niet klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:06 schreef wyccie het volgende:
Kijk je in een topic met zo'n titel: Arabisch dilemma dan verwacht je toch geen honger te krijgen?
Waarom heb ik altijd trek?
Waarom niet?quote:
Sinds al een paar maanden geloof ik, als ik het goed heb ben ik vlak na de Jochem-actie (in december) weer terug geswitcht. Misschien dat ik eerst nog een andere had maar deze heb ik weer een tijdjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:21 schreef wyccie het volgende:
Hee Tim, sinds wanneer heb jij je oude avatar weer terug?
Het kan goed dat ik in de tussentijd nog even Sonic heb gehad, maar deze avatar heb ik al zeker een maand weer in gebruikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, echt waar?![]()
Ik dacht dat je teruggeswitcht was naar die paarsige. Of ik verbeeld me maar wat.
Jawel, maar daar vergeet ik in te schrijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen agenda MaJo?
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nem in de bocht
Kwam ik bij Ticketmaster kaartjes tegen voor Gogol Bordello. Ik dacht: ohja, die hebben we vorige keer misgelopen.
Dus ik een beetje rondmailen wie er mee willen. Hebben we al kaarten, was ik het vergeten
Blijkt dat we de keer ERVOOR de kaarten waren misgelopen
Dus ik ga
Moet je de Paradiso nieuwsbrief nemenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?
Ben trouwens abonnee van de nieuwsbrief van Ticketmaster en die kreeg ik dan ook afgelopen vrijdag in mijn mailbox.
Geen voor mij noemenswaardige bands er in vermeld, dus weggegooid.
Blijkt dat afgelopen zaterdag de voorverkoop voor 2 concerten van Live in Paradiso is begonnen, maar dat stond niet in de nieuwsbrief.
Nu is het uitverkocht...
Ja, maar ga wel wat proberen te regelen via de connectie die ik bij Paradiso/Melkweg heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je de Paradiso nieuwsbrief nemenMaar das wel balen zeg...
Ja dat is ook zo, anders denken ze dat je ze alleen daarvoor gebruikt. Was het bij jou ook niet zo dat je makkelijker iets bij de Melkweg kan regelen dan bij Paradiso? Dat is tenminste mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ga wel wat proberen te regelen via de connectie die ik bij Paradiso/Melkweg heb.
Maar wil dat niet altijd doen, sommige contacten moet je koesteren en niet te veel misbruik van maken...
Dat laatste klopt, mijn contact bij Paradiso loopt via iemand van De Melkweg die soms ook iets voor Paradiso doet en Paradiso is wat lastiger dan De Melkweg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ja dat is ook zo, anders denken ze dat je ze alleen daarvoor gebruikt. Was het bij jou ook niet zo dat je makkelijker iets bij de Melkweg kan regelen dan bij Paradiso? Dat is tenminste mijn ervaring.
Neuh, zoals ik al zei: ik ging rondmailen wie er mee wildequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu dubbele kaarten of had je nog niet op de bestel-knop gedrukt...?
Handig he?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Neuh, zoals ik al zei: ik ging rondmailen wie er mee wilde
Het is in 013 en er zijn nog kaarten voor. Maar iets zegt me dat we dit al eens behandeld hebben
Oh ja dat had dan wel handig geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik had me al afgemeld voor Tilburg, maar ik had je, als je kaarten over had gehad, misschien uit de brand kunnen helpen...
De film was uber-extreem-gaafquote:
Mooi zo! Ga naar de Samson en Gert film om het te vierenquote:
Goor man. Het is een pak overigensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Die pop! Ik kom niet meer bij.
3voorde12 geleerd?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef MaJo het volgende:
Blegh ik heb weer een mindere dag. Tentamen leren lukt voor geen meter, heb er 3 van de 12 geleerd nu en het tentamen is vrijdag. Ik denk dat ik niet gaOpdrachten maken lukt ook niet
Ik kruip mijn bed weer in....
Haha 3van12quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3voorde12 geleerd?
Lekker gaan slapen ja
En kijken waar het uit komt. Volgens mij is er van je plan "een paar dagen rust en de boel(school) de boel laten" helemaal niets terecht gekomen
Als het gewoon niet lukt, dan is dat toch een teken, of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha 3van12
Die rust heb ik wel genomen hoor (behalve dit weekend dan) en had gehoopt deze week weer iets aan de studie te kunnen doen (ben 2 weken niet geweest en geen opdrachten gemaakt). Maar het wil gewoon niet
Ja daar staat het bekend om tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ansjovis is toch best wel zout. Poeh.
Aprčs-ski muziek kan heel tof zijn als je in de goede bui bentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
Tim, wil je ons iets vertellen misschien?
Pijnstiller al geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef Etcetera het volgende:
hoofdpijnelke beweging doet pijn. zelfs stil zitten doet pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |