Ja ik schrok er ook van! Is niet goed...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
pff isa dat gaat erg ver dan die gedachtes...
Christ. Alhoewel, ik weet ongeveer hoe het is om gek te worden van verdriet na een verbroken relatie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
Zoooo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef Tezz het volgende:
@SOL: als mijn man nachtdienst heeft mag Bente ook altijd bij mij slapen![]()
![]()
Zo lief............dan doen we 'inkroelen': lekker midden in de nacht dicht tegen elkaar aan gaan liggen en net zo lang I love you tegen elkaar zeggen totdat we weer in slaap vallen..........
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar![]()
Sowieso heb ik wel het gevoel dat wij zo een beetje dezelfde soort mama zijnNiet helemaal vertrut met fietstassen enzo
Maar soms met dat soort dingetjes wel, even lekker pedagogisch onverantwoord bezig zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
Even wat positieve straling de SC in gooien he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zeg, waarom kom ik helemaal achteraan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
Ik heb btw nieteens een fietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!
En op die momenten he, dan ben ik zo intens gelukkig! Als ze dan 's nachts haar armpjes om me heen gooit en met een slaaphoofd en een kluwe van klitten op haar bol zegt: ik wil jou noooooooooit meer kwijt, da's toch om te huilen!
*slik* want me too ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
<knip>
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*slik* want me too ...
nou ja; tis niet anders (zei ze stoer)
Lest best toch?quote:
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik stoer? Neuh denk het niet. Ik ben geen teer poppetje ondanks mijn blondheidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?
Oh en Golfer ik heb al op jonge leeftijd geleerd me niet te laten piepelen door Aziatische vrouwen.![]()
Klopt. Had ik ook al met je voordat ik je in het eggie gezien had.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
Maar, (bijna), iedereen is hier ook lief! SoL, ik wil jou trouwens graag in het echie ontmoeten! Veel goede dingen gehoord zaterdag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.Dit is 1 van de liefste SC's en iedereen leeft met elkaar mee
![]()
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
SOL is echt een onwijs leuk mens! Maargoed, dat had je zaterdag ook al van meerdere kanten gehoordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, (bijna), iedereen is hier ook lief! SoL, ik wil jou trouwens graag in het echie ontmoeten! Veel goede dingen gehoord zaterdag!
Iedereen was tof zaterdag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL is echt een onwijs leuk mens! Maargoed, dat had je zaterdag ook al van meerdere kanten gehoord
Volgende keerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
mm toch best jammer dat ik dat, erg gezellige trouwens, etentje had zaterdag...
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.quote:
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog magquote:
Daar hoef je toch geen homo of getrouwd voor te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.
of gaan nassen buiten de deur en daarna iemands koelkast leegdrinkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog mag) ofzo
en anders gewoon bij iemand thuis weer
trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
Trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
wat zijn jullie lievvv!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
SOL is reuze OK, olee olee
CNK overigens ook.
just messing aroundquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten!
@ mr. CF: de Mr. van CF natuurlijk! Een begrip hier!
truste Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Wie lief is ontvangt liefduh, jij dusquote:
Dequote:cnk blijft de liefste heur dus geenachter zijn naam (en nee, het is nog steeds niet goed tussen ons)
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogtequote:@ Nynke: ben ook benieuwd naar jou heurkomt vast wel een X
Trusten Isa. Morgen weer een dag.quote:
Goh, gek hehquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ik
dan moeten we wel opschieten, voordat die fiets is gejatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!
en aangezien jij altijd fantastisch aangeklede tafels met subliem voedsel post stel ik voor dat we hier in de buurt een meet doen, kan ik met de fiets komen.![]()
![]()
Voor ik eens richting bed ga zijn we een 4 uur verder hoor, ik bedoelde richting Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef latislos het volgende:
trustuh Isa en Euc, slaap wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben mijn kamer grondig aan het opruimen, en ik vind hier in de kast:
- Een Isaac Mizrahi bikini-set, broekje maat S en topje maat XL (mja)
- Een lingeriesetje die ik vlak voordat het bergafwaarts ging heb gekocht (voor m'n ex, niet voor mezelf)
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
- Twee slipjes, maat S
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |