katten zijn ook stom. En elke kat-achtige vind mij ook stom! Komt goed uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er nog eens over nagedacht; maar die zíjn echt stommer
Daarom. ik herken de omgevingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach jij bent toch ook een R&P-klant? (wijst op posthistory)
Hup Nynke, ga eens aan de slagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
katten zijn ook stom. En elke kat-achtige vind mij ook stom! Komt goed uit!
Zeg, willen jullie mij eens aan het werk schoppen? Kan geen discipline opbrengen vandaag. Bah!
quote:
eigenlijk welquote:
Wat een schattig idee, dat knapzakjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar soms kan ik zou ik ze het liefst het bos insturen met hun knapzakje enzo
Het Grote Stoofpotten Topic Deel 3 wie weet kan je daar je draai terugvindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Tezz het volgende:
ARGH en nu kan ik ook het stoofpottentopic al niet vinden en ik heb hier een supergeile riblap liggen..........HELLUP
Ik geloof dat ze hier om de hoek bij La Toscana nog een schepijs verkoper zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:53 schreef Euc- het volgende:
Zo, ik ben het helemaal beu hier, ik ga het voor gezien houden. Hotel en conferentieoord de Ruwenberg;![]()
Eens even langs mijn oude werk, wat sociaal doen en kijken of ik misschein weer wat aan de bak kan voor een paar uurtjes in de week, rustig opbouwen enzo
zie het zo voor mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar soms kan ik zou ik ze het liefst het bos insturen met hun knapzakje enzo
ja, je krijgt er meteen een Douwe Dabberd gevoel bij he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een schattig idee, dat knapzakje
"Wie?"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, je krijgt er meteen een Douwe Dabberd gevoel bij he?
Cavia opeten zo dol ben ik op mijn cavia'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmmm lekker, cavia met rode port-pepersaus![]()
Grapje, SOL
Ik kende hem wel, maar wilde je leeftijd benadrukken omdat je het daar laatst over had.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry, tis Douwe Dabbert
en zo ziet ie eruit: [ afbeelding ]
stond vroeger in de Donald Duck toch?
Over 4 jaar ben ik ook nog steeds 26.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het helemaal geacepteerd hoor, ik ben 26 en proud of it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |