quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:15 schreef TheArt het volgende:
Ik luisterde net pas het uurtje Avondspits terug van afgelopen dinsdag, maar het is toch ongelofelijk hoe dat uur er muzikaal bovenuit steekt.
Kan Frits de hele muziekredactie niet vervangen?
Ik vind die tul lup!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoor toch es die nar sissen."
"Vind je het goed als ik deze cro kus? "
Klinkt wel erg Amy Winehousequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
Duffy ?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef TheArt het volgende:
Nou weet ik dus weer waaorm ik niet naar 538 luister, naast de reden dat het een kutstation is. Die luisteraars kraken daar Turbofunk met Gotta move en Everyday I work on the road van Voicst. Die hebben echt geen verstand van muziek
Ah, Monique Smit...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de studio-homepage is gewoon http://studio.3fm.nl (helaas wel bescherm op IP)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
maar ja dat is niets nieuws trouwens
Begin trouwens wel steeds en steeds meer het gevoel te krijgen dat Giel in de morgen toch beter op 538 past dan op 3FM. Altijd dat gebel met die Idols en So You Wanna be A Popstar figuren![]()
![]()
en vanmorgen met die ontzettend misselijke "grap" over Benny Nyman. Heb gelijk gezapt...
Stubru of VRT Radio 1 kan ik hier niet ontvangen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziek
Ja ik weet dat het niet iets van de laatste tijd is. Erg he?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat is niet iets van de laatste tijd hoor. Ik heb het altijd al verschrikkelijk gevonden, daarom word ik ook wakker tegenwoordig met óf stubru óf de Belgische Radio 1, want kneiters die draaien me ook een goeie muziek
Ik op de digitale tv wel, dus zet ik die altijd aanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stubru of VRT Radio 1 kan ik hier niet ontvangen.
Die kan ik volgens mij niet ontvangen in m`n autoquote:
ROFLquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Pizza Veenstra, bestel hem nu via nul neggie nul neggie ain drie drie zes"
Financieel gezien vast welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van de allerbeste gasten ooit? Mwah...
Ja, maar stel je nou voor dat het wél iemand anders is? Sta ik ook weer met mn paal.. euh.. voor paalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had je toch eigenlijk wel zeker moeten weten hoor, valt me toch van je tegen.
Was echt serieus de meest waardeloze gast die ik heb gehoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even afwachten inderdaad.. ben zelf niet zo'n grote fan de gast.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
R.E.M.![]()
Gisteren erg genoten van die docu Rock! waar Michiel het gisteren over had![]()
Bedacht ik me, toen het over Nirvana ging, dat ik nog steeds Nevermind niet in m`n collectie heb![]()
![]()
En echt geen enkele cd van zowel Pearl Jam als R.E.M.![]()
![]()
![]()
Zometeen eens ff recht zetten en wat bestellen![]()
![]()
cd-wow.com en play.com zijn uw vriendenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
R.E.M.![]()
Gisteren erg genoten van die docu Rock! waar Michiel het gisteren over had![]()
Bedacht ik me, toen het over Nirvana ging, dat ik nog steeds Nevermind niet in m`n collectie heb![]()
![]()
En echt geen enkele cd van zowel Pearl Jam als R.E.M.![]()
![]()
![]()
Zometeen eens ff recht zetten en wat bestellen![]()
![]()
Yeah no kiddingquote:
jupquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cd-wow.com en play.com zijn uw vrienden.
"En bruin"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"je hebt de groene band, begrijp ik?"
p0wnedquote:
Ik word volgende maand 20.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word volgende maand ook 30. Exact een week vóór Gerard.
Altijd wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed Ekdom, sloop de boel maar weer
Ik pak over een kwartiertje een bacoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:05 schreef Timo20 het volgende:
K*t, uuropener gemist
Franzke![]()
PROOST!! Het eerste pilsje van de avond is geopend![]()
![]()
eeeeeewwwwwquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik pak over een kwartiertje een baco
het wielquote:
Nee man, geweldige gastquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die van velzen.
Ik vind hem altijd zo overdreven popijopi doenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:16 schreef Againzender het volgende:
Zolang die Roel niet zingt is het volgens mij prima gezelschap!
Die heb ik niet hierquote:
Naja mischien dat ik hem samen met gerard en michiel wel leuk vindquote:
Ander flesje danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik niet hier [afbeelding] [afbeelding]
Origineel van Deep Purple is ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Origineel van Deep Purple is ook lekker
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
MN RECORDER STAAT AAN! FILMPJE KOMT ER ZO AAN.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
MN RECORDER STAAT AAN! FILMPJE KOMT ER ZO AAN.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel een gigantische bende vanavond zeg...
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Robin van Bassie en Adriaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Wie belt ze even om Konijntje door Roel van Velzen aan te vragen?
ik moet idd. oppassen dat m`n bier niet weer over m`n scherm vliegtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, ik verslik me in m'n Pringles.
Dat zou inderdaad een geweldig idee zijn. De VanVelzen-sing-along!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik moet idd. oppassen dat m`n bier niet weer over m`n scherm vliegt![]()
Dat is wel een idee voor Pinkpop of Lowlands. Gewoon Van Velzen met z`n keyboard op het podium en dan verzoekjes van het publiek spelen![]()
ik zie het echt al voor me. Het zou een succes worden, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een geweldig idee zijn. De VanVelzen-sing-along!
Er is niemand die je tegenhoudtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat niemand Konijntje heeft aangevraagd.
Niet knippen!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
Dit wordt nog veel knipwerk (of juist niet natuurlijk)
Misschien de complete uitzending maar achter wachtwoord online zetten vannacht
Ik heb de hele zondag wat te doen nuquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
Deze YT filmpjes zijn goud!
Ik heb stukjes via YouTube.quote:
Dat bepaal ik nietquote:
Een wand met ovens?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind Velzen echt stoer [afbeelding]. Met die ovenwand [afbeelding]
Anderhalf meestal (alle muziek en nieuws eruit)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Hoe moeten ze hier nou een samenvatting van maken?! Die gaat een uur duren!
Ja, he, vertel mij watquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Anderhalf meestal (alle muziek en nieuws eruit)
Dat is mijn versie en die komt dan op 3fm.stimpy.nu
Zag ik eerder vanavond Gerard ook dan ja.quote:
Dacht ik alquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Maar ik had het natuurlijk over onze vrienden bij 3fm.
Ekstra Weekend gaat gewoon nog 3 uur door met live requests.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss playlist staat helaas nog niet online
Moet eerlijk zeggen dat dit best wel heel leuk is om naar te luisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekstra Weekend gaat gewoon nog 3 uur door met live requests.
Goed ideequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekstra Weekend gaat gewoon nog 3 uur door met live requests.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Roel lezen mee. [afbeelding]
[afbeelding,link]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Roel zit te fokken en ziet ons Scarletfotootje en roept: "Woow!"
veel te weinig. minimaal 1 keer per maandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
1x per half jaar zou ook prima zijn hoor.
quote:
wat was daar aan de hand dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond....
damnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is voor de 2de keer zwanger van een drieling.
Damnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Minstens 10 doden bij brand in bejaardentehuis.
Precies... De normale versie is een van de weinige WT nummers die ik kan waarderen, maar hier word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Doe ajb de single versie want dit ' gekrijs ' is toch niet om aan te horen ?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Precies... De normale versie is een van de weinige WT nummers die ik kan waarderen, maar hier word ik niet vrolijk van.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
!! Nieuwsflits !!
Broekie mailt net al terug, en de volledige uitzending in 3 (ruwe) delen komt gewoon online voor iedereen![]()
Gaat nog een paar uur duren, maar morgenochtend kan iedereen m kijken
quote:
ja zag het net staan op youtube idd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:42 schreef Sersjee het volgende:
Die waren een paar weken terug bij WeekendDNA te gast op het open podium.
Ze klonk zo treurig...quote:
Klinkt lang niet slecht idd!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, de band klinkt erg strak moet ik zeggen...
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
Altijd lastig, die nieuwsmannetjes die PRECIES op tijd iets willen oplezen vanaf een blaadje...
quote:1. Supernatural Superserious - R.E.M
2. Simple Things - DB Clifford
3. Nine In The Afternoon - Panic At The Disco
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. In My Arms - Kylie Minogue
6. Alright - Ledisi
7. No Government - Nicolette
8. Until I Find You - Tim Van Hamel
9. Pretty Baby - Michiel Borstlap
10. Elvis Ain't Dead - Scouting For Girls
11. Darling - Sons & Daughters
Forum Opties | |