Dus naar het westen kijken en als je iets heel helders ziet dat snel naar het Oosten trekt dan zie je het ISS.quote:Zondag 10 februari 2008
1e keer
opkomst in W: circa 17.59u
hoogste punt in Z: circa 18.03 u (hoogte 83 gr, midden Nederland)
verdwijnend in O: circa 18.07u. (hoogte 5 gr.)
2e keer
opkomst in W: circa 19.34u
hoogste punt in Z: circa 19.38 u (hoogte 54 gr, midden Nederland)
verdwijnend in Z: circa 19.38u. (hoogte 53 gr.)
Ik heb net gezwaaidquote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef IedeK. het volgende:
Helaas niet die cursus gewonnen bij Bart.![]()
Maar effe iets anders: het ISS passeert vanavond weer over Nederland:
[..]
Dus naar het westen kijken en als je iets heel helders ziet dat snel naar het Oosten trekt dan zie je het ISS.
Zouden ze me gezien hebben denk je?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:15 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging ie!
Vrijdag was ie alleen wel helderder.
Straks nog maar eens kijken.
Meteen even het juiste linkje erbij: http://nl.youtube.com/watch?v=D0wFLVn28WMquote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
Leuke reclame van 3FM met Veenstra Veenstra
Dat is jouw afdeling dan weerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meteen even het juiste linkje erbij: http://nl.youtube.com/watch?v=D0wFLVn28WM
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
En * * deze ** is speciaal voor Roel_Jewel.
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
Gerard Ekdom - Living Doll live
En tot morgenavond
Dat hoorde ik in de auto ook jaquote:Op maandag 11 februari 2008 08:06 schreef Glacier het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Lekker, ik hoor dat er tussen Utrecht en Amersfoort geen treinen rijden [afbeelding]
Broekie sprak net iemand die gewoon zonder problemen de reis had gemaakt, dus de ANWB roept het al meer dan een uur verkeerdquote:Op maandag 11 februari 2008 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Heel vaag inderdaad!
Gelukkig heb ik een auto
Met een gare versnellingsbak
Zijn je lagers dan kapot ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop deze week toch maar een nieuwe versnellingsbak te vindenDat geratel is al bijna zo hard dat m'n radio er niet bovenuit komt
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ze nog niet die pik van Timbaland leegzoog en dus WEL leuke muziek maakte![]()
.
Volgens mij is dat een typische kwaal van die Sunny's. Kan me herinneren dat mijn zusje ook zo'n type als jou had en die heeft die lagers voor een gulden of 800 laten vervangenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
JaIn 1 keer goed
Als ik m'n koppeling intrap is'ie wel rustig, dan draait er namelijk niks
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
JaIn 1 keer goed
Als ik m'n koppeling intrap is'ie wel rustig, dan draait er namelijk niks
Ik dacht net dus even dat ze dat echt zongquote:Op maandag 11 februari 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ooh ohohohohohoohhhhhhhhhhh why is this song so boring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |