Je wou toch in het buitenland studeren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Fipo..
T ging veel te goed met de Duutser, en eigenljk is hij heel erg leuk. Jammer genoeg woont hij in München, en is dat wel een beetje heel erg veel weg.
Dus, we hebben besloten om alleen maar vrienden te zijn. Dat waren we eigenlijk ook al heel lang!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen nu willen we weten wat er gebeurd is
Hoef het écht niet te weten hoor...quote:
Ik ga vanavond met mijn case-groepje studeren. En zo nog even een uittreksel maken van een artikel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:59 schreef KrnKje het volgende:
Heb maar een lunch-afspraak gemaakt, doe ik nog iets nuttigs
Dream on mr!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen nu willen we weten wat er gebeurd is
Nee, ik moet om 8 uur al op hoor, moet om kwart voor 12 al in de RAI zelf zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dream on mr!
Succes straks Krnkje!
Kwart voor 12 al Euc? Schandalig vroeg!
Het is toch wat!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 8 uur al op hoor, moet om kwart voor 12 al in de RAI zelf zijn
Ja, die boemel is behoorlijk shit. Als ik naar mijn ouders ga neem ik hem bijna altijd. Gelukkig ga ik nog weinig naar m'n ouders!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef Euc- het volgende:
Van Maastricht naar Arhnem is trouwens ook een ramp, moet je via Roermond met dat boemeltreintje naar Nijmegen
Ik heb het zelfs ooit gehad dat ik in die trein zat en 2,5 uur deed van Roermond naar Nijmegen, daar stond ik dan om 1 uur 's nachts in nijmegen zonder enige mogelijkheid om in Zwolle te komen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, die boemel is behoorlijk shit. Als ik naar mijn ouders ga neem ik hem bijna altijd. Gelukkig ga ik nog weinig naar m'n ouders!
Half mei gaan we wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
DE'tje, wat lekker, wanneer gaan jullie?
Zo 's even een rondje hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |