Idem hier, maar ook dat heb ik al eens gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
Ah, dat heb jij dus ook, dat als je een bepaald woord leest of hoort, er onmiddellijk een liedjes associatie is
Was niet @jouquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Probeer je iets goed te maken ofzo?
Soms, niet altijdquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, dat heb jij dus ook, dat als je een bepaald woord leest of hoort, er onmiddellijk een liedjes associatie is
Dit komt neit meer goed, Timquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was niet @jou
[..]
Soms, niet altijd
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar ook dat heb ik al eens gezegd.
Ik ben een gelezen boek inmiddels hier...![]()
Woedend!!quote:Niet meer boos?
Eén Bakkie Bosneger voor MM.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd.
Heet, sterk en pikzwart dan graag...
Ander keertje, ga nu weer even een half uurtje toch maar gymmenquote:
Heb je eerder al gezegd, dan maakt het ook niet meer uit. En kan ik net zo vaak mijn tong naar je uitsteken als ik wilquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit komt neit meer goed, Tim
Ik zei: chocola helpt niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je eerder al gezegd, dan maakt het ook niet meer uit. En kan ik net zo vaak mijn tong naar je uitsteken als ik wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of dat hetzelfde soort werkoverleg is als ze hadden in mijn favo kroeg in Enschede: werkoverleg was daar met alle tappers een Jägermeister (of ander drankje) achterover slaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Er staat hier een groepje schoffelaars achter en na iedere 2 meter die ze gedaan hebben houden ze werkoverleg
Nee..de kennisquizzzzz slowchatquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef buzzer het volgende:
Uhhh dit was toch de kennisquizzzz ???
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén Bakkie Bosneger voor MM.
Iemand anders nog wat?
Voor retorische vragen krijg je puntenaftrek hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef buzzer het volgende:
Uhhh dit was toch de kennisquizzzz ???
Ik heb nog geen Jäger kunnen bespeuren. Hooguit wat slootwater.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat hetzelfde soort werkoverleg is als ze hadden in mijn favo kroeg in Enschede: werkoverleg was daar met alle tappers een Jägermeister (of ander drankje) achterover slaan
Er zitten twee zeeën tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, heeft mijn oprechte toenaderingspoging kennelijk niet gewerkt...
Als je nog meer foto's van je dochter post (bij voorkeur zonder zonnebril), kan ik die misschien wel overbruggen...quote:
Nou ben ik de draad kwijtquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gezegde gaat dat je van schoppen onder je hol groeit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |