Ja met paps gaat het gelukkig goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef iamredleader het volgende:terug van een dag werk en een lang weekend Stuttgart (schoonouders bezocht)
Veel gemist hier? Tim is dood? MaJo, hoe is het met je paps?
ik uit mijn frustraties hier. dat maakt het leuker voor jullie maar ook voor mijquote:
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:05 schreef Etcetera het volgende:
ik doe de opleiding Communicatiesystemen, en zit momenteel in de minor Doelgroepgerichte Communicatie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatie
dat gaat gepaard met een hoog stemvolume zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doelgerichte communicatie. Daar doen we bij de voetbal en rugby ook wel eens aan. Klinkt toch erg anders dan het stukje van jou net, en spel of stijlfouten zijn werkelijk het laatste van je zorgen wanneer jij het onderwerp bent van de doelgerichte communicatie
Schiet dan ook op doel, klootviool!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik krijg nu een paar beelden in m'n hoofd die te maken hebben met scheldpartijen en woedende teamspelers
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
hey iarl
aaaah zie je wel dat iarl de shit happens quote had
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja als iemand shit happens zegt moet ik daar altijd aan denken
Moet het één zin zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff taalhulp nodighoe kan ik van onderstaande zin 1 goedlopende zin maken? of kan de laatste zin gewoon weg
ik vind het zo fucking obvious namelijk dat dat er achter moet
![]()
[..]
quote:Een uur lang houden we een zitactie om het verkeer te hinderen. Dit doen we op een strategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen.
quote:Een uur lang houden we een zitactie op een strategisch kruispunt, dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen. Dit zorgt ervoor dat het verkeer wordt gehinderd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef MaJo het volgende:
Ja met paps gaat het gelukkig goedHij gaat zo voor ons koken
heb er verkeershinderende zitactie van gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet het één zin zijn?
ander kun je misschien dit doen:
[..]
[..]
verkeershinderende zitactie FTWquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb er verkeershinderende zitactie van gemaakt![]()
en het doel is niet om het verkeer te hinderen maar om aandacht te vragen voor 'het probleem'![]()
toch bedankt hoor
Dirty Sexy Money. De titel is sowieso goed. Vond het een beetje vreemd beginnenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
yeah baby![]()
volgens mij is op NET5 een leuke nieuwe serie begonnen
Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ook
dacht dat er een film was begonnen
Een imaginaryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hebben een flipperkast thuis ?!
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een imaginarydie is ook gemaakt
Nee we hebben een echte
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat voor een? Vroeger was ik echt helemaal weg van die dingen
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een Bally. Star Trek thema. Kadootje voor mijn papa's 40ste verjaardag, bijna drie jaar terug. En daarvan heeft ie het iets van anderhalf jaar niet gedaanal dan niet langer
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je pa heeft te weinig vrije tijd als die al anderhalf jaar stuk stond te staan
Soempie actiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps
Ik heb mijn telefoon dichtgeplakt met plakband, maar nu krijg ik het niet meer los
Waar heb je om gewed dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jammer
Heb vandaag 2 euro (whohohooo, ik ben rijk) gewonnen met een weddenschap
Of het formaat van de miniposter a4 of a5 moest zijn (a4, duh. Ik had een 9½ voor de mijne. Die van vermeerquote:
Dat dacht ik, zit nu na te genieten...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Heel mooi. Je apparatuur is dik in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |