Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.
De zak er omheen niet altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef latislos het volgende:
[..]
Steer: volgens mij begreep Lein deze niet....
Ik heb 'm vorig jaar gegoogled!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:voorLianne, wat spannend zeg!!!
Hoe zijn jullie weer in contact gekomen?
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Chicago, romantische stad, veel succes. Ik heb mijn ex daar dus voor het eerst gezoend. In the el, red line, tussen North/Clyborn en Addison.
Waarom weet ik dit nog.![]()
Ik heb 'm laten posten door de eigenaar van het hotel waar we zaten in Jaisalmer in India.quote:
Nee!quote:
Ah, en hoe lang zweeft het ding daar al? Wel vervelend trouwens wanneer diploma's kwijt raken.quote:[..]![]()
![]()
Bluezezoons diploma zwerft ook nog ergens tussen NL en Ausspace in, mss wel ergens waar dat kaartje ook was... Bermuda 3 hoek of zo
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef Bluezz het volgende:
SOL, wat een typering : dat knappe wijffie met dat ongelukkige kindje.
Ik denk maar zo dat het nu even andersom is
Moet je doen. Kan ik het mapje "Chicago 2004" op mijn computer weer eens openenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.Kom tzt nog wel wat tips vragen bij je.
![]()
ik vind het altijd erg naar als mensen dat zeggen. 'ongelukkige mensen' ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachen![]()
Die buurman weet niet beter en bedoelt het verder ook niet negatief, het kwam er alleen even wat rot uit
Ik vind down-kindjes er bijna nooit ongelukkig uitzienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg naar als mensen dat zeggen. 'ongelukkige mensen' ...
Ok, het zit er in 'gebakken' en echt boos kan ik er niet om worden, maar dan denk ik 'wat nou ongelukkig'
Als ik foto's van Milou zie zie ik eensupergelukkig lief mooi kindje
, hoe kan iemand dat nou 'ongelukkig' noemen
krijg een gehandicapt kind, dan is het normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik foto's van Milou zie zie ik eensupergelukkig lief mooi kindje
, hoe kan iemand dat nou 'ongelukkig' noemen
Ik vind t weinig sympathiek als mensen zulke opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
krijg een gehandicapt kind, dan is het normaal
dat hoort erbij blijkbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t weinig sympathiek als mensen zulke opmerkingen maken.
Onbenullig is iets anders dan onaardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laatste, laatste loodjes CF! Tanden op elkaar, knarsen en d'r uit met die bevalling!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stresssssss alom hierik heb geen zin meer. maar er moet nog heel wat gebeuren
Ben je al beter?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbenullig is iets anders dan onaardig
ik had destijds nog woorden met mijn vader, ik kreeg van een tante een brief: ooit zal jij wel van dit kindje leren houden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..];:
SOL geeft CF een schupke tegen haar achterwerkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbenullig is iets anders dan onaardig
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had destijds nog woorden met mijn vader, ik kreeg van een tante een brief: ooit zal jij wel van dit kindje leren houden!
Wat goed dat jullie nog bij elkaar kunnen uithuilen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga slapen, morgen een lange dag. Eerst halve dag stage, daarna beleidsmiddag en napraten over de vandaag overleden collega, en dan even uithuilen bij ex-vriend. Tot morgen
Boioioioioing.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SOL geeft CF een schupke tegen haar achterwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |