Dat gaat nogal moeilijk als ik even op de bank zit...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf open jij het nieuwe deel?
quote:1. Supernatural Superserious - R.E.M
2. Simple Things - DB Clifford
3. Nine In The Afternoon - Panic At The Disco
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. In My Arms - Kylie Minogue
6. Alright - Ledisi
7. No Government - Nicolette
8. Until I Find You - Tim Van Hamel
9. Pretty Baby - Michiel Borstlap
10. Elvis Ain't Dead - Scouting For Girls
11. Darling - Sons & Daughters
Zojuist bijgewerkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
Zo dan
Die wiki moet ff worden bijgewerkt, mis een aantal nummers.
O ja, de complete EkStra Weekend is binnenkort te downen ergens (ff nakijken...)
Zal je de volgende keer wel even 10 minuten voor het sluiten van het topic faxen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Dat gaat nogal moeilijk als ik even op de bank zit...
Mwahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:42 schreef MarijeH het volgende:
Goedeavond
Ben er net weer van de voetbalwedstrijd. Heb veel gemist lees ik net.
Fap-ze!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik ga d'r mee kappen.
Nog veel luisterplezier
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dag was 'm, veel plezier bij giel en tot volgende week!
Bedankt en tot volgende weekquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dag was 'm, veel plezier bij giel en tot volgende week!
Later vandaag staat de hele uitzending op Uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ancilla.
caps en/of beelden alstublieft.
O nee, al moest ik wel ff wennen aan die vorige. Die nieuwe vind ik een beetje teveel 13-in-een-dozijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe plaat van Robyn vind ik toch best leuk.
Beter dan de vorige.
Heb ik net gezien bij de docu ROCK! van de bbcquote:
Wonderfull daysquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef Againzender het volgende:
Wat zal ik eens gaan requesten vandaag?
quote:
Dat is best leuk bierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Satanbier voor vanavond
Prinsesquote:
misschien wel een palletquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik een paar delen heb gemist.
waarschijnlijk zit er ook aardig wat volk Langs de Lijn te luisteren, of voetbal te kijken op TV.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Wel rustig hier vanavond.
idolsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit er ook aardig wat volk Langs de Lijn te luisteren, of voetbal te kijken op TV.
quote:
stond ff in een pan te roeren....quote:
weer ? al 129 dagen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou ze haar wachtwoord weer vergeten zijn?
dat heeft ze gelezenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:33 schreef DaMook het volgende:
Annemieke heeft een bouwvakkers decolete op de cam![]()
Niet erg hoor.
quote:
Das kut...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
Ik ben er nu weer
Neem het ff niet op, ben mn pc weer opnieuw aan het installeren. Vista crashte constant met installeren, omdat mn joystick er nog in zat
En ik kom er net achter dat ik mn complete muziekverzameling verloren ben
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Toevallig gisteren nog wel Ekstra Weekend opgenomen?
Met toestemming van Broekie is het de complete uitzending incl muziek. Het was allemaal tè briljantquote:
Zelfs ik geef toe dat van velzen achteraf wel meeviel in ekstra weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Met toestemming van Broekie is het de complete uitzending incl muziek. Het was allemaal tè briljant
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef Feivel1 het volgende:
Net een half uur terug naar een vervelend klootzakje dat me DoSte.
De opdrachten zijn niet zo moeilijk, maar volgens mij zijn ze er ook meer op uit om elkaar zo veel mogelijk voor schut te zetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef DaMook het volgende:
Wat een simpele opdracht. Moet lukken lijkt me
.
Wel leuke opdracht![]()
.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De opdrachten zijn niet zo moeilijk, maar volgens mij zijn ze er ook meer op uit om elkaar zo veel mogelijk voor schut te zetten.
Capitals gewonnen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- meldt zich ook weer! net terug uit Martiniplaza en nu nog even een half uurtje
WEEKEND DNA luisteren
Lekkere binnenkomer!quote:
Jup! maar was vreselijk slecht... Duffey van Den Helder nog weg gestuurd met 2 onsportieve fouten na een smerige overtreding op Guido. Guido wilde dunken maar Duffy trok Guido gewoon keihard naar de grond. Zonder dat incident had ik nog maar moeten zien of we hadden gewonnen.quote:
Pizza en bier, de ultieme combinatiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eten bestellen. Weet alleen nog niet wat
![]()
. Iemand suggesties ?
Broodje doner?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eten bestellen. Weet alleen nog niet wat
![]()
. Iemand suggesties ?
omg wat kansloos om daar een T voor te gevenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
ook een leuke technische fouthttp://www.youtube.com/watch?v=qYPujQiKIzE&feature=related
Ik vraag me zelfs af of het een aanvallende fout was. Verdediger stond nog niet stil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg wat kansloos om daar een T voor te geven
Ook dat inderdaad maar de uiteindelijk T wordt gegeven omdat Bryant de bal te hard? geeft aan de refs, super vaag natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of het een aanvallende fout was. Verdediger stond nog niet stil.
Slechte deal van Phoenix. Shaq is aan het einde van zn carriere en ik ben niet echt meer onder de indruk van hem de laatste jaren. Dan heb ik liever Marion in mn team.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Shaq gaat nu 40 miljoen $ verdienen bij de Suns
Hij kan beter met pensioen ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slechte deal van Phoenix. Shaq is aan het einde van zn carriere en ik ben niet echt meer onder de indruk van hem de laatste jaren. Dan heb ik liever Marion in mn team.
Bier heb ik iigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pizza en bier, de ultieme combinatie
Infadels
Ik ga denk ik voor iets met kipquote:
Timur komt er voor in de plaatsquote:Op zondag 10 februari 2008 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
Sander toch inderdaad weg naar Radio 2.
Ben benieuwd wie er voor in de plaats komt. Vond "Het huis van de Heer" altijd wel lekker om te luisteren.
quote:Op zondag 10 februari 2008 09:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Timur komt er voor in de plaats
The Zutons
Dan maar de muziekcollectie aanspreken hier. 538quote:Op zondag 10 februari 2008 09:31 schreef borisz het volgende:
dan maar 538 in de morgen over 2 weken, Stefan de Groot is nog best wel leuk om naar te luisteren.
Dus naar het westen kijken en als je iets heel helders ziet dat snel naar het Oosten trekt dan zie je het ISS.quote:Zondag 10 februari 2008
1e keer
opkomst in W: circa 17.59u
hoogste punt in Z: circa 18.03 u (hoogte 83 gr, midden Nederland)
verdwijnend in O: circa 18.07u. (hoogte 5 gr.)
2e keer
opkomst in W: circa 19.34u
hoogste punt in Z: circa 19.38 u (hoogte 54 gr, midden Nederland)
verdwijnend in Z: circa 19.38u. (hoogte 53 gr.)
Ik heb net gezwaaidquote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef IedeK. het volgende:
Helaas niet die cursus gewonnen bij Bart.![]()
Maar effe iets anders: het ISS passeert vanavond weer over Nederland:
[..]
Dus naar het westen kijken en als je iets heel helders ziet dat snel naar het Oosten trekt dan zie je het ISS.
Zouden ze me gezien hebben denk je?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:15 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging ie!
Vrijdag was ie alleen wel helderder.
Straks nog maar eens kijken.
Meteen even het juiste linkje erbij: http://nl.youtube.com/watch?v=D0wFLVn28WMquote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
Leuke reclame van 3FM met Veenstra Veenstra
Dat is jouw afdeling dan weerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meteen even het juiste linkje erbij: http://nl.youtube.com/watch?v=D0wFLVn28WM
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
En * * deze ** is speciaal voor Roel_Jewel.
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
Gerard Ekdom - Living Doll live
En tot morgenavond
Dat hoorde ik in de auto ook jaquote:Op maandag 11 februari 2008 08:06 schreef Glacier het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Lekker, ik hoor dat er tussen Utrecht en Amersfoort geen treinen rijden [afbeelding]
Broekie sprak net iemand die gewoon zonder problemen de reis had gemaakt, dus de ANWB roept het al meer dan een uur verkeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Heel vaag inderdaad!
Gelukkig heb ik een auto
Met een gare versnellingsbak
Zijn je lagers dan kapot ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop deze week toch maar een nieuwe versnellingsbak te vindenDat geratel is al bijna zo hard dat m'n radio er niet bovenuit komt
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ze nog niet die pik van Timbaland leegzoog en dus WEL leuke muziek maakte![]()
.
Volgens mij is dat een typische kwaal van die Sunny's. Kan me herinneren dat mijn zusje ook zo'n type als jou had en die heeft die lagers voor een gulden of 800 laten vervangenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
JaIn 1 keer goed
Als ik m'n koppeling intrap is'ie wel rustig, dan draait er namelijk niks
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
JaIn 1 keer goed
Als ik m'n koppeling intrap is'ie wel rustig, dan draait er namelijk niks
Ik dacht net dus even dat ze dat echt zongquote:Op maandag 11 februari 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ooh ohohohohohoohhhhhhhhhhh why is this song so boring?
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Het is weer DraMaandag, langzaaMaandag...
Mogge!
Gelukkig gemist door de stofzuigert van de schoonmaakster.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat ben ik echt zooooooooo zat.
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Deansensitized het volgende:RANCID!!!!
Ekdom is een held!!![]()
Waren weer fijne platen inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Deansensitized het volgende:RANCID!!!!
Ekdom is een held!!![]()
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
En tijd voor lunch.
dat kan je wel stellen jaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer!![]()
![]()
Geef je groot gelijkquote:[b]Op maandag 11 februari 2008 12:56 schreef
dat kan je wel stellen ja
na de lunch ga ik ook weer lekker richting park
Deze was iig van Seals & Croft.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Summer breeze bedoel je?
Ik dacht dat het origineel van de Isley Brothers was. Daar voor kende ik alleen de versie van Type O Negative
Mag ik rond uurtje of 3, backuptapes naar de externe lokatie brengen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik dacht dat alleen je lagers kapot waren??quote:Op maandag 11 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer dit van Kanye West met die van Coldplay
Coldplay vind ik verschrikkelijk
Kanye West vind ik ook al niet geweldig...
Maar deze combi vind ik wel erg goed
hartstikke leuk (zomers) liedje en de combinatie vind ik ook behoorlijk goed geslaagd.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer dit van Kanye West met die van Coldplay
Coldplay vind ik verschrikkelijk
Kanye West vind ik ook al niet geweldig...
Maar deze combi vind ik wel erg goed
Met de auto of lopend? het laatste lijkt mij geen strafquote:Op maandag 11 februari 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
Mag ik rond uurtje of 3, backuptapes naar de externe lokatie brengen.
Te flauwquote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen je lagers kapot waren??![]()
.
Wehehehequote:Op maandag 11 februari 2008 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat die steen alleen jouw bumper had geraakt![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
. En dezelfde bumper wordt a.s. maandag weer rechtgezet. Lang leve de verzekering
.
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sindsdien vind ik het een nog vervelendere band
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Wie heeft deze aangevraagd voor Cos? Wel lief
Over een paar weken pas, als ze 'm eerst he-le-maal kapot gedraaid hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
Damn, en dan vervolgens gewoon doodleuk Milow draaien. GEWELDIGE PLAAT ! Waarom nog geen Megahit geweest?!
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Voor de fans: Loes is ook in de studio gespot![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een paar weken pas, als ze 'm eerst he-le-maal kapot gedraaid hebben.
Gok dat R.E.M volgende week Megahit is of juist helemaal niet... afwachten maar weer!quote:R.E.M. hoort deze week MH te zijn. Was een ideaal moment geweest. Nieuw, goede plaat, nog niet kapot gedraaid.
Op en neer blijven gaan in de tunnel dan!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor nu alleen ruis op 3FM.
Schipholtunnel...
Ik ben er zojuist aan dezelfde kant uit gekomen als waar ik er in ging.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op en neer blijven gaan in de tunnel dan!
Maar het is toch geen muziek?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Drop it like it's hot?
Vind ik juist een erg creatief nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |