GEFELICITEERD LIEVE LIEVE SOEMPIE!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:19 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
* gooit een gebakje naar Nem en HT
* pats!
Ook van mijn kant natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
GEFELICITEERD LIEVE LIEVE SOEMPIE!!!!![]()
![]()
Vlamtosti's FTW!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je doet weer lekker aardig MM
Mar ik heb lekker kaas-ui-salamitosti's
So you're the greatest loverquote:
c'est quoi?Gefeliciteeeeerd Soempquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
c'est quoi?Gefeliciteeeeerd Soemp![]()
Probeer je iets goed te maken ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
So you're the greatest lover
Hee Hallo
You're such a sexy thing
Ah, dat heb jij dus ook, dat als je een bepaald woord leest of hoort, er onmiddellijk een liedjes associatie isquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
So you're the greatest lover
Hee Hallo
You're such a sexy thing
Mijne zijn vast lekkerderquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C'est:
http://www.topking.nl/produkten/vlamtosti.htm
[ afbeelding ]
Ik heb echt heel vaak. De afgelopen meerdere malen toen iemand zei "How bizarre"quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, dat heb jij dus ook, dat als je een bepaald woord leest of hoort, er onmiddellijk een liedjes associatie is
Ja maar uiteindelijk gaat die onvoorwaardelijke liefde óók de plee inquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijne zijn vast lekkerder
Daar zit namelijk mijn onvoorwaardelijke liefde in
Kan je die ook ergens in de supermarkt kopen... die hebben ze ook bij het sportcentrum van de uni. Top spul.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C'est:
http://www.topking.nl/produkten/vlamtosti.htm
[ afbeelding ]
Misschien kan Slarioux dat nog aanpassen?quote:
Mijn onvoorwaardelijke liefde is niet in iets stoffelijks uit te drukkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk gaat die onvoorwaardelijke liefde óók de plee in
Koffie dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan Slarioux dat nog aanpassen?
Sory, ben niet zo van de verjaardagen, maar dat had ik onlangs al gezegd...
Ik ben dan ook geen gebak liefhebber...
Nog niet gezien. Voor zover ik weet alleen bij de Makro, Sligro etc etcquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je die ook ergens in de supermarkt kopen... die hebben ze ook bij het sportcentrum van de uni. Top spul.
Dan wil ik er wel ééntjequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn onvoorwaardelijke liefde is niet in iets stoffelijks uit te drukkenblijft dan ook hangen
Idem hier, maar ook dat heb ik al eens gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
Ah, dat heb jij dus ook, dat als je een bepaald woord leest of hoort, er onmiddellijk een liedjes associatie is
Was niet @jouquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Probeer je iets goed te maken ofzo?
Soms, niet altijdquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit komt neit meer goed, Timquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was niet @jou
[..]
Soms, niet altijd
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar ook dat heb ik al eens gezegd.
Ik ben een gelezen boek inmiddels hier...![]()
Woedend!!quote:Niet meer boos?
Eén Bakkie Bosneger voor MM.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd.
Heet, sterk en pikzwart dan graag...
Ander keertje, ga nu weer even een half uurtje toch maar gymmenquote:
Heb je eerder al gezegd, dan maakt het ook niet meer uit. En kan ik net zo vaak mijn tong naar je uitsteken als ik wilquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit komt neit meer goed, Tim
Ik zei: chocola helpt niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je eerder al gezegd, dan maakt het ook niet meer uit. En kan ik net zo vaak mijn tong naar je uitsteken als ik wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of dat hetzelfde soort werkoverleg is als ze hadden in mijn favo kroeg in Enschede: werkoverleg was daar met alle tappers een Jägermeister (of ander drankje) achterover slaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Er staat hier een groepje schoffelaars achter en na iedere 2 meter die ze gedaan hebben houden ze werkoverleg
Nee..de kennisquizzzzz slowchatquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef buzzer het volgende:
Uhhh dit was toch de kennisquizzzz ???
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén Bakkie Bosneger voor MM.
Iemand anders nog wat?
Voor retorische vragen krijg je puntenaftrek hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef buzzer het volgende:
Uhhh dit was toch de kennisquizzzz ???
Ik heb nog geen Jäger kunnen bespeuren. Hooguit wat slootwater.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat hetzelfde soort werkoverleg is als ze hadden in mijn favo kroeg in Enschede: werkoverleg was daar met alle tappers een Jägermeister (of ander drankje) achterover slaan
Er zitten twee zeeën tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, heeft mijn oprechte toenaderingspoging kennelijk niet gewerkt...
Als je nog meer foto's van je dochter post (bij voorkeur zonder zonnebril), kan ik die misschien wel overbruggen...quote:
Nou ben ik de draad kwijtquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gezegde gaat dat je van schoppen onder je hol groeit...
Wat?quote:
Ik dan ook niet meer van de mijne...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef ElizabethR het volgende:
En nee, ik plaats niet meer foto's van mijn dochter
Ikz it tomatensoep te eten en er schoot een bal in mijn keel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dan ook niet meer van de mijne...
Dan ken je de reclame denk ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ik al bij jouw eerdere posting kennelijk...
Witbrood, kaas, ham, kaas aan de buitenkant en als 'ie klaar is met sambal Badjak erop.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nem, hoe wil je je tosti?
Nee he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Witbrood, kaas, ham, kaas aan de buitenkant en als 'ie klaar is met sambal Badjak erop.
Maar zonder jou berg liefde erin wordt het niets natuurlijk
Kun je niet gewoon langskomen? Je gaat toch niet gymenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee he?
Ik stuur je wel telepatisch wat doorDan slaagt ie nog. Waarschuw maar zodra je een tosti gaat maken. Of ik stuur er eentje naar je op per post
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon langskomen? Je gaat toch niet gymen
Ik zou voor een Sony Cybershot gaan of een Canon Digital Ixus type.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij hebt wel verstand van camera's toch? Heb je een idee wat voor cameraatje ik het beste kan kopen als dit mijn eisen zijn:
- klein (licht)
- veel megapixels
- stabiel (want ik wil in een museum zonder flits scherpe foto's van schilderijen kunnen maken)
- last but not least: < 200 euro
Te ver om te fietsen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
ben nu wel even mijn broertje van school plukken en doorfietsen naar zijn clubje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dan ken je de reclame denk ik niet.
Mannetjes op kantoor en het woord "koffie" is verboden. Als je "koffie" zegt moet je geld in de pot stoppen.
Dus laat die éne een plaatje van Kofi Annan zien aan die andere:
'Wie is dit?'
- 'Kofi Anan.'
'Je zei koffie!'
- 'Nee, ik zei Kofi.'
'Je zei koffie!'
-'Nou zeg jij het al twee keer!'
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Ik dacht je doelde op het feit dat ik al 2 keer vandaag een (figuurlijke) trap onder mijn hol had gehad, zoals ook de afsluitende slogan op de poster luidt...
Thanks!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou voor een Sony Cybershot gaan of een Canon Digital Ixus type.
Dat zijn 2 types waar ik ervaring mee heb en die zijn erg fijn. De Nikon Coolpix range zou ik links laten liggen.
Verder heb ik weinig verstand van "consumer" cameras.
Staar je trouwens niet blind op het aantal megapixels. Een 10MP camera is lang niet altijd beter dan een 6MP of 8MP. Zeker niet in die prijsklasse
Je bent dus niet meer boos, zeker nu je deze posting hebt kunnen doen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ikz it tomatensoep te eten en er schoot een bal in mijn keel.
Ik stikte bijna, en dat had jij dan op je geweten!!!
Niet echt klein, maar ik heb er nog zo één (qua type) in de aanbieding.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij hebt wel verstand van camera's toch? Heb je een idee wat voor cameraatje ik het beste kan kopen als dit mijn eisen zijn:
- klein (licht)
- veel megapixels
- stabiel (want ik wil in een museum zonder flits scherpe foto's van schilderijen kunnen maken)
- last but not least: < 200 euro
Aanbiedingquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt klein, maar ik heb er nog zo één (qua type) in de aanbieding.
8 Keer optische zoom + 3 keer digitale zoom...
Zie hier...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aanbieding![]()
Wat is dat voor camera dan?
Ja nee absoluut. Maar als je moet kiezen tussen 8 en 10 dan zou ik voor 8 gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Dat met die megapixels is vooral omdat ik ook plafondschilderingen wil kunnen fotograferen en daar details van wil kunnen zien. Dan is 8 toch wel handiger dan de 4 die ik nu hebof niet meer heb, want de camera is dood
D70, bijzonder prettigquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier...
Mankeert niets aan, maar we zijn een tijdje geleden overgestapt naar een Nikon D-70...
wowquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, even mijn laatste spammen hoor
[ afbeelding ]
Mooie cameraquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier...
Mankeert niets aan, maar we zijn een tijdje geleden overgestapt naar een Nikon D-70...
Ah, gesnaptquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee absoluut. Maar als je moet kiezen tussen 8 en 10 dan zou ik voor 8 gaan.
Het punt is de chip die erin zit.
Als je een chip hebt van 5cm2 en je moet daar 8 miljoen puntjes op kwijt dan kunnen die puntjes ietsjes groter(en dus lichtgevoeliger=beter) zijn dan de 10 miljoen puntjes die op hetzelfde oppervlak zouden moeten.
Als er niet genoeg licht binnenvalt zal je camera zelf de missende pixels gaan berekenen. En dat is dus ruis en dat wil je dan niet
En telefooncamera die 8MP zegt voor mij dus geen reet want het chipje is enorm klein.
Ik heb dan liever een volledig kleinbeeld op 6MP dan een telefooncamera met 8MP.
Ligt een beetje aan de winkel. Meestal niet maar dat kun je zo opzoeken op www.dpreview.comquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, gesnapt![]()
Staat bij camera's de grootte van de chip doorgaans aangegeven?
Een ander merk dat je moet negeren (hoeveel MP ook) is Trust. Trust is namelijk zo naaierig om een chip er in te zetten met hogere capaciteit dan de lens, die gaat interpoleren. Als je dan narekent dan kan het best zijn dat je 4 MP camera eigenlijk een 1,3 is...quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooie camera![]()
Maar wel te weinig megapixels naar mijn smaak.... namelijk net zoveel als ik had.
Wat Nem zegt, staar je niet blind op de Megapixels.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie camera![]()
Maar wel te weinig megapixels naar mijn smaak.... namelijk net zoveel als ik had.
Nice one...quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, even mijn laatste spammen hoor
[ afbeelding ]
Het contrast en de scherpte zijn wat hoog naar mijn smaak.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice one...![]()
Maar gooi je er echt geen filters over heen naderhand c.q. doe je geen Photoshop aanpassingen?
Of fotografeer je met een bepaald filter voor de lens?
Ik vind je foto's over het algemeen zeer fraai, maar ik vind de kleuren soms wat onnatuurlijk aandoen en ik vraag me af waar dat door komt...
Mijn mond valt open van verbazing.quote:
Ik ben ook heel blij met mijn filterquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Deze foto is genomen met een polafilter, en ik heb inderdaad wat aan het contrast getrokken.
Hmmm, je bent zelf in Ierland geweest, en je weet dus ook dat het licht in Ierland heel apart is?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in een ander land was waar de omstandigheden voor fotografie zo optimaal waren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je foto's over het algemeen zeer fraai, maar ik vind de kleuren soms wat onnatuurlijk aandoen en ik vraag me af waar dat door komt...
De truuk zit 'm vooral in de lens. Die is niet zo lichtgevoelig. Iets wat niet zo heel veel uitmaakt als je plafonds gaat fotograferen want je moet toch flitsen. En dan heb je genoeg licht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn mond valt open van verbazing.![]()
Tien keer optisch en 8MP voor minder dan 200? De verzendkosten zullen wel 200 euro zijn.
9 euro verzend- en transportkostenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn mond valt open van verbazing.![]()
Tien keer optisch en 8MP voor minder dan 200? De verzendkosten zullen wel 200 euro zijn.
Het licht is in Nederland ook heel apart hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, je bent zelf in Ierland geweest, en je weet dus ook dat het licht in Ierland heel apart is?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in een ander land was waar de omstandigheden voor fotografie zo optimaal waren.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik inderdaad erg hou van contrastrijke foto's
Denkfoutquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De truuk zit 'm vooral in de lens. Die is niet zo lichtgevoelig. Iets wat niet zo heel veel uitmaakt als je plafonds gaat fotograferen want je moet toch flitsen. En dan heb je genoeg licht.
Kakkerlak City?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te ver om te fietsen hoor
Bij Kakkerlak City
Gisteren die smeerpijpen nog meegemaakt, gadver gelijk gedoucht toen ik thuis kwam.quote:
Ja, ik ken Ierland, heb er ook gefotografeerd, maar mijn foto's zijn iets anders van kleur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, je bent zelf in Ierland geweest, en je weet dus ook dat het licht in Ierland heel apart is?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in een ander land was waar de omstandigheden voor fotografie zo optimaal waren.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik inderdaad erg hou van contrastrijke foto's
Rotterdam. Ik zeg maar Kakkerlak City anders krijgt MM een rolberoerte.quote:
Dat valt op zich wel mee, ik gebruik de term Kakkerlak City op zich weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdam. Ik zeg maar Kakkerlak City anders krijgt MM een rolberoerte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |