Zeg, zelfs ik ken douwe dabberd. Las ik vroeger altijd bij pake en beppe, die hadden douwe dabberd stripboeken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kende hem wel, maar wilde je leeftijd benadrukken omdat je het daar laatst over had.
Mislukt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
troost je, ik ben 4 jaar jonger en dacht ook meteen aan Douwe Dabbert
mooi voel me een stuk jonger ineensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zelfs ik ken douwe dabberd. Las ik vroeger altijd bij pake en beppe, die hadden douwe dabberd stripboeken!
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
mooi voel me een stuk jonger ineens
vertelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef FleshWound het volgende:
Pfff, het wordt weer een heavy weekje.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!
Check d'r profiel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!
Ja, mijn poes..die is best okay..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben alleen maar trots en blij op mijn poes
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef DarkElf het volgende:
talk to the hand cause the face aint listening
vertel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga trouwens een ubergeile salade maken
Solleke, je mag mee-eten hoorComfortfood!
quote:
Je ziet er niet uit als 50 hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Enneh volgend jaar ben ik 50, ik weet nog steeds niet of ik daar blij mee moet zijn......
- Belachelijke achterstand met een schoolprojectquote:
heb je daar nou een rimpel DE?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
mooi voel me een stuk jonger ineens
Ik zit nog steeds na te trillen van de meet en de fantastische mensen die daar waren.quote:Tel daar nog bij op dat er de komende tijd best wat heavy dingen zijn gebeurd
woonden jullie maar in de buurt, dan zou ik zo gekomen zijn met Milou.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga trouwens een ubergeile salade maken
Solleke, je mag mee-eten hoorComfortfood!
Hoe laat werd ik verwacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Hier maak ik vandaag de salade mee
[ afbeelding ]
Ja, en ook bewogen zie ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jonge bladsla
U bent wel Jong he, vandaag.
Op kleurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Inmiddels 1 hele grote tas kleding weer ingeruimd. Alles hangt weer netjes op kleur, zodat ik ook nogeens wat terug kan vinden
grijs haar niet want ik ben een blondje (een natuurlijke ook nog, jajaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je daar nou een rimpel DE?
nee! een grijze haar!
hetis een grijze rimpel!
lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Hier maak ik vandaag de salade mee
[ afbeelding ]
ik ben ook heel licht blond (ook natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
grijs haar niet want ik ben een blondje (een natuurlijke ook nog, jaja) dus dat zie je toch niet
![]()
rimpels,.. ja doe je weinig aanmaar het schijnt nog mee te vallen met me want ik word nooit mijn leeftijd geschat
De oma van Rtificial had ook van dat mooie spierwitte haarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben ook heel licht blond (ook natuurlijk)
en als ik zoveel op mijn oma blijf lijken als ik nu doe, word ik heel mooi oud
mijn oma had op haar 91e nog heel mooi spierwit haar met oma-krulletjes
ja maf is dat!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De oma van Rtificial had ook van dat mooie spierwitte haar
Mijn oma is nu 91 en pas sinds een paar jaar echt grijs haar erbijen een gezicht wat niet bij een 91 jarige past, net als mijn moeder, die is 60 maar die ziet er ook niet zo uit...
dus ik hoop dat die genen ook bij mij zitten en vooral ook hun werk doen
jahquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op kleur
Dat is makkelijk bij mij, bijna alleen maar zwart en spijker
ohhh lekker Tezz!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:10 schreef Tezz het volgende:
Zohee. Kijk je ff niet en dan ben je ineens een pagina verder........
Heb net een bouf bourgignon (dat schrijf ik vast niet goed) in de stoofpot gemikt. Het begint hier al heeeeeerlijk te ruiken!
ik draag in de winter toch meestal gemiddeld 2x per week een rokje. In de zomer nagenoeg niet.quote:
Nog lang niet man! Je wilt toch niet al die witte benen onder rokjes uit zien komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
![]()
Zonnebankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog lang niet man! Je wilt toch niet al die witte benen onder rokjes uit zien komen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Bah, bah bah....Tis hier echt R&P. Shit zeg Lein. Het was vast beter, maar die woorden helpen niet altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
Zo, ik ga de computer maar eens langzaam afsluiten, en op weg naar de raadsvergadering. Fijne avond allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:sorry voor de emotionele belastiing alvast
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Wat een ellende hier allemaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Lein!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
Wat ontzettend triest, en logisch dat het herinneringen naar boven brengt.
Veel sterkte meis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |