Een knipselkrant voor m'n werk, van alle gelegenheden dat D66 Maastricht in de pers is geweest ( is nog best veel!)quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahahaha! Ben je een krant in elkaar aan het plakken?
Zou je niet zeggenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een knipselkrant voor m'n werk, van alle gelegenheden dat D66 Maastricht in de pers is geweest ( is nog best veel!)
Heb je zelf ook wat met D66 of doe je t omdat t de opdacht is?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef AKnynke het volgende:
Een knipselkrant voor m'n werk, van alle gelegenheden dat D66 Maastricht in de pers is geweest ( is nog best veel!)
Lokaal kan ik me heel goed in de partij vinden, zou lokaal ook D66 stemmen denk ik. Landelijk ben ik een beetje linkser.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wat met D66 of doe je t omdat t de opdacht is?
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef DarkElf het volgende:
dames? tis nog solden in Antwerpendus je kan goed shoppen.
Alleen de dames?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef DarkElf het volgende:
dames? tis nog solden in Antwerpendus je kan goed shoppen.
Klaarblijkelijk vergat DE:quote:
Nee hoor, deze vrouw houd namelijk niet van shoppen. Veel te volle winkels, waar vrouwen met kinderwagens uitgebreid in het gangpad gaan staan telefoneren, schreeuwende en krijsende kinderen, te kleine pashokjes, kutmuziek in de winkels, irritante verkopers en kleren die altijd te kort zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk vergat DE:
a/ de man die wilde sjoppen (jij dus)
b/ de man die Antwerpen voorstelde (ondergetekende)
Is sjoppen dan toch nog steeds iets typisch vrouwelijks?
blijkbaar had DE een ingeving want ze zag Antwerpen staan, totaal niet lettend op wie iets geopperd had natuurlijk want zo boeiend is dat niet en bedacht zich alleen even dat er nog solden was en moest dat even zeggen en aagezien, in een oogopslag, de laatste reageerders vooral vrouw waren....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk vergat DE:
a/ de man die wilde sjoppen (jij dus)
b/ de man die Antwerpen voorstelde (ondergetekende)
Is sjoppen dan toch nog steeds iets typisch vrouwelijks?
(had ik al door, wilde je gewoon een beetje plagen)quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
blijkbaar had DE een ingeving want ze zag Antwerpen staan, totaal niet lettend op wie iets geopperd had natuurlijk want zo boeiend is dat niet en bedacht zich alleen even dat er nog solden was en moest dat even zeggen en aagezien, in een oogopslag, de laatste reageerders vooral vrouw waren....
In de winkels waar we gaan shoppen zul je weinig kinderen zien. Bally-tasjesquote:Op maandag 21 januari 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, deze vrouw houd namelijk niet van shoppen. Veel te volle winkels, waar vrouwen met kinderwagens uitgebreid in het gangpad gaan staan telefoneren, schreeuwende en krijsende kinderen, te kleine pashokjes, kutmuziek in de winkels, irritante verkopers en kleren die altijd te kort zijn.
Bah, winkelen.
Maar, ik hou dan wel weer van koopjes. Contradictio in terminis!
Oh nee! Dat wist ik niet!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
(had ik al door, wilde je gewoon een beetje plagen)
Kijken of Dries van Nooten ook uitverkoop houdt?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In de winkels waar we gaan shoppen zul je weinig kinderen zien. Bally-tasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |