Goedzo. Lekker rustig aan doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen, terug mijn bed in met een boek en een pot thee![]()
De tyfuszooi laat ik de kaboutertjes wel opruimen
ach, daar maak je ook maar 2 a 3 % van meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Sterkte SOLLIE
Relaties![]()
Filesmoet een collega uit de UK op pikken. Maar 576km file op dit moment in Nederland.
Sjees, kan je er ook nog wel bijhebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat gebeurt hier veel...
Het is sowieso een bizarre dag. Mijn broer gaat scheiden. Hoorde ik net.
Hier in delft (hoi solquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis, wat hebben jullie lopen kleppen zeg vannacht! Ik heb echt 20 minuten zitten bijlezen!
Hier keurig na een heerlijke 8 uur slaap uit mezelf wakker geworden. Het sneeuwde, en Maastricht was eventjes wit. Nu is de dooi al ingezet,maar de wereld is nog steeds mooi!
en nu hop, aan het werk!
Zo, ben net op kantoor. 2 uur over Den Haag - Rotterdam Airport - Barendrecht. Netjes toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
Filesmoet een collega uit de UK op pikken. Maar 576km file op dit moment in Nederland.
Ach da's maar 2 keer zo lang als normaal!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, ben net op kantoor. 2 uur over Den Haag - Rotterdam Airport - Barendrecht. Netjes toch?
Ik hoef donderdag en vrijdag pas weer te werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook sneeuw. Mooi gezicht, de hele stad is grijs.
Ik heb geeeeeeen zin om te werken. En k heb honger! Tis nog wel erg vroeg voor lunch, zeker omdat avondeten erg laat zal zijn vandaag..
Lunch is 1 uur, half 2...zeker omdat avondeten vanavond niet voor 8 uur zal gaan. Moet namelijk naar de raadsvergadering, en voordat die schorsen om te eten is het vaak al laat! Maar, eet nu een sinaasappeltje..dat helpt al! En heb het vooruitzicht dat ik lekkere pasta heb voor lunch!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoef donderdag en vrijdag pas weer te werken
Tis toch bijna lunchtijd?
Zit hier pas aan ontbijtje![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo even door de sneeuw, die nu weer weg is en tis weer mooi weer, mezelf naar de bruna geworsteld (in mijn tuffie) voor een kaartje voor mijn neefje.. wordt 1 donderdag
thenks, verheug me énorm op zijn feestje.. (lees= wordt megadrukquote:
Succes, en sterkte!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenNa maar liefst 3 uur slaap ga ik nu maar eens richting broerlief omdat die uit het leven wil stappen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenNa maar liefst 3 uur slaap ga ik nu maar eens richting broerlief omdat die uit het leven wil stappen.
Sterkte, lief.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh jeetje, Isa wat heftigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank je, ben net wakker, aangekleed en m'n vader zou me komen halen. *zucht*
Hij moet zich echt verschrikkelijk voelen, de arme jongenEn het is zo'n toffe vent
Wat was ongeveer de reden waarom je schoonzus ermee wilde kappen? Je moet niet bij elkaar blijven vanwege de kids, maar da's toch wel heel erg dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank je, ben net wakker, aangekleed en m'n vader zou me komen halen. *zucht*
Hij moet zich echt verschrikkelijk voelen, de arme jongenEn het is zo'n toffe vent
* Stereotomy biohazard-pak aandoetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, Isa wat afschuwelijk. Sterkte, ik hoop dat je m kunt helpen
Ik zit hier echt hard af te knappen. Ik ben fokking ziekmaar ik kan echt niet in mijn bed gaan liggen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |