Je hebt geluk want ik wilde er één openen met iets als "Olifanten schieten in Tanzania"quote:
Dat zou wel het juiste land zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt geluk want ik wilde er één openen met iets als "Olifanten schieten in Tanzania"
So was je weer op Wiki-patrol?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij gunt niemand MaJo een bos rozen
Viel me al op dat het zo netjes was bijgehouden.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij gunt niemand MaJo een bos rozen
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef wyccie het volgende:
LaBla:
[ afbeelding ]
Ik had de digitale zoom niet aan moeten zetten.
[..]
neuhquote:
datquote:Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Viel me al op dat het zo netjes was bijgehouden.
Gebruik een maatbekerquote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neuh
[..]
dat
hoe weet ik wat 150 ml olie is
nee ben bloedserieusquote:
quote:Nederlands
Kan = 1 liter
Waterglas = 200 ml
Kop (als keukenmaat) = 150 ml
Maatje = 100 ml
Wijnglas = 100 ml
Sherryglas = 50 ml
Likeurglas, borrelglas = 20 ml of 33 ml
Eetlepel = 15 ml
Dessertlepel, Paplepel = 10 ml
Barlepel, soms: Koffielepel = 5 ml
Theelepel = 3 ml
Druppel = 1/20 ml (water)
Pas op: in Vlaanderen (België) is een soeplepel hetzelfde als in Nederland de eetlepel van 15 ml, soms 20 ml. In Nederland is de soeplepel eerder een soep-opscheplepel van ca. 150 ml. Ook de context is van belang: als bestek is een soeplepel eerder een soep-eetlepel, maar als keukengerei is een soeplepel eerder een soep-opscheplepel. In recepten komt een soeplepel bijna niet voor, maar als dat wel het geval is, wordt een (doorgaans grote) eetlepel bedoeld.
ook niet gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
"Kop (als keukenmaat) = 150 ml"
Dat is dus echt ZO'N instinker. Gebruik dus GEEN kopje. Want die zijn allemaal anders.
Hoezo? Aangebakken aan het bakpapier?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef Etcetera het volgende:
en geen bakpapier meer voor mijof ik heb het gewoon verkeerd gebruikt
nee de vorm wordt niet zo netjesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Aangebakken aan het bakpapier?
ik kijk nooit naar die serie, maar die 5 minuten heb ik nou net wel gezienquote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef Etcetera het volgende:
oh boy Rory is geen maagd meeren ze is bijna betrapt door Lorelai
quote:Reclamebureau ETCETERA
Vrijwel elk jaar goed voor 'n EFFIE
Onze business cases vindt u op
www.etcetera.nl
sssshhtt!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Oorverdovende stilte hier...
Is Etcetera voor zichzelf begonnen:
[..]
Ik luister naar het kraken van de eierschalen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Is er een paaswake of zo gaande...?
Of is iedereen naar de vallende sneeuw aan het luisteren?
Nu nogquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik luister naar het kraken van de eierschalen.
Het is nog een half uur Pasen...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog
Pepernoten na Sinterklaas of oliebollen na Oud & Nieuw smaken ook nooit zoals op de dagen zelf...
Oh nou, dat dusquote:Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Het is vandaag ook nog Pasen. Nog een half uurtje.
Nee, ik was aan het luisteren of andere mensen nog eieren aan het pellen waren(jeweets, als variatie op het luisteren naar de vallende sneeuw)quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Eet je op dit tijdstip nog eieren dan of is het de voorbereiding voor een zelfbrouwsel advocaat?
Wie kent ze niet...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen naar de winkel voor karnemelk. Dan kan ik Geraardsbergse mattetaartjes maken
De meeste mensen niet denk ikquote:
Hoeft ook niet spannend te zijn toch? Wat heb je gedaan?quote:
Lijkt er inderdaad op. Iets andere structuur. Het is ook niet echt "kaas" als zodanig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Vind ik niet uitnodigend. Lijkt wel een gevulde koek.
Ah ok. Dus behalve het werken wel een relaxed weekendje gehad?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewerkt, films gekeken, uit eten geweest, geslapen. En gefokt.
Ja het weer is echt bar op het moment. Hoewel ik de sneeuw wel heel tof vindquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag lekker wezen bieren met wat vrienden en de nieuwe vriendin van één van hen. Verder eigenlijk geen reet uitgevoerd
Wilde dondersgraag een stuk gaan lopen maar het blijft steeds regenen, sneeuwen, hagelen, onweren
Sneeuw vind ik heel tof als het blijft liggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het weer is echt bar op het moment. Hoewel ik de sneeuw wel heel tof vind
Ja dat is nog beterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik heel tof als het blijft liggen
Ik ook als ik binnen zitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vind eigenlijk alle winterse weersverschijnselen wel fijn, zoalng ik maar niet hoef te fietsen.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ook..maar af en toe naar buiten is toch wel fijn
Hier ookquote:
Da's minder. Ik ga mijn rijvaardigheden in de sneeuw maar weer eens aanscherpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmorgen...
Crisis hier, een landelijk systeem ligt er uit na een mislukte systeemrelease afgelopen weekend.
Wordt weer een fijne dag...
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Oorverdovende stilte hier...
Is Etcetera voor zichzelf begonnen?
[..]
Moet ik mijn rekeningnummer even PM-en ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik mag een projectopdracht in elkaar zettenteksten zijn gelukkig af dat scheelt. printen kan gratis. dat scheelt ook. maar ik heb WEER hoofdpijn
en ik heb zin om geld uit te geven
Klusgeluiden vind ik niet zo heel erg, als men maar een beetje opschietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien gebruikt die persoon de boor als zaag om een stuk uit de muur te boren. Vervelend is dat hè, klusgeluiden.
Ben vandaag niet naar de uni gegaan, was al opgestaan en zo, maar zag toen het weerbericht en keek even naar buiten... heb toen lekker rustig aan gedaan met alles. Gelukkig ben ik er redelijk van overtuigd dat het toch een nutteloos responsiecollege zou zijn geweest.
Nu maar eens lunchen.
hey, ik kan het altijd proberen tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:04 schreef Etcetera het volgende:
hebben we daar de vorige keer niet al een discussie over gehad
niet klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:06 schreef wyccie het volgende:
Kijk je in een topic met zo'n titel: Arabisch dilemma dan verwacht je toch geen honger te krijgen?
Waarom heb ik altijd trek?
Waarom niet?quote:
Sinds al een paar maanden geloof ik, als ik het goed heb ben ik vlak na de Jochem-actie (in december) weer terug geswitcht. Misschien dat ik eerst nog een andere had maar deze heb ik weer een tijdjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:21 schreef wyccie het volgende:
Hee Tim, sinds wanneer heb jij je oude avatar weer terug?
Het kan goed dat ik in de tussentijd nog even Sonic heb gehad, maar deze avatar heb ik al zeker een maand weer in gebruikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, echt waar?![]()
Ik dacht dat je teruggeswitcht was naar die paarsige. Of ik verbeeld me maar wat.
Jawel, maar daar vergeet ik in te schrijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen agenda MaJo?
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nem in de bocht
Kwam ik bij Ticketmaster kaartjes tegen voor Gogol Bordello. Ik dacht: ohja, die hebben we vorige keer misgelopen.
Dus ik een beetje rondmailen wie er mee willen. Hebben we al kaarten, was ik het vergeten
Blijkt dat we de keer ERVOOR de kaarten waren misgelopen
Dus ik ga
Moet je de Paradiso nieuwsbrief nemenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?
Ben trouwens abonnee van de nieuwsbrief van Ticketmaster en die kreeg ik dan ook afgelopen vrijdag in mijn mailbox.
Geen voor mij noemenswaardige bands er in vermeld, dus weggegooid.
Blijkt dat afgelopen zaterdag de voorverkoop voor 2 concerten van Live in Paradiso is begonnen, maar dat stond niet in de nieuwsbrief.
Nu is het uitverkocht...
Ja, maar ga wel wat proberen te regelen via de connectie die ik bij Paradiso/Melkweg heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je de Paradiso nieuwsbrief nemenMaar das wel balen zeg...
Ja dat is ook zo, anders denken ze dat je ze alleen daarvoor gebruikt. Was het bij jou ook niet zo dat je makkelijker iets bij de Melkweg kan regelen dan bij Paradiso? Dat is tenminste mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ga wel wat proberen te regelen via de connectie die ik bij Paradiso/Melkweg heb.
Maar wil dat niet altijd doen, sommige contacten moet je koesteren en niet te veel misbruik van maken...
Dat laatste klopt, mijn contact bij Paradiso loopt via iemand van De Melkweg die soms ook iets voor Paradiso doet en Paradiso is wat lastiger dan De Melkweg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ja dat is ook zo, anders denken ze dat je ze alleen daarvoor gebruikt. Was het bij jou ook niet zo dat je makkelijker iets bij de Melkweg kan regelen dan bij Paradiso? Dat is tenminste mijn ervaring.
Neuh, zoals ik al zei: ik ging rondmailen wie er mee wildequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?
Handig he?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Neuh, zoals ik al zei: ik ging rondmailen wie er mee wilde
Het is in 013 en er zijn nog kaarten voor. Maar iets zegt me dat we dit al eens behandeld hebben
Oh ja dat had dan wel handig geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik had me al afgemeld voor Tilburg, maar ik had je, als je kaarten over had gehad, misschien uit de brand kunnen helpen...
De film was uber-extreem-gaafquote:
Mooi zo! Ga naar de Samson en Gert film om het te vierenquote:
Goor man. Het is een pak overigensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Die pop! Ik kom niet meer bij.
3voorde12 geleerd?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef MaJo het volgende:
Blegh ik heb weer een mindere dag. Tentamen leren lukt voor geen meter, heb er 3 van de 12 geleerd nu en het tentamen is vrijdag. Ik denk dat ik niet gaOpdrachten maken lukt ook niet
Ik kruip mijn bed weer in....
Haha 3van12quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3voorde12 geleerd?
Lekker gaan slapen ja
En kijken waar het uit komt. Volgens mij is er van je plan "een paar dagen rust en de boel(school) de boel laten" helemaal niets terecht gekomen
Als het gewoon niet lukt, dan is dat toch een teken, of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha 3van12
Die rust heb ik wel genomen hoor (behalve dit weekend dan) en had gehoopt deze week weer iets aan de studie te kunnen doen (ben 2 weken niet geweest en geen opdrachten gemaakt). Maar het wil gewoon niet
Ja daar staat het bekend om tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ansjovis is toch best wel zout. Poeh.
Après-ski muziek kan heel tof zijn als je in de goede bui bentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
Tim, wil je ons iets vertellen misschien?
Pijnstiller al geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef Etcetera het volgende:
hoofdpijnelke beweging doet pijn. zelfs stil zitten doet pijn
Ik wil ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Moet dat nou per se met iTunes?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Er miste een stukje..link klopt nu wel.
Huh? Nee. Ik gebruik gewoon mijn Winamp hoorquote:
Hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Hmmm, het is de presentatie van z'n opnieuw uitgebrachte Equinox-album, dus wat betreft veel oude meuk van slechts één album. Maar ik wil hem dolgraag eens live zien en zo vaak geeft hij geen concerten. De laatste keer in NL was 11 jaar geleden...quote:
Ja Itunes is een plaagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had niet eens gekeken bij het openen. Blijkbaar heeft dat stomme iTunes gedoe zich als default ingesteld. Daar heb ik niet om gevraagd. Ik heb dat stomme gedoe zelfs al een paar keer verwijderd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
En de kaarten voor Dusseldorf waren al van zo'n 18 jaar geleden, Brussel 15 jaar...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
11 jaar?
En ik maar zeuren over die 3 jaar die ik moest wachten
Gna gna gna. Dat zal je leren! Ik luister em later, zometeen eerst maar even kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
Oh ben ik dood? Even kijken...quote:
Ja dat is waar, goed gespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik het niet erg MaJo, ik heb nu al gewonnen namelijk
Gewonnen doordat ik niet kwam opdagenquote:
bijna iedereenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is iedereeeen nu weg?
quote:Een uur lang houden we een zitactie op een strategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen. Dit zorgt ervoor dat het verkeer wordt gehinderd.
de laatste zin weglaten en er een ' verkeershinderende zitactie' van maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff taalhulp nodighoe kan ik van onderstaande zin 1 goedlopende zin maken? of kan de laatste zin gewoon weg
ik vind het zo fucking obvious namelijk dat dat er achter moet
![]()
[..]
dan moet je (lijjkt mij) niet over de doelgroep gaan staan kletsen. dus dan lijkt mij dat deze zin:quote:waar ga je de tekst voor gebruiken
best prima. vooral omdat er daarna wel over de doelgroep gekakeld wordt. de verbetertip die ik binnenkrijg:quote:De tekst wordt gebruikt als brief.
NEE HOER DAT MOET DAAR NOG NIETquote:De tekst wordt gebruikt als brief die naar de buurtbewoners van Het Plantsoen verzonden wordt.
oeh dat klinkt wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de laatste zin weglaten en er een ' verkeershinderende zitactie' van maken?
ik durf er niet aan te beginnen want het staat zo in de case en ik wil m'n projectgroep niet gek makenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een uur lang houden we een zitactie op een srategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle buslijnen, wat er voor zorgt dat het veer wordt gehinderd
Laatste kan weg
middelste deel eigenlijk ook; anders zou het niet strategisch zijn geweest? of laat het strategisch weg. Beetje dubbelop.
Ja met paps gaat het gelukkig goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef iamredleader het volgende:terug van een dag werk en een lang weekend Stuttgart (schoonouders bezocht)
Veel gemist hier? Tim is dood? MaJo, hoe is het met je paps?
ik uit mijn frustraties hier. dat maakt het leuker voor jullie maar ook voor mijquote:
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:05 schreef Etcetera het volgende:
ik doe de opleiding Communicatiesystemen, en zit momenteel in de minor Doelgroepgerichte Communicatie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatie
dat gaat gepaard met een hoog stemvolume zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatie
Schiet dan ook op doel, klootviool!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik krijg nu een paar beelden in m'n hoofd die te maken hebben met scheldpartijen en woedende teamspelers
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
hey iarl
aaaah zie je wel dat iarl de shit happens quote had
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja als iemand shit happens zegt moet ik daar altijd aan denken
Moet het één zin zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff taalhulp nodighoe kan ik van onderstaande zin 1 goedlopende zin maken? of kan de laatste zin gewoon weg
ik vind het zo fucking obvious namelijk dat dat er achter moet
![]()
[..]
quote:Een uur lang houden we een zitactie om het verkeer te hinderen. Dit doen we op een strategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen.
quote:Een uur lang houden we een zitactie op een strategisch kruispunt, dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen. Dit zorgt ervoor dat het verkeer wordt gehinderd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef MaJo het volgende:
Ja met paps gaat het gelukkig goedHij gaat zo voor ons koken
heb er verkeershinderende zitactie van gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet het één zin zijn?
ander kun je misschien dit doen:
[..]
[..]
verkeershinderende zitactie FTWquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb er verkeershinderende zitactie van gemaakt![]()
en het doel is niet om het verkeer te hinderen maar om aandacht te vragen voor 'het probleem'![]()
toch bedankt hoor
Dirty Sexy Money. De titel is sowieso goed. Vond het een beetje vreemd beginnenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
yeah baby![]()
volgens mij is op NET5 een leuke nieuwe serie begonnen
Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ook
dacht dat er een film was begonnen
Een imaginaryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hebben een flipperkast thuis ?!
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een imaginarydie is ook gemaakt
Nee we hebben een echte
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingen
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanal dan niet langer
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staan
Soempie actiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
Waar heb je om gewed dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jammer
Heb vandaag 2 euro (whohohooo, ik ben rijk) gewonnen met een weddenschap
Of het formaat van de miniposter a4 of a5 moest zijn (a4, duh. Ik had een 9½ voor de mijne. Die van vermeerquote:
Dat dacht ik, zit nu na te genieten...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Heel mooi. Je apparatuur is dik in orde.
Zoals Raymond van 't Groenewoud eens zong:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ben ik taart aan het smullen, krijg ik zin in patat. Het is ook nooit goed.
Vetquote:
Zwanger!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ben ik taart aan het smullen, krijg ik zin in patat. Het is ook nooit goed.
Wat was er mis eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaMaar hij heeft m niet zelf gemaakt hoor
Tot zo ver mijn plannen om op tijd te gaan slapen. Hele avond op zoek geweest naar een gottlieb victory tegen een zacht prijsjequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Ik heb er ook eentje gehad op mijn kamer. Die kostte 100 gulden en was defect. Dat ding is destijds gemaakt door een transistor te vervangen van 10 cent
Het was de eerste electronisch 4-player multistage. Kwam uit december '81, mijn geboortejaar
Over lettertypes maak ik me nooit zo druk, daar is de oplossing meestal aan het eind Ctrl-A en een lettertype selecterenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ook zoiets. ik had vergeten om het lettertype van standaard office 2007 om te gooien naar arial. leek me niet zo'n drama, want ik zorg er wel voor dat bij de officiele versie die ingeleverd gaat worden alles in arial staat. ik heb daadwerkelijk commentaar gehad: waarom dit lettertype? en niet 1x maar 2x. zijn zij nou zo dom of ben ik nou gewoon gek
Da's niet duur. Een flipperkast is ook een van de dingen die ik wil hebben als ik het geld en de ruimte er voor hebquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Ik heb er ook eentje gehad op mijn kamer. Die kostte 100 gulden en was defect. Dat ding is destijds gemaakt door een transistor te vervangen van 10 cent
Het was de eerste electronisch 4-player multistage. Kwam uit december '81, mijn geboortejaar
Nee op de bank. Moet ik helemaal opstaan en naar boven lopenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Dus nu ga je achter je bureau in slaap vallen?
Klopt de kasten die ik leuk vind zijn vaak wat duurder. Overigens vnd ik het wel prettig als de flipperkast hoge puntenaantallen geeft, dus dat je zonder al te veel moeite 100 miljoen hebt in plaats van 1 miljoenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ja met flipperkasten moet je een beetje geluk hebben. De leuke zijn vaak duur en de goedkope versies zijn vaak slecht onderhouden.
In dat geval zit je sowieso te kijken naar kasten uit eind '90. En die zijn nog niet zodanig oud dat ze voor een grijpstuiver te vinden zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt de kasten die ik leuk vind zijn vaak wat duurder. Overigens vnd ik het wel prettig als de flipperkast hoge puntenaantallen geeft, dus dat je zonder al te veel moeite 100 miljoen hebt in plaats van 1 miljoen
Even snel gekeken en Indiana Jones kost zo'n 2000 euro. Toch wat veelquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval zit je sowieso te kijken naar kasten uit eind '90. En die zijn nog niet zodanig oud dat ze voor een grijpstuiver te vinden zijn
Dan heb je 95% van het werk al gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben toch maar opgestaan omdat ik zin had in een saffieEn nu hang ik achter de computer in mijn kamer
Ja dat is wat prijzigquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even snel gekeken en Indiana Jones kost zo'n 2000 euro. Toch wat veel
Nu ga ik naar bed
quote:
Ja snap er niets van, had een hele zin getikt maar alleen de eerste helft stond erquote:
Wie laat Irak bombarderen? Bush Bush, Bush Bush! (op de melodie van Boes)quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Saffie was toch de hond van Boes?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja snap er niets van, had een hele zin getikt maar alleen de eerste helft stond er
Ja zo heette diequote:Op woensdag 26 maart 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie laat Irak bombarderen? Bush Bush, Bush Bush! (op de melodie van Boes)![]()
Maar geen idee of die hond saffie heetteZou wel tof zijn
Nope... Vage zakenquote:
Een rokende hondquote:
Wehehe die tekstquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weer een juweeltje! Luister nou eens naar de tekst van de beginneger
Ting ting ting ting ting..
precies, ik word daarom ook nogal moe van dat soort 'feedback'quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over lettertypes maak ik me nooit zo druk, daar is de oplossing meestal aan het eind Ctrl-A en een lettertype selecteren
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:14 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer na een kort nachtje...
Heb eerst de hele opname van jean michel Jarre zitten beluisteren (ben weer trots op mezelf...) en daarna ben ik de na het concert aangeschafte DVD die bij de geremasterde versie van Oxygen zit nog bekeken.
En toen was het 03.15 uur, nu alweer 8.15 uur en ik zit op het werk...
Damn dat is wel een klassiekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weer een juweeltje! Luister nou eens naar de tekst van de beginneger
Ting ting ting ting ting..
Ja, je mag wel eten, maar geen harde puntjes of zo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Mag je dan eigenlijk eten? ik heb niks gehoord en ik heb honger..
Nee, als je zonder verdoving gaatjes vult, mag je de eerstvolgende 12 uur niks eten en drinken. Slecht dat je tandarts dat niet heeft gezegd!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Mag je dan eigenlijk eten? ik heb niks gehoord en ik heb honger..
Nou, flauw hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Ja, je mag wel eten, maar geen harde puntjes of zo.
Zachte zaken zijn geen probleem.
Ik ben nog niet eens tot een kwart gekomen, maar was er ook een eindneger dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Luister nou eens naar de tekst van de beginneger
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, als je zonder verdoving gaatjes vult, mag je de eerstvolgende 12 uur niks eten en drinken. Slecht dat je tandarts dat niet heeft gezegd!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |