abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:49:03 #103
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57602452
he lein, wat ontzettend rot voor je
heel veel sterkte
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57602503
Thanks allemaal Ga er weer vandoor, heb nog wat verplichtingen vandaag waar ik nu dus met een jank-hoofd ga verschijnen Huilen is zo akelig voor je uiterlijk
pi_57602526
ja huilen zoals in de film kan niemand volgens mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57602537
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:43 schreef Tezz het volgende:
Vanavond gaan we met z'n allen simultaan huilen met een pot thee en chocola......

Echt! Ik meen het serieus, dat lucht op hoor!
ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zit

Schenk me straks een portje in en dan de pizza in de oven en lekker eten.

Vanavond lekker genieten van de stupid people in DGK. Om 20.30 uur Desperate Housewives
pi_57602600
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zit

Schenk me straks een portje in en dan de pizza in de oven en lekker eten.

Vanavond lekker genieten van de stupid people in DGK. Om 20.30 uur Desperate Housewives
Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?
pi_57602669
Leinemeisje

* Bluezz heeft juist een goed dagje, weinig pijn, veel gedaan en een sms van bloesezoon of ik nog niet ingesneeuwd was
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:00:14 #109
112545 Muck
pi_57602710
Inderdaad....
Ik zou ook weleens willen huilen als Nicole Kidman in Moulin Rouge, die werd er alleen maar mooier van
Normale mensen hebben gelijk van die rooie oogjes en een snotneus
pi_57602722
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?
lief, maar beter van niet, aangezien de wekker ook weer om half 7 ( ) gaat. Heb het vannacht al te laat gemaakt doordat ik op wonderbaarlijke wijze opeens weer i-net had, vanaaf toch proberen op tijd er in te liggen.
Moet die tyfuszooi in de huiskamer morgen voor half 1 (dan komt Milou uit school) opgeruimd hebben.
En ik durf te wedden dat ik net als vandaag weer niet vooruit te branden ben

Kunnen van de week wel even ergens gaan lunchen ofzo, weet niet hoe lang je pauze's zijn en wanneer je precies moet werken.
pi_57602746
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

lief, maar beter van niet, aangezien de wekker ook weer om half 7 ( ) gaat. Heb het vannacht al te laat gemaakt doordat ik op wonderbaarlijke wijze opeens weer i-net had, vanaaf toch proberen op tijd er in te liggen.
Moet die tyfuszooi in de huiskamer morgen voor half 1 (dan komt Milou uit school) opgeruimd hebben.
En ik durf te wedden dat ik net als vandaag weer niet vooruit te branden ben

Kunnen van de week wel even ergens gaan lunchen ofzo, weet niet hoe lang je pauze's zijn en wanneer je precies moet werken.
ik heb een half uur lunchpauze en that's it. Maar ben wel vrij donderdag? Anders bel ik je vanavond wel, moet eigenlijk weg nu...
pi_57602773
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
Inderdaad....
Ik zou ook weleens willen huilen als Nicole Kidman in Moulin Rouge, die werd er alleen maar mooier van
Normale mensen hebben gelijk van die rooie oogjes en een snotneus
als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletter

*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter
pi_57602801
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

ik heb een half uur lunchpauze en that's it. Maar ben wel vrij donderdag? Anders bel ik je vanavond wel, moet eigenlijk weg nu...
ohhh das niet veul isse goed, kunnen anders ook volgende week afspreken, dan is Milou naar haar vader en heb ik meer vrijheid en kan ook gewoon 's avonds afspreken

volgens mij heb ik btw donderdag met CF afgesproken, kunnen er ook een trio-date van maken

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2008 17:05:05 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:38 #114
112545 Muck
pi_57602843
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletter

*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter
Als ik een beetje een slechte dag heb, wil je me ook niet zien hoor

en dat zou ik inderdaad doen morgen! Misschien helpt het een beetje en voel je je beter
Zo niet, dan heb je in elk geval iets semi-nuttigs gedaan en voel je je dáardoor iets beter
pi_57602878
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ohhh das niet veul isse goed, kunnen anders ook volgende week afspreken, dan is Milou naar haar vader en heb ik meer vrijheid en kan ook gewoon 's avonds afspreken

volgens mij heb ik btw donderdag met CF afgesproken, kunnen er ook een trio-date van maken
(Y) als CF dan weer beter is. Ik bel je wel

Lieverd, bedankt voor de kusjes en steunbetuigingen! Misschien tot vanavond!!
pi_57602968
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

helpt vaak wel ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:16:45 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57603048
Oh jee Lein, een sterfgeval en zeker zo'n sterfgeval is niet leuk.

Doe maar even uithuilen meid.
Confidence through competence
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:24:37 #118
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57603221
Even iets vrolijkers hoor

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57603239
soms he? soms kan je familie ook wel met een knapzak het bos insturen, god!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57603301
al die R&P problemen

Hoop dat ik vanavond niet hoef te janken want dat zal betekenen dat ik een hockeybal extreem hard tegen me aan heb gekregen
pi_57603740
Oe pijn in de buik Oe Oe.

Wat was de stoof weer lekker.........heerlijk met wijn, knof, mosterd, suiker, zilveruitjes, laurier ern nog een hele stapel kruiden, jummie jummie
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57604013
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
al die R&P problemen

Hoop dat ik vanavond niet hoef te janken want dat zal betekenen dat ik een hockeybal extreem hard tegen me aan heb gekregen
oeh die kunnen wel goed aankomen

geen r&p probleem maar gewoon een zus... *zucht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:24:50 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57604429
Goedenavond.Weer thuis. Stukje minder files dan vanmorgen, gelukkig.
Tering, wat hebben jullie lopen ouwenelen hier. Wat een boel moest ik teruglezen.
Ben weer helemaal bij en strooi in het algemeen maar wat kusjes en knuffels rond voor een ieder die het gebruiken kan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57604706
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oeh die kunnen wel goed aankomen
Dat weet ik helaas maar al te goed
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:54:28 #125
55709 Stereotomy
pi_57605042
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Euc- het volgende:
Even iets vrolijkers hoor

[ afbeelding ]

tering, da's een mooi toetje.
pi_57605050
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik m'n leven best heel leuk op dit moment. Maar, ik word wel verdrietig van al die zielige verhalen hier!
uh huh

een knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Ja doei.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:55:35 #127
55709 Stereotomy
pi_57605076
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

uh huh

een knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Waat? Hoe kun jij je leven nou best leuk vinden op dit moment?

Je kunt niet eens mobiel fokken op je prutphone.

pi_57605135
Heej moblo! Hoe had jij laatst ook al weer die zuurkooltaart gemaakt?? Iets met appel, toch??
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57605354
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:58 schreef Tezz het volgende:
Heej moblo! Hoe had jij laatst ook al weer die zuurkooltaart gemaakt?? Iets met appel, toch??
Nee met zuurkool

Gaan we vanavond allemaal kijken naar : [NL] Dirty Sexy Money
pi_57605358
Nou het is hier weer gezakt cq. weg gestopt Tijd voor leuk nieuws Morgen fijn lunchen met álle collega's, beleidsmiddag
En ik ga nu een schadeformulier invullen, die mw. die me aanreed heeft zich niet laten horen dit weekend dus ik ga r lekker lastig vallen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:13:42 #131
55709 Stereotomy
pi_57605521
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee met zuurkool

Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.

Wij hebben dezelfde humor.
pi_57605536
Wat een muts om niks van zich te laten horen...

Net als onze buren... ik had een paar weken geleden aangebeld om te zeggen dat de enorme coniferenhaag tussen onze tuinen - iets wat zij ook graag weg wilden hebben, vertelden ze toen we hier kwamen wonen 3.5 jaar geleden - nu toch echt weggehaald zouden worden die week, en er een schutting geplaatst zou worden.
Met de vraag of ze ook mee wilden betalen.
Zoon zou het met moeder erover hebben....

Hoorden maar niks, belde hij vorige week bij ons aan, ik dacht : HA, money.
Nee hoor, een vraag of we het putje op het balkon ff door wilden steken, het stond blank bij hun.... dus ik meteen over de bijdrage begonnen.

Oh nee, zij betaalden niet mee hoor, het kwam zó rauw op hun dak vallen en ze hadden graag wat meer overleg willen hebben.
Waarover dan? Nou, ehm, dat wist ie niet precies, maar ze betaalden verder niet mee.
Maar is het niet een stuk beter zo, qua ruimte en licht? Ja, dat wel.
Dus?
Niks dus.
pi_57605590
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:

Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.

Wij hebben dezelfde humor.
pi_57605653
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:

Net als onze buren... ik had een paar weken geleden aangebeld om te zeggen dat de enorme coniferenhaag tussen onze tuinen - iets wat zij ook graag weg wilden hebben, vertelden ze toen we hier kwamen wonen 3.5 jaar geleden - nu toch echt weggehaald zouden worden die week, en er een schutting geplaatst zou worden.
Met de vraag of ze ook mee wilden betalen.
Zoon zou het met moeder erover hebben....

Hoorden maar niks, belde hij vorige week bij ons aan, ik dacht : HA, money.
Nee hoor, een vraag of we het putje op het balkon ff door wilden steken, het stond blank bij hun.... dus ik meteen over de bijdrage begonnen.

Oh nee, zij betaalden niet mee hoor, het kwam zó rauw op hun dak vallen en ze hadden graag wat meer overleg willen hebben.
Waarover dan? Nou, ehm, dat wist ie niet precies, maar ze betaalden verder niet mee.
Maar is het niet een stuk beter zo, qua ruimte en licht? Ja, dat wel.
Dus?
Niks dus.
leuke buren
pi_57605734
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geen r&p probleem maar gewoon een zus... *zucht
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgen

Milou ligt inmiddels lekker in bed. Elke keer weer probeert ze of ze in mijn bed mag, maar ik ben sinds een half jaar een strenge mama en dat mag dus niet meer.
Tuurlijk kruipt ze 's nachts wel bij mij, vanochtend werd ik wakker met haar in mijn armen, helemaal knus

Verder heeft ze nog meer gegeten dan moeders vanavond, de diepvriespizza smaakte haar prima en ze heeft gewoon een halve naar binnengewerkt
pi_57605749
quote:

[..]

:

ik ga kijken, komt toch na DH
pi_57605799
Ja zussen, blijft altijd een aparte relatie hoor.... tis een schatje en tegelijkertijd.... sóms:

Maar goed, tijd om te eten, en straks lekker de pfaffs kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57605827
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:

Net als onze buren... Dus?
Niks dus. knipppppppppp
Nou daar ben je ook mooi klaar mee
pi_57605861
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:

zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgen

Heb je even
quote:
Milou ligt inmiddels lekker in bed. Elke keer weer probeert ze of ze in mijn bed mag, maar ik ben sinds een half jaar een strenge mama en dat mag dus niet meer.
Tuurlijk kruipt ze 's nachts wel bij mij, vanochtend werd ik wakker met haar in mijn armen, helemaal knus
Awww
pi_57605909
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:

Nou daar ben je ook mooi klaar mee
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huis Maar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
pi_57606045
Ce n'est pas une pipe, c'est une ongegeneerde TVP.
En voor iedereen die het kan gebruiken en
pi_57606084
Lekker handig. Kijk net nog ff de mail door. Zie ik een email van de trainer, dat de training vanavond vervroegd is naar 19:30. ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_57606108
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huis Maar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Wij hebben gelukkig niet echt rare buren, als je buiten beschouwing laat dat ze Bels zijn

Staat wel een huis leeg dus ben benieuwd wat daar komt te wonen, is toch altijd afwachten idd....

Prépubers, kan potentieel gezellig zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:48:34 #144
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57606359
quote:

Heb alle afleveringen al gezien, geweldige serie idd

Zag ook dat Life ging beginnen op de NL tv, ook een echte aanrader!

En de allerbeste nieuwe serie is trouwens Californication, helaas heeft Comedy Channel het opgepikt dus heeft 95% van de Nederlandse bevolking er nooit van gehoord, maar het is echt geweldig!

Nog een aanrader als je Californication leuk vind is Weeds
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57606648
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).

(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)

en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:04:06 #146
55709 Stereotomy
pi_57606836
Zeker als je die rooie trui ook nog aan hebt en je haar net rood hebt geverfd.

Maarreh, hoe is het met je broer en met de kids? En met je (ex-)schoonzus?
pi_57606910
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog.. etc
gelukkig maar, zal zware dag geweest zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57607045
Heej, latislos, leuk dat je even je neus komt laten zien! Alles ok?

D_H, eerder je mail checken dus, volgende keer

En buren: we hebben hier buurman klus. Die klust. Bijna altijd. En zn kinderen janken.

Zussen: ik weet er alles van Ongeluk komt nooit alleen, dus ik heb een tweelingzus. Die is nog stommer dan ik

He Isa, gelukkig is je broer niet uit het leven gestapt! Gaat het met jou wel een beetje goed verder? Is het wel te behappen allemaal? En hoe gaat de toekomst eruit zien voor je broer en zijn aanstaande ex-vrouw?
pi_57607136
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oehhh spannend, ik duim met je mee

Ik heb de meest vreselijke bovenburen.
Mijn naaste buurman zie ik zelden, maar maakt wel altijd potjes voor me open, die ik zelf niet loskrijg
De buren daarnaast zijn nieuw, nog niet gezien.
En de buren op het hoekje heb ik veel contact mee, ik loos Milou daar ook weleens als ik een vergeten boodschap moet halen en dat doet zij ook bij mij met haar 3 kinderen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:15:01 #150
55709 Stereotomy
pi_57607149
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Zussen: ik weet er alles van Ongeluk komt nooit alleen, dus ik heb een tweelingzus. Die is nog stommer dan ik
zal ik het dan maar zeggen?

Heeft je tweelingszus ook Hyves?
pi_57607222
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

zal ik het dan maar zeggen?

Heeft je tweelingszus ook Hyves?
Ja hoor. En mn oudste zus ook
pi_57607228
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).

(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)

en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
hoe is het vanmiddag gegaan meis?

Nog een filmaanrader voor als je je down voelt: chicken tikka massala....heb heel de film alleen maar gelachen, en dat gebeurt zelden
Ohhh en Adam's Apples als je keihard wil lachen maar ook een potje wilt janken
pi_57607324
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
He Isa, gelukkig is je broer niet uit het leven gestapt! Gaat het met jou wel een beetje goed verder? Is het wel te behappen allemaal? En hoe gaat de toekomst eruit zien voor je broer en zijn aanstaande ex-vrouw?
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')