quote:Op maandag 11 februari 2008 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Het is weer DraMaandag, langzaaMaandag...
Mogge!
Gelukkig gemist door de stofzuigert van de schoonmaakster.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat ben ik echt zooooooooo zat.
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Deansensitized het volgende:RANCID!!!!
Ekdom is een held!!![]()
Waren weer fijne platen inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Deansensitized het volgende:RANCID!!!!
Ekdom is een held!!![]()
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
En tijd voor lunch.
dat kan je wel stellen jaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer!![]()
![]()
Geef je groot gelijkquote:[b]Op maandag 11 februari 2008 12:56 schreef
dat kan je wel stellen ja
na de lunch ga ik ook weer lekker richting park
Deze was iig van Seals & Croft.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Summer breeze bedoel je?
Ik dacht dat het origineel van de Isley Brothers was. Daar voor kende ik alleen de versie van Type O Negative
Mag ik rond uurtje of 3, backuptapes naar de externe lokatie brengen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eet ze! ps; ga ook even naar buiten want het is echt vreselijk lekker weer! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik dacht dat alleen je lagers kapot waren??quote:Op maandag 11 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer dit van Kanye West met die van Coldplay
Coldplay vind ik verschrikkelijk
Kanye West vind ik ook al niet geweldig...
Maar deze combi vind ik wel erg goed
hartstikke leuk (zomers) liedje en de combinatie vind ik ook behoorlijk goed geslaagd.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer dit van Kanye West met die van Coldplay
Coldplay vind ik verschrikkelijk
Kanye West vind ik ook al niet geweldig...
Maar deze combi vind ik wel erg goed
Met de auto of lopend? het laatste lijkt mij geen strafquote:Op maandag 11 februari 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
Mag ik rond uurtje of 3, backuptapes naar de externe lokatie brengen.
Te flauwquote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen je lagers kapot waren??![]()
.
Wehehehequote:Op maandag 11 februari 2008 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat die steen alleen jouw bumper had geraakt![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
. En dezelfde bumper wordt a.s. maandag weer rechtgezet. Lang leve de verzekering
.
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sindsdien vind ik het een nog vervelendere band
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Wie heeft deze aangevraagd voor Cos? Wel lief
Over een paar weken pas, als ze 'm eerst he-le-maal kapot gedraaid hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
Damn, en dan vervolgens gewoon doodleuk Milow draaien. GEWELDIGE PLAAT ! Waarom nog geen Megahit geweest?!
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Voor de fans: Loes is ook in de studio gespot![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een paar weken pas, als ze 'm eerst he-le-maal kapot gedraaid hebben.
Gok dat R.E.M volgende week Megahit is of juist helemaal niet... afwachten maar weer!quote:R.E.M. hoort deze week MH te zijn. Was een ideaal moment geweest. Nieuw, goede plaat, nog niet kapot gedraaid.
Op en neer blijven gaan in de tunnel dan!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor nu alleen ruis op 3FM.
Schipholtunnel...
Ik ben er zojuist aan dezelfde kant uit gekomen als waar ik er in ging.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op en neer blijven gaan in de tunnel dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |