Je hebt geluk want ik wilde er één openen met iets als "Olifanten schieten in Tanzania"quote:
Dat zou wel het juiste land zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt geluk want ik wilde er één openen met iets als "Olifanten schieten in Tanzania"
So was je weer op Wiki-patrol?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij gunt niemand MaJo een bos rozen
Viel me al op dat het zo netjes was bijgehouden.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij gunt niemand MaJo een bos rozen
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef wyccie het volgende:
LaBla:
[ afbeelding ]
Ik had de digitale zoom niet aan moeten zetten.
[..]
neuhquote:
datquote:Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Viel me al op dat het zo netjes was bijgehouden.
Gebruik een maatbekerquote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neuh
[..]
dat
hoe weet ik wat 150 ml olie is
nee ben bloedserieusquote:
quote:Nederlands
Kan = 1 liter
Waterglas = 200 ml
Kop (als keukenmaat) = 150 ml
Maatje = 100 ml
Wijnglas = 100 ml
Sherryglas = 50 ml
Likeurglas, borrelglas = 20 ml of 33 ml
Eetlepel = 15 ml
Dessertlepel, Paplepel = 10 ml
Barlepel, soms: Koffielepel = 5 ml
Theelepel = 3 ml
Druppel = 1/20 ml (water)
Pas op: in Vlaanderen (België) is een soeplepel hetzelfde als in Nederland de eetlepel van 15 ml, soms 20 ml. In Nederland is de soeplepel eerder een soep-opscheplepel van ca. 150 ml. Ook de context is van belang: als bestek is een soeplepel eerder een soep-eetlepel, maar als keukengerei is een soeplepel eerder een soep-opscheplepel. In recepten komt een soeplepel bijna niet voor, maar als dat wel het geval is, wordt een (doorgaans grote) eetlepel bedoeld.
ook niet gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
"Kop (als keukenmaat) = 150 ml"
Dat is dus echt ZO'N instinker. Gebruik dus GEEN kopje. Want die zijn allemaal anders.
Hoezo? Aangebakken aan het bakpapier?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef Etcetera het volgende:
en geen bakpapier meer voor mijof ik heb het gewoon verkeerd gebruikt
nee de vorm wordt niet zo netjesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Aangebakken aan het bakpapier?
ik kijk nooit naar die serie, maar die 5 minuten heb ik nou net wel gezienquote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef Etcetera het volgende:
oh boy Rory is geen maagd meeren ze is bijna betrapt door Lorelai
quote:Reclamebureau ETCETERA
Vrijwel elk jaar goed voor 'n EFFIE
Onze business cases vindt u op
www.etcetera.nl
sssshhtt!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Oorverdovende stilte hier...
Is Etcetera voor zichzelf begonnen:
[..]
Ik luister naar het kraken van de eierschalen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Is er een paaswake of zo gaande...?
Of is iedereen naar de vallende sneeuw aan het luisteren?
Nu nogquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik luister naar het kraken van de eierschalen.
Het is nog een half uur Pasen...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog
Pepernoten na Sinterklaas of oliebollen na Oud & Nieuw smaken ook nooit zoals op de dagen zelf...
Oh nou, dat dusquote:Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Het is vandaag ook nog Pasen. Nog een half uurtje.
Nee, ik was aan het luisteren of andere mensen nog eieren aan het pellen waren(jeweets, als variatie op het luisteren naar de vallende sneeuw)quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Eet je op dit tijdstip nog eieren dan of is het de voorbereiding voor een zelfbrouwsel advocaat?
Wie kent ze niet...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen naar de winkel voor karnemelk. Dan kan ik Geraardsbergse mattetaartjes maken
De meeste mensen niet denk ikquote:
Hoeft ook niet spannend te zijn toch? Wat heb je gedaan?quote:
Lijkt er inderdaad op. Iets andere structuur. Het is ook niet echt "kaas" als zodanig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Vind ik niet uitnodigend. Lijkt wel een gevulde koek.
Ah ok. Dus behalve het werken wel een relaxed weekendje gehad?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewerkt, films gekeken, uit eten geweest, geslapen. En gefokt.
Ja het weer is echt bar op het moment. Hoewel ik de sneeuw wel heel tof vindquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag lekker wezen bieren met wat vrienden en de nieuwe vriendin van één van hen. Verder eigenlijk geen reet uitgevoerd
Wilde dondersgraag een stuk gaan lopen maar het blijft steeds regenen, sneeuwen, hagelen, onweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |