Volgende keerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
mm toch best jammer dat ik dat, erg gezellige trouwens, etentje had zaterdag...
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.quote:
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog magquote:
Daar hoef je toch geen homo of getrouwd voor te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.
of gaan nassen buiten de deur en daarna iemands koelkast leegdrinkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog mag) ofzo
en anders gewoon bij iemand thuis weer
trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
Trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
wat zijn jullie lievvv!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
SOL is reuze OK, olee olee
CNK overigens ook.
just messing aroundquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten!
@ mr. CF: de Mr. van CF natuurlijk! Een begrip hier!
truste Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Wie lief is ontvangt liefduh, jij dusquote:
Dequote:cnk blijft de liefste heur dus geenachter zijn naam (en nee, het is nog steeds niet goed tussen ons)
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogtequote:@ Nynke: ben ook benieuwd naar jou heurkomt vast wel een X
Trusten Isa. Morgen weer een dag.quote:
Goh, gek hehquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |