Ja hoor. En mn oudste zus ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zal ik het dan maar zeggen?
Heeft je tweelingszus ook Hyves?
hoe is het vanmiddag gegaan meis?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
He Isa, gelukkig is je broer niet uit het leven gestapt! Gaat het met jou wel een beetje goed verder? Is het wel te behappen allemaal? En hoe gaat de toekomst eruit zien voor je broer en zijn aanstaande ex-vrouw?
De oude buurman die daar woonde was een rasechte Hageneze taxi-chauffeur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De buren daarnaast zijn nieuw, nog niet gezien.
Wat een heftig verhaal Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
Ja ik schrok er ook van! Is niet goed...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
pff isa dat gaat erg ver dan die gedachtes...
Christ. Alhoewel, ik weet ongeveer hoe het is om gek te worden van verdriet na een verbroken relatie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
Zoooo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef Tezz het volgende:
@SOL: als mijn man nachtdienst heeft mag Bente ook altijd bij mij slapen![]()
![]()
Zo lief............dan doen we 'inkroelen': lekker midden in de nacht dicht tegen elkaar aan gaan liggen en net zo lang I love you tegen elkaar zeggen totdat we weer in slaap vallen..........
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar![]()
Sowieso heb ik wel het gevoel dat wij zo een beetje dezelfde soort mama zijnNiet helemaal vertrut met fietstassen enzo
Maar soms met dat soort dingetjes wel, even lekker pedagogisch onverantwoord bezig zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
Even wat positieve straling de SC in gooien he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zeg, waarom kom ik helemaal achteraan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
Ik heb btw nieteens een fietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!
En op die momenten he, dan ben ik zo intens gelukkig! Als ze dan 's nachts haar armpjes om me heen gooit en met een slaaphoofd en een kluwe van klitten op haar bol zegt: ik wil jou noooooooooit meer kwijt, da's toch om te huilen!
*slik* want me too ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
<knip>
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*slik* want me too ...
nou ja; tis niet anders (zei ze stoer)
Lest best toch?quote:
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik stoer? Neuh denk het niet. Ik ben geen teer poppetje ondanks mijn blondheidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?
Oh en Golfer ik heb al op jonge leeftijd geleerd me niet te laten piepelen door Aziatische vrouwen.![]()
Klopt. Had ik ook al met je voordat ik je in het eggie gezien had.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
Maar, (bijna), iedereen is hier ook lief! SoL, ik wil jou trouwens graag in het echie ontmoeten! Veel goede dingen gehoord zaterdag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.Dit is 1 van de liefste SC's en iedereen leeft met elkaar mee
![]()
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |