Voor ik eens richting bed ga zijn we een 4 uur verder hoor, ik bedoelde richting Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef latislos het volgende:
trustuh Isa en Euc, slaap wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben mijn kamer grondig aan het opruimen, en ik vind hier in de kast:
- Een Isaac Mizrahi bikini-set, broekje maat S en topje maat XL (mja)
- Een lingeriesetje die ik vlak voordat het bergafwaarts ging heb gekocht (voor m'n ex, niet voor mezelf)
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
- Twee slipjes, maat S
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
maatje 37...stuur maar opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
Serieus?quote:
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Hij was brand nieuw. ik was te snel denk ik. het was al zo koud...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Ja!! Nu voel ik me buitengesloten Isa!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
heel serieus, maar als de maat afwijkt is het wel richting 38 en niet naar 36. Ik heb echtwel schattige voetjes voor iemand van 1m72quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus?
Ik doe het hoor! Ik denk dat ze jou ook heel geil aantrekkelijk staan onder een normale zwarte rok als je er wat formeler of chicer uit moet zien, en ik vind het echtom ze ongedragen weg te gooien.
teveel babies is nooit goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga maar eens een glaasje wijn nemen en bijkletsen hier
Morgen weer een dag... donderdag verjaardag neefjeen zaterdag feessie (en allemaal leuke babies
... soms......
......... )
nou ja... trusten
Wat is dit, de broer van Den Haag?quote:
Ha, Chicago, romantische stad, veel succes. Ik heb mijn ex daar dus voor het eerst gezoend. In the el, red line, tussen North/Clyborn en Addison.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak in Chicago met een vlam van 16 jaar geleden die ondertussen getrouwd is en een kind heeft, maar dat boeit niet want ik vind het gewoon heel erg leuk om hem weer te zien!.
Van waar hen je m gestuurt dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!! Nu voel ik me buitengesloten Isa!Dat is zeker omdat vanochtend de verbinding wegviel toen ik in de trein zat!
Nou, de trein ging toevallig echt door een tunnel hoor!
![]()
* Liejannuh deelt ook nog een hele berg knuffels uit voor degenen die het kunnen gebruiken.
En dan ga ik nu even heel blij doen.
Ik heb een afspraak in Chicago met een vlam van 16 jaar geleden die ondertussen getrouwd is en een kind heeft, maar dat boeit niet want ik vind het gewoon heel erg leuk om hem weer te zien!.
En.... mijn vakantiekaartje is aangekomen!Heb het ding op 15 november op de post gegooid en hij lag vandaag bij mijn ouders in de bus!
![]()
![]()
Ik vraag me nu ernstig af waar dat ding de afgelopen maanden is geweest.
Had ik je toestemming gegeven om die privé-foto van mij hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
en het liefst deze erbij:
[ afbeelding ]
Heet iequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
En dan ga ik nu even heel blij doen.
quote:En.... mijn vakantiekaartje is aangekomen!Heb het ding op 15 november op de post gegooid en hij lag vandaag bij mijn ouders in de bus!
![]()
![]()
Ik vraag me nu ernstig af waar dat ding de afgelopen maanden is geweest.
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, denk eerder dit:
[ afbeelding ]
en het liefst deze erbij:
[ afbeelding ]
Linkin Parkquote:
Hoe ver zoem jij in op die foto?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenMannen met kale kloten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik je toestemming gegeven om die privé-foto van mij hier te plaatsen?
Niet, ik kijk alleen naar de interessante stukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe ver zoem jij in op die foto?
Nee, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Ben door en door koud! Weltrusten allemaal!
en dat zie je allemaal op die foto?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenMannen met kale kloten
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarigequote:
Nirvanaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Linkin Park![]()
![]()
Heb een live cd van ze op mn ipod staan, samen met Nirvana unplugged de meest gedraaide
Verspilde moeitequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee!
Weet je hoeveel fokking werk dat is?
Jij hebt liever haarballen in je keel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarige
Bijhouden, OKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt liever haarballen in je keel?
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn boek.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb het liever kortgewiekt dan een couple de soleil.
geen idee hoe die eruit zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarige
Jij hebt makkelijk praten, als klaar zijnde met zoeken dude.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef latislos het volgende:
stereo; snel vergeten hiervol met whiskey
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn broek.
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.
De zak er omheen niet altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef latislos het volgende:
[..]
Steer: volgens mij begreep Lein deze niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |