Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ook
dacht dat er een film was begonnen
Een imaginaryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hebben een flipperkast thuis ?!
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een imaginarydie is ook gemaakt
Nee we hebben een echte
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingen
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanal dan niet langer
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staan
Soempie actiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
Waar heb je om gewed dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jammer
Heb vandaag 2 euro (whohohooo, ik ben rijk) gewonnen met een weddenschap
Of het formaat van de miniposter a4 of a5 moest zijn (a4, duh. Ik had een 9½ voor de mijne. Die van vermeerquote:
Dat dacht ik, zit nu na te genieten...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Heel mooi. Je apparatuur is dik in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |