Zoiets vergeet je nooit meer!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie wat een vadermoordenaar is?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:Boord op een overhemd, nogal groot en puntig
Ik lees net dat het dus vooral draait om het feit dat het COMPLEET gesteven is. Wat je dus vrijwel geen bewegingsvrijheid geeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Boord op een overhemd, nogal groot en puntig
Ik dacht behulpzaam te zijn en post in dat topic een van mijn recepten en ik krijg als eerste reactiequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Wyc: Studentengerechten
Daar kun je natuurlijk ook vragen om gerechten met toko-produkten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit klinkt echt Heel Erg Vies.
Ja soms zijn het hele gekke dingetjes die je onthoudt. Vooral gekke namen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ooit op de basisschool geleerd met geschiedenis, heb het sindsdien altijd onthouden.
Welk recept poste je dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht behulpzaam te zijn en post in dat topic een van mijn recepten en ik krijg als eerste reactie
[..]
Ik durf niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Wyc: Studentengerechten
Daar kun je natuurlijk ook vragen om gerechten met toko-produkten.
Weet je ook wat een wifebeater is?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ooit op de basisschool geleerd met geschiedenis, heb het sindsdien altijd onthouden.
Spinazie met tomatenpuree, salami en aardappelschijfjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk recept poste je dan?
Vis met slagroom?
Augurk met pindakaas?
Wth? Je durft niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik durf niet.Kom niet zo graag buiten mijn vaste subforums. Maar ik heb wel in het theetopic gepost.....mmmm.
Ik begin de FOK-wereld buiten de AKQ (en de SC) ook maar langzaamaan te verkennen... CUL en GC vind ik wel leuk, TV ook zo nu en dan, maar voor de rest...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik durf niet.Kom niet zo graag buiten mijn vaste subforums. Maar ik heb wel in het theetopic gepost.....mmmm.
Mja ik ben geen spinaziefan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spinazie met tomatenpuree, salami en aardappelschijfjes
Dat kan, maar degene die dat postte zette er niet bij wat er precies vies klonk. En dat vind ik vervelendquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wth? Je durft niet?
Hebben we hier de eerst digitale pleinvreespatient te pakken?
De combinatie denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat kan, maar degene die dat postte zette er niet bij wat er precies vies klonk. En dat vind ik vervelend
De tomatenpuree lijkt me de boosdoener.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan, maar degene die dat postte zette er niet bij wat er precies vies klonk. En dat vind ik vervelend
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zit jouw recept in een Aviko aardappelschotel, Tim. Zonder de tomatenpuree dus.
Dan maak je toch een kloon aan voor je culinaire vreemdgaanderijen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet in elk subforum of topic opduiken. Ik wil low profile blijven. Daarom dus ook geen naamtopics voor mij.
Ik post morgen wel. Als niemand kijkt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef wyccie het volgende:
Aha, plagiaat dus.
Ze doen veel in olie maar volgens mij LIJKT het meer vet dan het echt is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Chinees eten is trouwens wel erg vet. Maar dat neutraliseer ik dan weer met Chinese thee.
QFT!quote:
Weet je wat ook lekker is?quote:
Ja dat kan ze wel maar ze doet het nooitquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Was de Foe Yong Hai vraag om mij te lokken, Tim?
Trouwens, die zhe-devil kan ook normaal doen: Vandaag had ik een afspraak bij MW
Dropquote:
Bluh. Daar noem je nou net de twee dingen die ik niet lekker vind. Thee met fruitsmaakjes sowieso, behalve zuidvruchten of cactusvruchten. Ik vind die fruitsmaakjes en groene thee zo enorm bitter (worden als het koud is).quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hou het over het algemeen bij groene thee met citroen en aardbeienthee
Nee ik stel vaker vragen die iets te maken hebben met wat er in de SC gezegd wordtquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Was de Foe Yong Hai vraag om mij te lokken, Tim?
Trouwens, die zhe-devil kan ook normaal doen: Vandaag had ik een afspraak bij MW
Nu dus wel. Die post komt best normaal over vind ik. Niet dat domme geschreeuw. Het is toch de kloon van Viswijfje, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat kan ze wel maar ze doet het nooit
Ok. Dan zal ik maar nette dingen zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik stel vaker vragen die iets te maken hebben met wat er in de SC gezegd wordt
Dat klopt, nu wel. Elixabyte is er ook zo ééntje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Nu dus wel. Die post komt best normaal over vind ik. Niet dat domme geschreeuw.
Nee. Viswijfje was een kloon. En als het de hare is, dan verbaasd me dat nietsquote:Het is toch de kloon van Viswijfje, hè?
Je hoeft je niet aan te passen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok. Dan zal ik maar nette dingen zeggen.
Juist! Dat wilde ik net gaan zeggen!quote:
Wat een idee, ik doe mee!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Dat wilde ik net gaan zeggen!
Nee wacht..ik wilde zeggen: slapen.
Ikea modelletje? Of is het op de maat van Badger?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator. Björn Vibrator.
Die ken ik niet.
Dát zou je aan TIm moeten vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ikea modelletje? Of is het op de maat van Badger?
Ook dat moet je aan hem vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat moet Tim nou met vibrators?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hoeft je niet aan te passen hoorAls jij het over een Björn Vibrätør wil hebben dan kan dat
Requiescat in pacequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ook weer in de running. En de AKQ-SC is dood
Borg was altijd nogal gehecht aan zijn houten racket, ikea is ook gek op hout....quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Een Björn vibrator...
Nieuw onderdeel uit de Borg-lijn.
Een soort Cyber Borg dan dus...
Verwarrend...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:19 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
* gooit een gebakje naar Nem en HT
* pats!
Beste Modder-eter,quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:24 schreef Slarioux het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=AKQSC&diff=48077&oldid=48068
Iemand heeft de wiki aangepast, en ik twijfel of het "legitiem" is. Kunnen jullie eens kijken naar bovenstaande url?
Verschil is het plaatje, en de youtube video.
Wat schuift zo'n job?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Aaah Slarioux doet ook z'n werk maar hoor
Niets langer dan normaal, ik heb zelfs iets weggehaald wat ik er ooit zelf had in gezet...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
't Is trouwens wel een hele lange versie MM!
Beste GekkeMeester,quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beste Modder-eter,
Ik ben de 'boosdoener' (zoals ik de laatste tijd wel vaker de OP heb aangepast).
Bedankt voor je opmerkzaamheid en het verkloten van iets dat pas bij het volgende topic boven water had moeten komen...![]()
*fight!*quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Beste GekkeMeester,
Ondanks het feit dat je ongetwijfeld vaak de wiki aanpast, ging er bij mij een belletje rinkelen toen ik deze wijziging zag, toen ik toevallig ging kijken bij de recente wijzigingen.
Ik zal er aan denken dat ik de volgende keer niet meer tussen jou en je "humor" zal staan. Mocht het echter weer voorkomen dat ik misbruik van FOK!-zaken zoals de wiki probeer te voorkomen, aarzel dan niet en dien een klacht in bij Danny. Hij zal het met je eens zijn dat de incidente vergissing van ondertekende niet opweegt tegen het verkloten van voorgenoemde wiki door kut-users.
Met vriendelijke groet,
Slarioux
Ik bedoelde de video/het nummerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets langer dan normaal, ik heb zelfs iets weggehaald wat ik er ooit zelf had in gezet...
Klikquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil een nieuwe muis hebben maar ik weet niet of ik draadloos of niet draadloos zal gaan.
Wat doen al die achterlijke knopjes erop?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik
Beste ooit
Ook als je niet aan gamen doet. Draadloos is crap.
Die duim knopjes zijn erg handig, ik gebruik ze als previous/next page bij browsen. Die knopjes boven en onder het scroll wieltje gebruik je waarschijnlijk maar 1x, daarmee kan je de snelheid van je pijltje aanpassen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doen al die achterlijke knopjes erop?
Beste Slarioux,quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Beste GekkeMeester,
Ondanks het feit dat je ongetwijfeld vaak de wiki aanpast, ging er bij mij een belletje rinkelen toen ik deze wijziging zag, toen ik toevallig ging kijken bij de recente wijzigingen.
Ik zal er aan denken dat ik de volgende keer niet meer tussen jou en je "humor" zal staan. Mocht het echter weer voorkomen dat ik misbruik van FOK!-zaken zoals de wiki probeer te voorkomen, aarzel dan niet en dien een klacht in bij Danny. Hij zal het met je eens zijn dat de incidente vergissing van ondertekende niet opweegt tegen het verkloten van voorgenoemde wiki door kut-users.
Met vriendelijke groet,
Slarioux
+quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:22 schreef Slarioux het volgende:
Ja whatever, je neemt mijn post toch niet serieus man
In de OP van dit topic, afkomstig uit de alom besproken Wiki, staat dat je je post hier niet mag wijzigen en dat doe je nu toch. Als modder-eter moet je de topic regels toch zeker respecteren...quote:
Twee tussenuren, ga ik meestal/altijd anar huisquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Puntenslijpsel, pauze van school...?
Waarom heb je dan zelf "kwalificatie's" in "kwantificatie's" verandert in je lange post een stukje hoger? Als vaste user in deze reeks moet je de topic regels toch zeker respecteren...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
+
[..]
In de OP van dit topic, afkomstig uit de alom besproken Wiki, staat dat je je post hier niet mag wijzigen en dat doe je nu toch. Als modder-eter moet je de topic regels toch zeker respecteren...
Kom op zeg, de enige drama queen in dit topic ben jij...quote:
foeiquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Twee tussenuren, ga ik meestal/altijd anar huis
Gym ga ik wsl spijbelen ofzo
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zelf "kwalificatie's" in "kwantificatie's" verandert in je lange post een stukje hoger? Als vaste user in deze reeks moet je de topic regels toch zeker respecteren...
Fotografisch bewijs? Oh, wat jij wiltquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, de enige drama queen in dit topic ben jij...
En daar heb ik fotografisch bewijs van...
Baahquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat Slarioux de onderste is..die moet modder eten
[ afbeelding ]
Ik vond het in 4VWO retegezellig. Zo gezellig dat ik besloot er NOG een jaartje over te doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotografisch bewijs? Oh, wat jij wilt
En i kben 5vwo, whiteguy. ik vond het veels te gezellig in de tweede
Je bestookt ons er hier zelf mee...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotografisch bewijs? Oh, wat jij wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |