Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ik
dan moeten we wel opschieten, voordat die fiets is gejatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!
en aangezien jij altijd fantastisch aangeklede tafels met subliem voedsel post stel ik voor dat we hier in de buurt een meet doen, kan ik met de fiets komen.![]()
![]()
Voor ik eens richting bed ga zijn we een 4 uur verder hoor, ik bedoelde richting Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef latislos het volgende:
trustuh Isa en Euc, slaap wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben mijn kamer grondig aan het opruimen, en ik vind hier in de kast:
- Een Isaac Mizrahi bikini-set, broekje maat S en topje maat XL (mja)
- Een lingeriesetje die ik vlak voordat het bergafwaarts ging heb gekocht (voor m'n ex, niet voor mezelf)
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
- Twee slipjes, maat S
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
maatje 37...stuur maar opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
Serieus?quote:
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Hij was brand nieuw. ik was te snel denk ik. het was al zo koud...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |