]()
En een Hayabusa pas ik toch niet op.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6sDL-o1AWl0&NR=1
Nog een verlaat kerstfilmpje om het af te leren
1 - checkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa gelukkig nieuwjaar allemaal
Hopelijk veel sex. En geld. En vrienden. Dan komt geluk zelf ook wel.
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw? Ik was op een feest in Frankfurt, op 101 meter hoogt, was wel erg gaaf. Alleen zijn de Duitse mannen zo klein dat ik (en m'n sexy shirt) een attractie op zich was, op een gegeven moment werd dat erg vervelend.
Nynke in sexy shirtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?
Ja, in de Blue Parrot, waar ik sjans met 16-jarige meisjes van het ROCquote:
no pictures available. Maar, ff voor de imagequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, nu het toch al vervelend was, post eens een foto?
Als je niet wil dat je BH zichtbaar is, moet je het ook niet aantrekken hè, slimmert.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
no pictures available. Maar, ff voor de image, had er toch maar een hemdje onderaan getrokken, omdat je anders tot aan mijn broekriem kon kijken, en de gehele bh ook zichtbaar zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |