Wat?quote:
Ik dan ook niet meer van de mijne...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef ElizabethR het volgende:
En nee, ik plaats niet meer foto's van mijn dochter
Ikz it tomatensoep te eten en er schoot een bal in mijn keel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dan ook niet meer van de mijne...
Dan ken je de reclame denk ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ik al bij jouw eerdere posting kennelijk...
Witbrood, kaas, ham, kaas aan de buitenkant en als 'ie klaar is met sambal Badjak erop.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nem, hoe wil je je tosti?
Nee he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Witbrood, kaas, ham, kaas aan de buitenkant en als 'ie klaar is met sambal Badjak erop.
Maar zonder jou berg liefde erin wordt het niets natuurlijk
Kun je niet gewoon langskomen? Je gaat toch niet gymenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee he?
Ik stuur je wel telepatisch wat doorDan slaagt ie nog. Waarschuw maar zodra je een tosti gaat maken. Of ik stuur er eentje naar je op per post
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon langskomen? Je gaat toch niet gymen
Ik zou voor een Sony Cybershot gaan of een Canon Digital Ixus type.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij hebt wel verstand van camera's toch? Heb je een idee wat voor cameraatje ik het beste kan kopen als dit mijn eisen zijn:
- klein (licht)
- veel megapixels
- stabiel (want ik wil in een museum zonder flits scherpe foto's van schilderijen kunnen maken)
- last but not least: < 200 euro
Te ver om te fietsen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
ben nu wel even mijn broertje van school plukken en doorfietsen naar zijn clubje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dan ken je de reclame denk ik niet.
Mannetjes op kantoor en het woord "koffie" is verboden. Als je "koffie" zegt moet je geld in de pot stoppen.
Dus laat die éne een plaatje van Kofi Annan zien aan die andere:
'Wie is dit?'
- 'Kofi Anan.'
'Je zei koffie!'
- 'Nee, ik zei Kofi.'
'Je zei koffie!'
-'Nou zeg jij het al twee keer!'
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Ik dacht je doelde op het feit dat ik al 2 keer vandaag een (figuurlijke) trap onder mijn hol had gehad, zoals ook de afsluitende slogan op de poster luidt...
Thanks!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou voor een Sony Cybershot gaan of een Canon Digital Ixus type.
Dat zijn 2 types waar ik ervaring mee heb en die zijn erg fijn. De Nikon Coolpix range zou ik links laten liggen.
Verder heb ik weinig verstand van "consumer" cameras.
Staar je trouwens niet blind op het aantal megapixels. Een 10MP camera is lang niet altijd beter dan een 6MP of 8MP. Zeker niet in die prijsklasse
Je bent dus niet meer boos, zeker nu je deze posting hebt kunnen doen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ikz it tomatensoep te eten en er schoot een bal in mijn keel.
Ik stikte bijna, en dat had jij dan op je geweten!!!
Niet echt klein, maar ik heb er nog zo één (qua type) in de aanbieding.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij hebt wel verstand van camera's toch? Heb je een idee wat voor cameraatje ik het beste kan kopen als dit mijn eisen zijn:
- klein (licht)
- veel megapixels
- stabiel (want ik wil in een museum zonder flits scherpe foto's van schilderijen kunnen maken)
- last but not least: < 200 euro
Aanbiedingquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt klein, maar ik heb er nog zo één (qua type) in de aanbieding.
8 Keer optische zoom + 3 keer digitale zoom...
Zie hier...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aanbieding![]()
Wat is dat voor camera dan?
Ja nee absoluut. Maar als je moet kiezen tussen 8 en 10 dan zou ik voor 8 gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Dat met die megapixels is vooral omdat ik ook plafondschilderingen wil kunnen fotograferen en daar details van wil kunnen zien. Dan is 8 toch wel handiger dan de 4 die ik nu hebof niet meer heb, want de camera is dood
D70, bijzonder prettigquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier...
Mankeert niets aan, maar we zijn een tijdje geleden overgestapt naar een Nikon D-70...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |