uh huhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik m'n leven best heel leuk op dit moment. Maar, ik word wel verdrietig van al die zielige verhalen hier!
Waat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh![]()
een knuffel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Nee met zuurkoolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:58 schreef Tezz het volgende:
Heej moblo! Hoe had jij laatst ook al weer die zuurkooltaart gemaakt?? Iets met appel, toch??
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee met zuurkool![]()
Gaan we vanavond allemaal kijken naar : [NL] Dirty Sexy Money
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.
Wij hebben dezelfde humor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... ik had een paar weken geleden aangebeld om te zeggen dat de enorme coniferenhaag tussen onze tuinen - iets wat zij ook graag weg wilden hebben, vertelden ze toen we hier kwamen wonen 3.5 jaar geleden - nu toch echt weggehaald zouden worden die week, en er een schutting geplaatst zou worden.
Met de vraag of ze ook mee wilden betalen.
Zoon zou het met moeder erover hebben....
Hoorden maar niks, belde hij vorige week bij ons aan, ik dacht : HA, money.
Nee hoor, een vraag of we het putje op het balkon ff door wilden steken, het stond blank bij hun.... dus ik meteen over de bijdrage begonnen.
Oh nee, zij betaalden niet mee hoor, het kwam zó rauw op hun dak vallenen ze hadden graag wat meer overleg willen hebben.
Waarover dan? Nou, ehm, dat wist ie niet precies, maar ze betaalden verder niet mee.
Maar is het niet een stuk beter zo, qua ruimte en licht? Ja, dat wel.
Dus?
Niks dus.
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen r&p probleem maar gewoon een zus... *zucht
ik ga kijken, komt toch na DHquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:
Nou daar ben je ook mooi klaar meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... Dus?
Niks dus.knipppppppppp
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgen![]()
Awwwquote:Milou ligt inmiddels lekker in bed. Elke keer weer probeert ze of ze in mijn bed mag, maar ik ben sinds een half jaar een strenge mama en dat mag dus niet meer.
Tuurlijk kruipt ze 's nachts wel bij mij, vanochtend werd ik wakker met haar in mijn armen, helemaal knus![]()
Tot nu toe hebben we geen leuke buren neequote:
Wij hebben gelukkig niet echt rare buren, als je buiten beschouwing laat dat ze Bels zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
Heb alle afleveringen al gezien, geweldige serie iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
gelukkig maar, zal zware dag geweest zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog.. etc
Oehhh spannend, ik duim met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
zal ik het dan maar zeggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Zussen: ik weet er alles vanOngeluk komt nooit alleen, dus ik heb een tweelingzus. Die is nog stommer dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |