Mwah... vanmiddag een begrafenis van de vader van een van mijn beste kameraden... en in combinatie met dit druilerige KUTweer heb ik wel eens betere vrijdagen gehadquote:
uuhm dat is wel klote ja, sterkte! en inderdaad qua weer is het vandaag behoorlijk dramatisch. Het lijkt wel f*cking herfstquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah... vanmiddag een begrafenis van de vader van een van mijn beste kameraden... en in combinatie met dit druilerige KUTweer heb ik wel eens betere vrijdagen gehad.
Gelukkig staat er wel weer een gezelligweekend
voor de deur
!
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
Mwah... vanmiddag een begrafenis van de vader van een van mijn beste kameraden... en in combinatie met dit druilerige KUTweer heb ik wel eens betere vrijdagen gehad.
Owja, kut dat is ook nogquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
Thanks! Maar zondag wordt het 14 graden!!
Ik haal haar op in m'n boot (Chevrolet), dan rijden we naar Scheveningen...ff uitwaaien, ff wat drinken en als't gezellig is dan eten we daar ook nog ffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
Oja, je date! Wat ga je doen? Romantisch dineren bij kaarslicht? Nice!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik haal haar op in m'n boot (Chevrolet), dan rijden we naar Scheveningen...ff uitwaaien, ff wat drinken en als't gezellig is dan eten we daar ook nog ff
Altijd spannend he, zo'n eerste dateJe weet nooit hoe't loopt...Misschien dat je't toch wel gaat merken dat ze 31 is en ik 23, maar ja
Iets met oude fietsen zonder lekke banden...
Collega van me had net nickelback, de CD, opstaan...Klonk wel lekker stevig hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef cosmick het volgende:
[..]. Nou veel plezier alvast man! Zorg je wel dat je geen Nickelback draait in de auto?
.
Wahaaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik zet m'n chevrolet lijstje aan: Chuck Berry, Elvis Presley, Beatles en meer uit die tijd...Je moet je een beetje aanpassen aan het geboortejaar van je date
Daar stond iets anders waarmee je mij erg in de war brachtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
Ha, CC Music Factory!
Haha, goed gezien. Ik dacht in eerste instantie aan Young MC's "bust a move". Nagenoeg hetzelfde nummer idd.. ook met zo'n break enzo..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar stond iets anders waarmee je mij erg in de war brachtLijkt ook best op elkaar eigenlijk
hmmmm.....
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zit een kraai in mijn oor te tetteren!
Lopen vooral te switchen en ze stoeien wat met verschillende effecten, wel geinig. Zou inderdaad wel erg vervelend zijn als de cam het vanavond niet doet.. Vorige week was de cam een tijdje down tijdens het Ekstra weekend en dan mis je toch wat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
Als ze m maar niet slopen. Ik wil vanavond weer eens ouderwets 3 uur lang beeld
Geen ervaring mee maar ik hou het toch maar bij de avond.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd tijd voor bier
Alhoewel, vroeg in de ochtend niet echt...Maar tijdens de lunch is wel lekker
HIM heeft er ooit een cover van gemaakt... echt niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef cosmick het volgende:
Die clip is zoveel mooier en beter dan het nummer zelf (brrrr).
Vandaar ook wat visuele ondersteuningquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef cosmick het volgende:
Oja, bedankt nog, goed bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ook wat visuele ondersteuning.
die clip is idnerdaad nogalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef cosmick het volgende:
Loesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef -Hans- het volgende:
Is het Loes die de producer is? Zou eigenlijk niet weten wie het anders is want het is duidelijk niet Tamara
Ik geef trouwens geen links waar ik draai, Piles, ik denk dat ik dan boze mensen voor mn deur heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
Ik mis Stenders altijd op vrijdag
Al is dit wel een goeie uuropener
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik geef trouwens geen links waar ik draai, Piles, ik denk dat ik dan boze mensen voor mn deur heb.
hehequote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat nou "jongens zijn meer op beeld gericht". Alleen geluid werkte ook![]()
Tot maandag, SCquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allemaal
Tot maandag
Daar staat de dader niet bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
http://foknl.wordpress.com/2008/02/22/dns-down/
Enige wat ik hoorde van JJ was zijn verwondering over het feit dat Giel alleen maar mag paffen in de studio omdat al zijn collega's een verklaring hebben ondertekend dat zij dat goed vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hebben jullie JanJaap v/d Wal gehoord bij Giel deze week?
Die vond dit nummer van Nickelback maar niks, omdat dit zou gaan over opschepperij en verheerlijking van hun rocksterrenstatus
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zitten nu in een kringetje om z'n scherm.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Even iets anders, waar moet ik aan denken bij:
Waar we in een kring om Joss staan
Komt er een bukkake ofzo?
Zet mijn geld op DB Cliffordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Numbie het volgende:
Wat wordt de nieuwe mega-hit denken jullie?
Hoop DB Clifford of Milow, lekkere deuntjes
DB Clifford mag best van mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Numbie het volgende:
Wat wordt de nieuwe mega-hit denken jullie?
Hoop DB Clifford of Milow, lekkere deuntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |