Bijhouden, OKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt liever haarballen in je keel?
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn boek.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb het liever kortgewiekt dan een couple de soleil.
geen idee hoe die eruit zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarige
Jij hebt makkelijk praten, als klaar zijnde met zoeken dude.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef latislos het volgende:
stereo; snel vergeten hiervol met whiskey
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn broek.
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.
De zak er omheen niet altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef latislos het volgende:
[..]
Steer: volgens mij begreep Lein deze niet....
Ik heb 'm vorig jaar gegoogled!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:voorLianne, wat spannend zeg!!!
Hoe zijn jullie weer in contact gekomen?
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Chicago, romantische stad, veel succes. Ik heb mijn ex daar dus voor het eerst gezoend. In the el, red line, tussen North/Clyborn en Addison.
Waarom weet ik dit nog.![]()
Ik heb 'm laten posten door de eigenaar van het hotel waar we zaten in Jaisalmer in India.quote:
Nee!quote:
Ah, en hoe lang zweeft het ding daar al? Wel vervelend trouwens wanneer diploma's kwijt raken.quote:[..]![]()
![]()
Bluezezoons diploma zwerft ook nog ergens tussen NL en Ausspace in, mss wel ergens waar dat kaartje ook was... Bermuda 3 hoek of zo
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef Bluezz het volgende:
SOL, wat een typering : dat knappe wijffie met dat ongelukkige kindje.
Ik denk maar zo dat het nu even andersom is
Moet je doen. Kan ik het mapje "Chicago 2004" op mijn computer weer eens openenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.Kom tzt nog wel wat tips vragen bij je.
![]()
ik vind het altijd erg naar als mensen dat zeggen. 'ongelukkige mensen' ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachen![]()
Die buurman weet niet beter en bedoelt het verder ook niet negatief, het kwam er alleen even wat rot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |