ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:43 schreef Tezz het volgende:
Vanavond gaan we met z'n allen simultaan huilen met een pot thee en chocola......
Echt! Ik meen het serieus, dat lucht op hoor!
Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zit![]()
Schenk me straks een portje in en dan de pizza in de oven en lekker eten.
Vanavond lekker genieten van de stupid people in DGK. Om 20.30 uur Desperate Housewives
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lief, maar beter van niet, aangezien de wekker ook weer om half 7 (
) gaat. Heb het vannacht al te laat gemaakt doordat ik op wonderbaarlijke wijze opeens weer i-net had, vanaaf toch proberen op tijd er in te liggen.
Moet die tyfuszooi in de huiskamer morgen voor half 1 (dan komt Milou uit school) opgeruimd hebben.
En ik durf te wedden dat ik net als vandaag weer niet vooruit te branden ben![]()
Kunnen van de week wel even ergens gaan lunchen ofzo, weet niet hoe lang je pauze's zijn en wanneer je precies moet werken.
als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
Inderdaad....
Ik zou ook weleens willen huilen als Nicole Kidman in Moulin Rouge, die werd er alleen maar mooier van
Normale mensen hebben gelijk van die rooie oogjes en een snotneus
ohhh das niet veulquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb een half uur lunchpauze en that's it. Maar ben wel vrij donderdag? Anders bel ik je vanavond wel, moet eigenlijk weg nu...
Als ik een beetje een slechte dag heb, wil je me ook niet zien hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletter![]()
*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter![]()
(Y) als CF dan weer beter is. Ik bel je welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhh das niet veulisse goed, kunnen anders ook volgende week afspreken, dan is Milou naar haar vader en heb ik meer vrijheid en kan ook gewoon 's avonds afspreken
volgens mij heb ik btw donderdag met CF afgesproken, kunnen er ook een trio-date van maken![]()
helpt vaak wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter![]()
oeh die kunnen wel goed aankomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
al die R&P problemen
Hoop dat ik vanavond niet hoef te janken want dat zal betekenen dat ik een hockeybal extreem hard tegen me aan heb gekregen
uh huhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik m'n leven best heel leuk op dit moment. Maar, ik word wel verdrietig van al die zielige verhalen hier!
Waat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh![]()
een knuffel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Nee met zuurkoolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:58 schreef Tezz het volgende:
Heej moblo! Hoe had jij laatst ook al weer die zuurkooltaart gemaakt?? Iets met appel, toch??
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee met zuurkool![]()
Gaan we vanavond allemaal kijken naar : [NL] Dirty Sexy Money
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.
Wij hebben dezelfde humor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... ik had een paar weken geleden aangebeld om te zeggen dat de enorme coniferenhaag tussen onze tuinen - iets wat zij ook graag weg wilden hebben, vertelden ze toen we hier kwamen wonen 3.5 jaar geleden - nu toch echt weggehaald zouden worden die week, en er een schutting geplaatst zou worden.
Met de vraag of ze ook mee wilden betalen.
Zoon zou het met moeder erover hebben....
Hoorden maar niks, belde hij vorige week bij ons aan, ik dacht : HA, money.
Nee hoor, een vraag of we het putje op het balkon ff door wilden steken, het stond blank bij hun.... dus ik meteen over de bijdrage begonnen.
Oh nee, zij betaalden niet mee hoor, het kwam zó rauw op hun dak vallenen ze hadden graag wat meer overleg willen hebben.
Waarover dan? Nou, ehm, dat wist ie niet precies, maar ze betaalden verder niet mee.
Maar is het niet een stuk beter zo, qua ruimte en licht? Ja, dat wel.
Dus?
Niks dus.
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen r&p probleem maar gewoon een zus... *zucht
ik ga kijken, komt toch na DHquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:
Nou daar ben je ook mooi klaar meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... Dus?
Niks dus.knipppppppppp
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgen![]()
Awwwquote:Milou ligt inmiddels lekker in bed. Elke keer weer probeert ze of ze in mijn bed mag, maar ik ben sinds een half jaar een strenge mama en dat mag dus niet meer.
Tuurlijk kruipt ze 's nachts wel bij mij, vanochtend werd ik wakker met haar in mijn armen, helemaal knus![]()
Tot nu toe hebben we geen leuke buren neequote:
Wij hebben gelukkig niet echt rare buren, als je buiten beschouwing laat dat ze Bels zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
Heb alle afleveringen al gezien, geweldige serie iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
gelukkig maar, zal zware dag geweest zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog.. etc
Oehhh spannend, ik duim met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
zal ik het dan maar zeggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Zussen: ik weet er alles vanOngeluk komt nooit alleen, dus ik heb een tweelingzus. Die is nog stommer dan ik
Ja hoor. En mn oudste zus ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zal ik het dan maar zeggen?
Heeft je tweelingszus ook Hyves?
hoe is het vanmiddag gegaan meis?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
He Isa, gelukkig is je broer niet uit het leven gestapt! Gaat het met jou wel een beetje goed verder? Is het wel te behappen allemaal? En hoe gaat de toekomst eruit zien voor je broer en zijn aanstaande ex-vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |