Ik heb een aanval van TT-inspiratie.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:52 schreef Euc- het volgende:
Je bent nummer 87 vergeten in de op
Gefeli met je wiskunde-resultaatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:47 schreef FleshWound het volgende:
Oh ja, ik zou hier niet meer zijn vandaag.
Vraag het eens in TRU zou ik zeggen! Of heb je misschien zaterdagavond voor de tv gezeten en naar Uri Geller gekeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:56 schreef SiGNe het volgende:
Toepasselijke titel gok ik met een griepgolf voor de boeg.
Gelukkig ben ik zelf na 2 weken flink overgeven ook weer een beetje beter.
en het vage is dat het door een tijgeroogkristal komt.
Ik ben behoorlijk sceptisch in dat soort dingen maar dit was toch wel even frappant, ik had al een tijgeroog aan een kettingkje, maar die brak af.
Vervolgens dus een tijdje dat kettingkje niet meer gedragen en vrij wel meteen elke ochtend flink misselijk, slecht eten, het gevoel alsof er heel veel slijm in m'n keel zat..
Van het weekend heb ik daarom maar een nieuwe gekocht en ik voel me meteen weer beter![]()
Ik snap er geen zak van waarom dat door zo'n steentje kan komen, tenzij het puur psychosomatisch is.
Indien geen stom toeval, dan dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:56 schreef SiGNe het volgende:
tenzij het puur psychosomatisch is.
Geller is gewoon een hele goede oplichter..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vraag het eens in TRU zou ik zeggen! Of heb je misschien zaterdagavond voor de tv gezeten en naar Uri Geller gekeken?
Voel je je alweer wat beter?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:14 schreef golfer het volgende:
Zo, met een flink aantal paracetamolletjes mijzelf toch door deze werkdag heen geslagen.
Morgen lekker een dagje vrij om verder op te knappen.
Ja, voor mijn gevoel is de koorts nu wel weer weg.quote:
In wat voor commissie zit je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef KrnKje het volgende:dagdag
* KrnKje gaat eens commissiewerk doen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
HELLO NURSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Volgens mij is dat gewoon Bluezz
Wat spuit daar in je rechterhand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |